Nestlé: Νικάει τον ανταγωνισμό με ζωοτροφές

Αν και κατέκτησε τον κόσμο πριν από 155 χρόνια με τις παιδικές τροφές, πλέον η Nestlé του 21ου αιώνα νικά τον ανταγωνισμό με ζωοτροφές και υγιεινά σνακ. Όπως ανακοίνωσε η μαμά-εταιρεία, η Nestlé φαίνεται πως θα συνεχίσει και το 2021 να αυξάνει τις πωλήσεις οργανικών προϊόντων, καθώς υπάρχει ισχυρή ζήτηση για ζωοτροφές και υγιεινά προϊόντα στις ΗΠΑ, κάτι που ενίσχυσε την ανάπτυξη της και τη χρονιά της πανδημίας.

Οι καταναλωτές στράφηκαν στις συσκευασμένες τροφές κατά την πανδημία ου κορονοϊού και η Nestlé διαπίστωσε πως πήγε ακόμα καλύτερα από τους κύριους ανταγωνιστές της, αναφέρει το Reuters, αποδίδοντας τις καλές επιδόσεις της στις επενδύσεις της εταιρείας σε vegan τροφές, τον καφέ, αλλά και τα υγιεινά προϊόντα (gluten -lactofree, βιολογικής καλλιέργειας πρώτες ύλες κλπ).

Συγκεκριμένα, το 2020 οι οργανικές πωλήσεις, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι μεταβολές των νομισμάτων, οι εξαγορές και οι εκποιήσεις, αυξήθηκαν κατά 3,6%, περισσότερο από τον αρχικό στόχο της εταιρείας στο 3%. Σημειώνεται ότι η αντίστοιχη αύξηση της ανταγωνίστριας Unilever κυμάνθηκε στο 1,9%.

Τα καθαρά κέρδη της Nestlé διαμορφώθηκαν στα 12,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (13,58 δισεκ. δολάρια), πάνω από τις προβλέψεις για 11,97 δισεκ. φράγκα.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς