ΗΜΕΡΗΣΙΑ
"Η" 2/10/2016
Μεγαλύτερα ΓράμματαΜικρότερα Γράμματα Μέγεθος γραμμάτων
mail to Email Εκτυπώστε το Αρθρο Εκτύπωση


ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ STARTUP

Τα ψώνια στα σούπερ μάρκετ είναι διαφορετικά με το Pockee

Η αύξηση του αριθμού των χρηστών φθάνει στο 25% - 30% μηνιαίως, δείγμα του ενδιαφέροντος που υπάρχει από την πλευρά των Ελλήνων καταναλωτών
Η αύξηση του αριθμού των χρηστών φθάνει στο 25% - 30% μηνιαίως, δείγμα του ενδιαφέροντος που υπάρχει από την πλευρά των Ελλήνων καταναλωτών

Του Δημήτρη Μαλλά 
dmallas@pegasus.gr

To Pockee δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 2014 και πρακτικά είναι μία εφαρμογή εκπτωτικών κουπονιών για προϊόντα που βρίσκει κανείς σε σούπερ μάρκετ, ενώ αξιοποιεί τις δυνατότητες που έχουν τα smartphones.

«Η ιδέα γεννήθηκε ως ανάγκη, όπως και οι περισσότερες νέες εφαρμογές, αλλά από την πλευρά των εταιρειών που κάνουν τις προωθητικές ενέργειες», σημειώνει στην «Η» ο ιδρυτής του Pockee, Ζήσης Τσαϊρέλης. «Μετά από αρκετά χρόνια στον χώρο των καταναλωτικών προϊόντων, σκεφτήκαμε τους διαθέσιμους τρόπους προώθησης προς τον τελικό καταναλωτή και κάτι έλειπε? Σε συνδυασμό με τη ραγδαία αύξηση των smartphones και του mobile internet, η ευκαιρία ήταν ξεκάθαρη. Συνδυάζοντας και την αξία που θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε για τον τελικό καταναλωτή, δίνοντάς του τη δυνατότητα να οργανώνει όλα τα ψώνια του μέσα από το κινητό, καταλήξαμε ότι υπήρχε κενό, αλλά και σημαντική ευκαιρία δημιουργίας επιπλέον αξίας.

To Pockee λειτουργεί με πολύ απλό τρόπο για τον καταναλωτή. Είναι μια δωρεάν εφαρμογή που μπορεί ο καθένας να βρει για Android & iOS, ή εναλλακτικά να κάνει χρήση της υπηρεσίας από το web. Ανά πάσα στιγμή οι προσφορές που έχει στη διάθεσή του είναι εμφανείς στην εφαρμογή και μπορεί να φτιάξει μια λίστα με αυτές. Στη συνέχεια κάνει κανονικά τα ψώνια του, πληρώνοντας την πλήρη αξία των προϊόντων που θα βρει στο κατάστημα. Λαμβάνοντας την απόδειξη αγοράς, την καταχωρίζει στο Pockee σκανάροντας το ειδικό barcode που βρίσκεται στο κάτω μέρος της απόδειξης ή συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που του εμφανίζεται. Στη συνέχεια όλα γίνονται αυτόματα και χωρίς κανένα κόπο για τον πελάτη! Το Pockee σε συνεργασία με το σούπερ μάρκετ βρίσκει ποιες προσφορές έχει αγοράσει και πιστώνει την αξία τους στο Pockee πορτοφόλι του. Από εκεί και πέρα είναι στην ευχέρεια του καταναλωτή τι θα κάνει με τα συγκεκριμένα χρήματα: μπορεί να τα λάβει σε ένα τραπεζικό λογαριασμό ή Paypal, να τα δωρίσει στον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενώ σύντομα θα υπάρχουν και διάφορες άλλες επιλογές.

Ταχεία ανάπτυξη
Το Pockee παρουσιάζει εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς αυτή τη στιγμή έχει πετύχει συνεργασία με όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ (1.800 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα), ενώ επιπλέον έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 200.000 καταναλωτών, οι οποίοι χρησιμοποιήσουν τις αποκλειστικές προσφορές που τους προσφέρει το Pockee. Το νούμερο αυτό μάλιστα βαίνει αυξανόμενο 25%-30% κάθε μήνα, όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί ότι το Pockee έχει μέχρι στιγμής αντλήσει συνολικά 1,2 εκατ. ευρώ από δύο ελληνικά venture capital funds, το Openfund II και το Venture-Friends.

Επέκταση
Όσον αφορά τα επόμενα πλάνα, «το όραμα της εταιρείας για το μέλλον είναι να διευκολύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών, προσφέροντάς τους ό,τι χρειάζονται για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ μέσα σε μια εφαρμογή» σημειώνει ο κ. Τσαϊρέλης. «Η περαιτέρω ανάπτυξή μας θα προέλθει τόσο από την εδραίωσή στην ελληνική αγορά, όσο και από την επέκταση σε μια νέα αγορά του εξωτερικού.

Έχουμε διαβλέψει ότι το κενό/ανάγκη που καλύπτουμε στην ελληνική αγορά υπάρχει σε αρκετές αγορές του εξωτερικού, που αναλόγως των υποδομών αλλά και της διείσδυσης του mobile internet, αποτελούν σημαντικές ευκαιρίες για εμάς.

Στο άμεσα πλάνα μας είναι η αγορά της Τουρκίας, όπου ήδη έχουμε κάνει τις πρώτες αναγνωριστικές επαφές». Πάντως, τα στελέχη του δεν επαναπαύονται ούτε θεωρούν ότι έχουν πετύχει. «Έχουμε κάνει σημαντικά βήματα σε ένα αρκετά περίπλοκο περιβάλλον, μια δύσκολη εποχή, σε έναν κλάδο (σούπερ μάρκετ) που αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις», τονίζει ο ιδρυτής του Pockee.

«Παρόλα αυτά έχουμε αρκετό δρόμο μέχρι τον τελικό μας στόχο, καθώς και πολλά βήματα προόδου όσον αφορά τις υπηρεσίες που προσφέρουμε τόσο στον τελικό καταναλωτή όσο και στους συνεργάτες μας. Ως εδώ έχουμε φτάσει στηριζόμενοι σε μια αρχική ιδέα η οποία αποδείχτηκε ότι είχε αντίκτυπο στην αγορά, αλλά και με πολλές προσαρμογές/αλλαγές στην πορεία, οι οποίες υπαγορεύτηκαν από τους ίδιους τους καταναλωτές μας. Το γεγονός ότι το Pockee υλοποιήθηκε από ανθρώπους που προέρχονταν από τον χώρο του σούπερ μάρκετ σίγουρα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην πορεία μας, ενώ και η ομάδα που πλαισίωσε την προσπάθεια στην πορεία είχε καταλυτικό ρόλο. Φυσικά χωρίς την στήριξη των επενδυτών μας και τη διαρκή υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα δεν θα ήμασταν εδώ».

success story

  • Δύο χρόνια παρουσίας συμπληρώνει το Pockee που δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 2014
  • Πάνω από 200.000 είναι οι χρήστες της υπηρεσίας
  • 1.800 καταστήματα συνεργάζονται με την εφαρμογή και σ' αυτά οι καταναλωτές μπορούν να αξιοποιήσουν το Pockee
  • 1,2 εκατ. ευρώ είναι η χρηματοδότηση που έχει λάβει μέχρι τώρα η εταιρεία

 

 


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απόκτηση παλαιότερων τευχών, φύλλων & προσφορών chrisoulam@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην έντυπη έκδοση pzante@pegasus.gr
Αποστολή βιογραφικών emavroudi@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην ηλεκτρονική έκδοση advertising@pegasusinteractive.gr

SITEMAP

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ HOMME

facebook twitter