ΗΜΕΡΗΣΙΑ
"Η" 16/10/2016
Μεγαλύτερα ΓράμματαΜικρότερα Γράμματα Μέγεθος γραμμάτων
mail to Email Εκτυπώστε το Αρθρο Εκτύπωση


ΜΕ ΤΑΧΕΙΣ ΡΥΘΜΟΥΣ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ

Η liateR προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία αγορών

Βασικοί συνεργάτες της liateR είναι δύο κολοσσοί της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας, η Intel και η Microsoft.
Βασικοί συνεργάτες της liateR είναι δύο κολοσσοί της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας, η Intel και η Microsoft.

Του Δημήτρη Μαλλά
dmallas@pegasus.gr

Η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες που σχετίζονται με την αναγνώριση, την κίνηση και την επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality) βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία της liateR, μίας καινοτόμου επιχείρησης που έχει ως στόχο να αλλάξει τον τρόπο που αγοράζουμε προϊόντα, αρχής γενομένης από τα είδη ένδυσης.

Η liateR δημιουργήθηκε πριν από δύο χρόνια με ιδρυτές τρία αδέρφια, τον Αντώνη, Σταμάτη και Σπύρο Αργυρό, και το όνομα της είναι αντεστραμμένη η λέξη retail (λιανεμπόριο). Τα τρία μέλη της οικογένειας Αργυρός δημιούργησαν πριν από 17 χρόνια μία αλυσίδα αθλητικών ειδών, τη Sportmania, με αποτέλεσμα να γνωρίζουν από πρώτο χέρι τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το λιανεμπόριο και ειδικά ο χώρος της ένδυσης, όπου τα online καταστήματα αποδεικνύονται ιδιαίτερα σκληρός αντίπαλος για τα φυσικά καταστήματα.

Εικονικό δοκιμαστήριο
Όπως σημειώνει στην «Η», ο Αντώνης Αργυρός, ο οποίος ασκεία καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου, η λύση που έχει αναπτύξει η liateR lύνει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα, που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις ένδυσης σήμερα, το πώς να φέρουν περισσότερο κόσμο μέσα στα φυσικά καταστήματά τους.

Η liateR προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία αγορών

Το σύστημα ενεργοποιείται αυτόματα με το που θα περάσει κανείς μπροστά από την εγκατάσταση, η οποία βρίσκεται είτε μέσα στο κατάστημα είτε στη βιτρίνα του και ο χρήστης μπορεί άμεσα να ξεκινήσει την περιήγηση. Χρησιμοποιώντας το πιο απλό φυσικό μέσο επικοινωνίας, τις κινήσεις του σώματος, ο χρήστης μπορεί να διαλέξει προϊόντα, να πάρει περισσότερες πληροφορίες και φυσικά να κάνει, όσους συνδυασμούς προϊόντων επιθυμεί. Στη συνέχεια, μπορεί να προχωρήσει περαιτέρω και να δοκιμάσει ψηφιακά τα ρούχα που τον ενδιαφέρουν. Μπορεί να δει, δηλαδή, στην οθόνη, που βρίσκεται στον χώρο, τον εαυτό του να φοράει τα ρούχα, χωρίς καν να έχει μπει στο δοκιμαστήριο, χωρίς καν το κατάστημα να χρειάζεται να είναι ανοιχτό. Τέλος, ο χρήστης μπορεί να βγάλει φωτογραφίες με τα διάφορα προϊόντα που επέλεξε, να τις μοιραστεί στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα και φυσικά να αγοράσει τα προϊόντα.

Χρηματοδότηση

Η liateR προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία αγορών
Η liateR έχει πάρει αρκετές διακρίσεις, συνεργάζεται με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), συμμετείχε και στον «επιταχυντή» επιχειρήσεων της Metavallon, ενώ έχει λάβει χρηματοδότηση και από το Odyssey Venture Partners. Τους τελευταίους μήνες, τα στελέχη της εταιρείας βρέθηκαν στην Ολλανδία για να συμμετάσχουν στο μεγαλύτερο πρόγραμμα «επιτάχυνσης» επιχειρήσεων στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, το startupbootcamp, ενώ έχει πάρει επιπλέον χρηματοδότηση από Έλληνες και Ολλανδούς επενδυτές.

Το liateR εγκαταστάθηκε αρχικά στα επτά καταστήματα της Sportmania, ενώ τους τελευταίους μήνες έχει εγκατασταθεί σε δώδεκα σημεία στην Ολλανδία και δύο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επίσης, έχει χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εκδηλώσεις και εκθέσεις σε όλη την Ευρώπη, ενώ ολόκληρη την καλοκαιρινή περίοδο βρισκόταν στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Σύμφωνα με τον κ. Αργυρό, περισσότεροι από 500.000 άνθρωποι έχουν δοκιμάσει την εμπειρία αγορών που προσφέρει το σύστημα της liateR. «Το προϊόν έχει ωριμάσει αρκετά, έχει δοκιμαστεί απο μισό εκατομμύριο ανθρώπους σε διάφορες χώρες με πολύ θετικά αποτελέσματα και είμαστε σε μια φάση όπου μπορούμε πλέον να εστιάσουμε κυρίως στην ανάπτυξη του δικτύου μας μέσω της ανεύρεσης νέων πελατών και νέων συνεργασιών», σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Μέχρι τώρα το σύστημα της liateR εγκαθίσταται στο εσωτερικό των καταστημάτων, είτε στη βιτρίνα προκειμένου να το βλέπουν και να το χρησιμοποιούν όσοι περνούν απέξω είτε στο εσωτερικό ώστε να προωθούν οι καταστηματάρχες προϊοντα που δεν έχουν μεν, αλλά μπορεί κάποιος να τα παραγγείλει επιτόπου. Όμως, η εταιρεία έχει ξεκινήσει τους έξι τελευταίους μήνες εκτός των καταστημάτων.

Συγκεκριμένα, το liateR έχει δοκιμαστεί σε στάσεις λεωφορείων, αεροδρόμια, εμπορικές εκθέσεις, εκδηλώσεις μόδας και διαφημιστικές πινακίδες εντός εμπορικών κέντρων. «Μέσα απο αυτές τις εγκαταστάσεις έχουμε αποκτήσει σημαντική εμπειρία που μας επιτρέπει να δημιουργούμε μια μοναδική εμπειρία αγορών στον καταναλωτή κυριολεκτικά οπουδήποτε μπορεί να έχει πέντε λεπτά να ξοδέψει», εξηγεί ο κ. Αργυρός.

Success story

  • 500.000 καταναλωτές έχουν δοκιμάσει μέχρι σήμερα το σύστημα της liateR
  • Η λύση έχει εγκατασταθεί σε επτά σημεία στην Ελλάδα, δώδεκα στην Ολλανδία και δύο στις Ηνωμένες Πολιτείες.
  • Οι κατα- ναλωτές έχουν περάσει μπροστά από το σύστημα 1.108 ώρες.
  • Η liateR έχει χρηματοδοτηθεί από το Odyssey Venture Partners, καθώς και από Έλληνες και Ολλανδούς επενδυτές.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απόκτηση παλαιότερων τευχών, φύλλων & προσφορών chrisoulam@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην έντυπη έκδοση pzante@pegasus.gr
Αποστολή βιογραφικών emavroudi@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην ηλεκτρονική έκδοση advertising@pegasusinteractive.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Βασικοί συνεργάτες της liateR είναι δύο κολοσσοί της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας, η Intel και η Microsoft.
  • Η liateR προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία αγορών
  • Η liateR προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία αγορών

SITEMAP

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ HOMME

facebook twitter