Jumbo: Τα άνοιξε-κλείσε και ο χαμένος στα click Βακάκης

Δύο μέρες κατάφεραν να λειτουργήσουν τα καταστήματα της Jumbo με το υβριδικό μοντέλο του click inside και του click away και ο Απόστολος Βακάκης αποφάσισε να τα ξανακλείσει παραδεχόμενος εμμέσως πλην σαφώς ότι αδυνατεί να διαχειριστεί το νέο πλαίσιο όπως πράττει η υπόλοιπη αγορά του λιανεμπορίου.

Μέσα σε μόλις πέντε 24ωρα η διοίκηση της μεγαλύτερης εισηγμένης εταιρείας στον κλάδο του λιανεμπορίου αποφάσισε να ανοίξει και να κλείσει το μισό της δίκτυο τρεις φορές! Γεγονός που, εκτός από προχειρότητα, δείχνει και αδυναμία προσαρμογής σε επίπεδο στρατηγικής.

Πρώτα το ελλειμματικό ηλεκτρονικό κατάστημα που… φράκαρε επανειλημμένως από την αγάπη του κόσμου και όχι γιατί δεν αναπτύχθηκε επαρκώς και τώρα η αδυναμία εφαρμογής του νέου μοντέλου πωλήσεων, γιατί είναι «μη φιλική προς τους πελάτες μας». Τουλάχιστον έτσι το ερμηνεύει η αγορά.

Βέβαια, ο διάβολος κρύβεται (πάντα) στις λεπτομέρειες και ο Απόστολος Βακάκης φημίζεται για επιμονή του να πετύχει τους στόχους τους. Γι’ αυτό ίσως και να καλεί την κυβέρνηση, «την οποία παγίως στηρίζουμε χωρίς καμία επιφύλαξη», όπως αναφέρει στη χθεσινή της ανακοίνωση η εισηγμένη, να επεκτείνει τη μέθοδο των αγορών με ραντεβού εντός καταστήματος (click inside) σε όλο το εύρος των προϊόντων που διαθέτει. Αν συμβεί αυτό τα καταστήματα της Jumbo στις «κόκκινες» περιοχές θα ξανανοίξουν!

Η ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Jumbo

Συγκεκριμένα σε ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα της Jumbo αναφέρει επί λέξει: «Αγαπητοί φίλοι των JUMBO, παρά την πρόθεσή μας να βρούμε τους καλύτερους δυνατούς τρόπους να σας εξυπηρετήσουμε, δυστυχώς, τα καταστήματα Jumbo στις "κόκκινες περιοχές" θα παραμείνουν κλειστά από την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου και μέχρι την επέκταση της μεθόδου click inside σε όλο το εύρος των προϊόντων μας. Τα υπόλοιπα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα θα λειτουργήσουν κανονικά. Τα click away θα παραδοθούν όπως έχουν προγραμματιστεί. Επιπλέον, σας ενημερώνουμε οτι το ESHOP της ΚΥΠΡΟΥ έχει ανοίξει και λειτουργεί κανονικά! Ευχαριστούμε πολύ».

Θεωρείται δεδομένο ότι ο τεράστιος αριθμός διαφορετικών κωδικών προϊόντων (από παιχνίδια και χαρτικά έως οικιακά είδη και από ρούχα έως τρόφιμα και ηλεκτρικές συσκευές) που φιλοξενεί στα ράφια της η μηχανή χρήματος που λέγεται Jumbo ούτε εύκολο ούτε φτηνό είναι να προσαρμοστεί στη νέα κανονικότητα. Ωστόσο, η αβεβαιότητα για το τι μέλλει γενέσθαι και οι τεκτονικές αλλαγές που έχουν επέλθει συνολικά στο λιανεμπόριο επιβάλλουν αν μη τι άλλο να υπάρχει ευελιξία.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς