ΗΜΕΡΗΣΙΑ
"Η" 2/4/2012
Μεγαλύτερα ΓράμματαΜικρότερα Γράμματα Μέγεθος γραμμάτων
mail to Email Εκτυπώστε το Αρθρο Εκτύπωση


ΟΛΘ: Αλλαγή σκυτάλης στο διαγωνισμό

<b>ΟΛΘ:</b> Αλλαγή σκυτάλης στο διαγωνισμό

Του Δημήτρη Διαμαντίδη

Ανατροπή σημειώθηκε στο μεγάλο διαγωνισμό του λιμένα Θεσσαλονίκης για την υλοποίηση της 6ης προβλήτας, κόστους άνω των 150 εκατ. ευρώ, καθώς η μειοδότρια εταιρεία, «Μοχλός Α.Ε.» δεν προσκόμισε τελικά την εγγυητική επιστολή κατασκευής και πλέον η σχετική διαδικασία θα προχωρήσει με την επόμενη καταταγείσα εργοληπτική, την «Άκτωρ».

Ειδικότερα, την Παρασκευή εξέπνευσε άκαρπα η προθεσμία κατάθεσης των απαραίτητων δικαιολογητικών από τη «Μοχλός», καθώς και της εγγυητικής, ύψους 57 εκατ. ευρώ. Η τελευταία ουσιαστικά βγήκε εκτός διαγωνισμού και έτσι τώρα προκύπτει καθυστέρηση τουλάχιστον ενός μήνα, καθώς θα συνεδριάσει σχετικά το Δ.Σ. του ΟΛΘ, θα κληθεί η «Άκτωρ» να προσκομίσει με τη σειρά της τα σχετικά έγγραφα και θα ξαναπάει ο φάκελος του διαγωνισμού με την τελευταία αυτή εξέλιξη στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Κόστος 250 εκατ. ευρώ
Το συνολικό κόστος του έργου επέκτασης της 6ης προβλήτας θα ανέλθει σε περίπου 250 εκατ. ευρώ, με σημαντικό μέρος αυτού του ποσού να αφορά και την προμήθεια του μηχανολογικού εξοπλισμού. Με την περάτωση του έργου, ο διαθέσιμος προς εκμετάλλευση χώρος της 6ης προβλήτας θα έχει διπλασιαστεί, έχοντας αυξηθεί κατά 300 στρέμματα, ενώ η χωρητικότητα του ΣΕΜΠΟ θα ανέλθει στο 1,240 εκατ. TEUs. Η χρηματοδότηση του έργου είναι διασφαλισμένη από ίδια κεφάλαια της ΟΛΘ Α.Ε., αλλά και από δανειακά κεφάλαια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.

Σύμβαση
Το τεχνικό αντικείμενο της σύμβασης για τον 6ο προβλήτα με διάρκεια 46 μήνες αφορά: 1) την επέκταση του κρηπιδότοιχου 26 κατά 550 μέτρα περίπου, ωφέλιμου βάθους 16,34 μέτρων, 2) έργα υφάλων και εξάλων επιχώσεων για τη διαμόρφωση τμήματος της χερσαίας ζώνης της επέκτασης του τερματικού σταθμού διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στον 6ο προβλήτα, εμβαδού περίπου 220 στρεμμάτων, καθώς και θωράκιση του προκύπτοντος νέου θαλασσίου μετώπου, 3) δάπεδα βαρέος τύπου από ινοπλισμένο σκυρόδεμα στη ζώνη κυκλοφορίας κρηπιδώματος που εκτείνεται παράλληλα στο μέτωπο της επέκτασης του κρηπιδότοιχου Νο 26 και έχει πλάτος περίπου 70 μέτρα, 4) υδραυλικά έργα αποχέτευσης ομβρίων της προκύπτουσας συμπληρωματικής χερσαίας ζώνης του λιμένα που εκτείνεται σε ζώνη συνολικού πλάτους 70 μέτρων περίπου και 5) τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις της περιοχής της επέκτασης.


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απόκτηση παλαιότερων τευχών, φύλλων & προσφορών chrisoulam@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην έντυπη έκδοση pzante@pegasus.gr
Αποστολή βιογραφικών emavroudi@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην ηλεκτρονική έκδοση advertising@pegasusinteractive.gr

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

SITEMAP

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ HOMME

facebook twitter