ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: LIFE STYLE > ΘΕΜΑΤΑ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ
"Η" 23/12/2011
Μεγαλύτερα ΓράμματαΜικρότερα Γράμματα Μέγεθος γραμμάτων
mail to Email Εκτυπώστε το Αρθρο Εκτύπωση


Σπορ... διαθέσεις με 156 ίππους και πολύ χαμηλή κατανάλωση

Σπορ... διαθέσεις με 156 ίππους και πολύ χαμηλή κατανάλωση

Επιμέλεια: Γιώργος Ανδρής 
andris@pegasus.gr.

Με ένα μοναδικό τρόπο γιόρτασε η Mercedes-Benz την ευκαιρία της 125ης επετείου της με την παρουσίαση της νέας C-Class Coupe, η οποία αφορά σε ένα νεανικό, κομψό και δυναμικό μοντέλο που διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά της γνωστής φίρμας, ενώ επιπλέον με το κορυφαίο κιινητήρα BlueEfficiency μειώνει στο ελάχιστο την κατανάλωση καυσίμου. Ο λόγος για τη νέα C-Class Coupe 180 CGI BlueEfficiency Coupe, η οποία διατίθεται στην τιμή των 39.900 ευρώ, ενώ τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται σε μόλις 235,5 ευρώ.

Γνήσιο coupe
Στο νέο μοντέλο υιοθετείται το ύφος της τελευταίας C-Class με αρκετές ωστόσο παρεμβάσεις, ώστε να προσδίδει το ανάλογο δυναμικό στιλ. Ειδικότερα στο εμπρόσθιο τμήμα κυριαρχεί το πλαίσιο της μάσκας και ο προφυλακτήρας τα οποία δένουν αρμονικά με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα ολοκληρώνοντας την «άγρια» εμφάνισή της.

Σπορ... διαθέσεις με 156 ίππους και πολύ χαμηλή κατανάλωση

Στο πίσω μέρος έχει τονιστεί η αθλητική εμφάνιση του αυτοκινήτου με την οροφή να «ρέει» μέχρι το τελείωμα του πορτ-μπαγκάζ, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα φωτιστικά σώματα με LED.

Το εσωτερικό της C-Class Coupe 180 CGI BlueEfficiency Coupe διακρίνεται για τη σπορ, αλλά υψηλής ποιότητας σχεδίασή του, ενώ την παράσταση κλέβουν το ταμπλό των οργάνων, αλλά και τα καθίσματα. Η ποιότητα των υλικών κατασκευής είναι κορυφαία, όπως επίσης, η συναρμογή και το φινίρισμά τους προσδίδοντας μια μοναδική πολυτέλεια στο μοντέλο.

156 ίπποι!
Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο γνωστός κινητήρας 1,8 τούρμπο και άμεσου ψεκασμού καυσίμου, ο οποίος αποδίδει 156 ίππους, με 25 χλγρ. ροπής στις 1.600-4.200 σ.α.λ. Συνδυασμένος με το εξαιρετικό από κάθε άποψη χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ο ελαστικός, πάντα πρόθυμος και οικονομικός κινητήρας ταιριάζει απόλυτα στην C-Class Coupe.

Ωστόσο, η μεγάλη έκπληξη έρχεται από τον τομέα της κατανάλωσης, η οποία κυμαίνεται σε μόλις 6,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ. χωρίς ο οδηγός της να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός!

«Αστέρι» στο δρόμο
Η πισωκίνητη Mercedes C-Class Coupe 180 CGI BlueEfficiency Coupe απέδειξε πως και στο δρόμο διατηρεί όλα τα θετικά στοιχεία της φίρμας.

Στην εθνική οδό το γερμανικό μοντέλο σίγουρα κερδίζει τις εντυπώσεις καθώς οι επιβάτες τους (αυστηρά 4) δεν πρόκειται να αισθανθούν κουρασμένοι ακόμη και μετά από ένα πολύωρο ταξίδι. Η ποιότητα κύλισης, αλλά και η σταθερότητα του αυτοκινήτου προσδίδουν τα μέγιστα προς αυτή τη κατεύθυνση, ενώ παράλληλα ο οδηγός του θα εκτιμήσει με το παραπάνω την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η C-Class Coupe 180 CGI BlueEfficiency Coupe κινείται ως γνήσιο πισωκίνητο μοντέλο, διαθέτει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ενώ οι όποιες αντιδράσεις του αμαξώματος κάτω από υπερβολική πίεση είναι προοδευτικές. Παράλληλα το ESP επεμβαίνει όποτε χρειάζεται.

Μέσα στην πόλη οι αναρτήσεις φιλτράρουν με ένα μοναδικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ το ESP θα λέγαμε πως επεμβαίνει συνεχώς εξαιτίας της ποιότητας της ασφάλτου...

Opel
Insignia Diesel με διπλό turbo!

Η Opel συνεχίζει να ανανεώνει και να βελτιώνει το πολύ επιτυχημένο κορυφαίο μοντέλο της, Insignia. Από τον Ιανουάριο του 2012, λανσάρει την κορωνίδα στην γκάμα πετρελαιοκινητήρων του και συγκεκριμένα το νέο, δυναμικό και πολύ αποδοτικό BiTurbo diesel. Ο δίλιτρος CDTI παράγει 195 ίππους και ροπή 40 χλγρ. Η κατανάλωση ξεκινά από 5,4 λίτρα./ 100 χλμ. Ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε μόλις 144 γρ./χλμ. Παράλληλα το πλαίσιο SuperSport με εμπρός ανάρτηση HiPerStrut τοποθετείται πλέον σε όλα τα Insignia AWD.

«Αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα»
Lancia Ypsilon: Ο νικητής του 2012

Η επιτροπή του θεσμού «Αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα» ψήφισε το νέο Lancia Ypsilon ως το αυτοκίνητο του 2012. Ειδικότερα το νέο μοντέλο της Lancia έφτασε στην κορυφή με 132 βαθμούς, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν τα μοντέλα Citroen DS4 με 73 βαθούς και Ford Focus με 70 βαθμούς. Τα χαρακτηριστικά του νέου Lancia Ypsilon που συνετέλεσαν στη σημαντική αυτή διάκριση είναι ο εκλεπτυσμένος σχεδιασμός του ιταλικού πεντάθυρου, οι σύγχρονοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες χωρίς τέλη κυκλοφορίας, η τεχνολογική υπεροχή μέσω συστημάτων «Smart fuel», Magic Parking, καθώς και το οικολογικό προφίλ του μοντέλου, με εκπρόσωπο τον κινητήρα Multijet II με το σύστημα Start&Stop. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ. Μ. Βορίδης, υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γ. Βασιλάκης, πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Α. Κορδολαίμης επικεφαλής της Τροχαίας στην Ελλάδα.

Autο bloggers
Πάρα πολλοί ιδιοκτήτες Ι.Χ. αντιδρούν στην αντισυνταγματική όπως υποστηρίζουν διαφοροποίηση των τελών κυκλοφορίας ανάλογα με την πρώτη άδεια κυκλοφορίας, καθώς όπως επισημαίνουν, τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί έως και 8 μήνες νωρίτερα εκπέμπουν ακριβώς τους ίδιους ρύπους με εκείνα που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/11/2010 και σε κάποιες περιπτώσεις καταβάλλουν διπλάσια τέλη κυκλοφορίας.

Ο κ. Δημήτρης αναρωτιέται στο e-mail που μας απέστειλε: «Κατά πόσον είναι συνταγματική η διαφοροποίηση των τελών κυκλοφορίας ανάλογα με την ημερομηνία κυκλοφορίας των οχημάτων (πριν από 31/10/2010 και μετά); Δηλάδη, είναι νομικά ορθό για το ίδιο αυτοκίνητο που εκπέμπει την ίδια πoσότητα ρύπων και πριν τις 31/10/2010, αλλά και μετά από αυτή, να πληρώνει κάποιος διαφορετικό ποσό; Φυσικά, είναι περισσότερα για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν τις 31/10/2010...».

Ο κ. Αποστόλης αναφέρει στο e-mail του πως: «Είναι λογικό να πληρώνει ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 2.000 κ.εκ. ίδια τέλη κυκλοφορίας με κάποιον άλλον που έχει επίσης αυτοκίνητο 2.000 κ.εκ., αλλά πολύ μεγαλύτερης αξίας τόσο εμπορικής όσο και εργοστασιακής ή πολύ μεγαλύτερης ηλικίας. Ή μήπως είναι λογικό ένας που έχει ένα αυτοκίνητο 1.800cc να πληρώνει 300 ευρώ, ενώ αυτός που έχει 2.000cc να πληρώνει 660 ευρώ ασχέτως αν το 1800άρι μπορεί να έχει μεγαλύτερη αξία από εκείνο με το μεγαλύτερο κινητήρα που μπορεί να είναι επταετίας. Η μεγάλη παγίδα, όμως, έρχεται και δεν είναι τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, αλλά από τα τεκμήρια διαβίωσης των αυτοκινήτων. Πλέον ένα δίλιτρο Ι.Χ. έχει τεκμήριο 8.800 ευρώ, δηλαδή, κάποιος θα πρέπει να έχει εισόδημα τουλάχιστον 9.000 ευρώ για να το συντηρεί και για αυτό θα φορολογείται. Ούτε Porsche να ήταν δηλαδή! Το συμπέρασμα, δούλευα 15 χρόνια για να πάρω ένα αυτοκίνητο 2.000 κ.εκ. το οποίο θα πρέπει να πληρώνω σαν να έχω Porsche, αλλά πλέον σκέφτομαι πως μπορώ να ζήσω χωρίς αυτοκίνητο, αλλά σιχαίνομαι τη ζωή που μου ετοιμάζουν κάποιοι που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους και μου γκρεμίζουν κάθε τι που απέκτησα με τη δουλειά μου!».


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απόκτηση παλαιότερων τευχών, φύλλων & προσφορών chrisoulam@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην έντυπη έκδοση pzante@pegasus.gr
Αποστολή βιογραφικών emavroudi@pegasus.gr Πληροφορίες για διαφήμιση στην ηλεκτρονική έκδοση advertising@pegasusinteractive.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Σπορ... διαθέσεις με 156 ίππους και πολύ χαμηλή κατανάλωση
  • Σπορ... διαθέσεις με 156 ίππους και πολύ χαμηλή κατανάλωση

SITEMAP

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ HOMME

facebook twitter