ΦΑΓΕ: Τι οδήγησε σε εκτόξευση των κερδών της στο 9μηνο – Στο +13,3% ο τζίρος χάρη στις ανατιμήσεις

Οι μέσες ανατιμήσεις της τάξης του 10,8% που προχώρησε στα προϊόντα της ήταν ο βασικός λόγος για την αύξηση κατά 13,3% του τζίρου της ΦΑΓΕ στο εννεάμηνο, ο οποίος ανήλθε σε 7,3 εκατ.

Στην επίδοση αυτή βοήθησε επίσης η αύξηση 1,8% στους όγκους και η θετική επίδραση (σε ποσοστό 0,7%) που είχε το αδύναμο δολάριο στην ισοτιμία του με το ευρώ και τη λίρα Αγγλίας.

Ανά αγορά οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν:

  • 25,1% στο Ην. Βασίλειο
  • 14,4% στις ΗΠΑ
  • 9,4% στην Ιταλία
  • 5,2% στην Ελλάδα

Σε όρους όγκου, σημειώθηκε άνοδος σε Ην. Βασίλειο (7,4%) και ΗΠΑ (4,5%), η οποία αντιστάθμισε την πτώση που καταγράφηκε σε Ιταλία (-5,7%) και Ελλάδα (-4,5%).

Το μικτό αποτέλεσμα της ΦΑΓΕ ανήλθε σε 4 εκατ. σημειώνοντας αύξηση κατά 77,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό 9μηνο, με το ποσοστό του επί του συνολικού τζίρου να εκτοξεύεται στο 46,9% από το 30% που ήταν πέρυσι. Σύμφωνα με τη διοίκηση, ο βασικός λόγος ήταν η μείωση στις τιμές γάλακτος που χρησιμοποιεί στις μονάδες της σε Ελλάδα και ΗΠΑ, κατά 36,7% και 23,4% αντίστοιχα.

Τα έξοδα (πωλήσεων, γενικά, διοίκησης) ήταν αυξημένα κατά 21,3%, στα 5,9 εκατ., λόγω κυρίως στις αυξημένες διαφημιστικές δαπάνες.

Τα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν άνοδο 187%, φθάνοντας τα 2,8 εκατ.. ενώ ως ποσοστό επί των πωλήσεων διαμορφώθηκαν στο 23,6% από 9,4% στο 9μηνο του 2022.

Η αύξηση των λειτουργικών κερδών και η μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων, οδήγησε τα κέρδη προ φόρων της ΦΑΓΕ στα 4,1 εκατ. από ,6 εκατ. πέρυσι, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα ,8 εκατ. έναντι 14,7 εκατ. το εννεάμηνο του 2022.

Η εικόνα στο γ’ τρίμηνο

Υψηλότερες ήταν οι επιδόσεις της γαλακτοβιομηχανίας στο τρίτο τρίμηνο, κατά το οποίο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 18,7% στα 7,7 εκατ. Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στην αύξηση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 6,1%, στην αύξηση του όγκου και στη θετική επίδραση 3% που είχε η αποδυνάμωση του δολαρίου έναντι του ευρώ και της βρετανικής Λίρας. Οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν :

  • 53% στο Ηνωμένο Βασίλειο
  • 17,9% στις ΗΠΑ
  • 15,5% στην Ιταλία
  • 6,9% στην Ελλάδα

Οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν 9,6%, χάρη κυρίως στις επιδόσεις του Ηνωμένου Βασιλείου (+14,3) και των ΗΠΑ (+13,5%), ενώ ανοδικά κινήθηκαν οι όγκοι και στην Ελλάδα (+2,4%). Αντίθετα, στην Ιταλία οι όγκοι μειώθηκαν κατά 0,7%.

Τα λειτουργικά κέρδη ενισχύθηκαν σε ποσοστό 179,7%, στα ,8 εκατ., ενώ το ποσοστό τους επί των πωλήσεων, ήταν 26,7% έναντι 11,4% πέρυσι.

Επίσης, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα εκατ. από εκατ. πέρυσι, ενώ τα καθαρά κέρδη άγγιξαν τα εκατ. από ,8 εκατ. στο 9μηνο του 2022.

Τέλος, οι επενδύσεις της ΦΑΓΕ στο εννεάμηνο ανήλθαν σε ,7 εκατ. εκ των οποίων τα εκατ. αφορούσαν κεφαλαιουχικές δαπάνες για τις εγκαταστάσεις των ΗΠΑ, ,1 εκατ. σχετίζονται με την επένδυσή της στη νέα μονάδα παραγωγής στην Ολλανδία, ενώ

ΦΑΓΕ: Τι οδήγησε σε εκτόξευση των κερδών της στο 9μηνο – Στο +13,3% ο τζίρος χάρη στις ανατιμήσεις

Οι μέσες ανατιμήσεις της τάξης του 10,8% που προχώρησε στα προϊόντα της ήταν ο βασικός λόγος για την αύξηση κατά 13,3% του τζίρου της ΦΑΓΕ στο εννεάμηνο, ο οποίος ανήλθε σε $477,3 εκατ.

Στην επίδοση αυτή βοήθησε επίσης η αύξηση 1,8% στους όγκους και η θετική επίδραση (σε ποσοστό 0,7%) που είχε το αδύναμο δολάριο στην ισοτιμία του με το ευρώ και τη λίρα Αγγλίας.

Ανά αγορά οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν:

  • 25,1% στο Ην. Βασίλειο
  • 14,4% στις ΗΠΑ
  • 9,4% στην Ιταλία
  • 5,2% στην Ελλάδα

Σε όρους όγκου, σημειώθηκε άνοδος σε Ην. Βασίλειο (7,4%) και ΗΠΑ (4,5%), η οποία αντιστάθμισε την πτώση που καταγράφηκε σε Ιταλία (-5,7%) και Ελλάδα (-4,5%).

Το μικτό αποτέλεσμα της ΦΑΓΕ ανήλθε σε $224 εκατ. σημειώνοντας αύξηση κατά 77,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό 9μηνο, με το ποσοστό του επί του συνολικού τζίρου να εκτοξεύεται στο 46,9% από το 30% που ήταν πέρυσι. Σύμφωνα με τη διοίκηση, ο βασικός λόγος ήταν η μείωση στις τιμές γάλακτος που χρησιμοποιεί στις μονάδες της σε Ελλάδα και ΗΠΑ, κατά 36,7% και 23,4% αντίστοιχα.

Τα έξοδα (πωλήσεων, γενικά, διοίκησης) ήταν αυξημένα κατά 21,3%, στα $105,9 εκατ., λόγω κυρίως στις αυξημένες διαφημιστικές δαπάνες.

Τα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν άνοδο 187%, φθάνοντας τα $112,8 εκατ.. ενώ ως ποσοστό επί των πωλήσεων διαμορφώθηκαν στο 23,6% από 9,4% στο 9μηνο του 2022.

Η αύξηση των λειτουργικών κερδών και η μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων, οδήγησε τα κέρδη προ φόρων της ΦΑΓΕ στα $104,1 εκατ. από $16,6 εκατ. πέρυσι, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα $80,8 εκατ. έναντι 14,7 εκατ. το εννεάμηνο του 2022.

Η εικόνα στο γ’ τρίμηνο

Υψηλότερες ήταν οι επιδόσεις της γαλακτοβιομηχανίας στο τρίτο τρίμηνο, κατά το οποίο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 18,7% στα $167,7 εκατ. Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στην αύξηση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 6,1%, στην αύξηση του όγκου και στη θετική επίδραση 3% που είχε η αποδυνάμωση του δολαρίου έναντι του ευρώ και της βρετανικής Λίρας. Οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν :

  • 53% στο Ηνωμένο Βασίλειο
  • 17,9% στις ΗΠΑ
  • 15,5% στην Ιταλία
  • 6,9% στην Ελλάδα

Οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν 9,6%, χάρη κυρίως στις επιδόσεις του Ηνωμένου Βασιλείου (+14,3) και των ΗΠΑ (+13,5%), ενώ ανοδικά κινήθηκαν οι όγκοι και στην Ελλάδα (+2,4%). Αντίθετα, στην Ιταλία οι όγκοι μειώθηκαν κατά 0,7%.

Τα λειτουργικά κέρδη ενισχύθηκαν σε ποσοστό 179,7%, στα $44,8 εκατ., ενώ το ποσοστό τους επί των πωλήσεων, ήταν 26,7% έναντι 11,4% πέρυσι.

Επίσης, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα $41 εκατ. από $8 εκατ. πέρυσι, ενώ τα καθαρά κέρδη άγγιξαν τα $32 εκατ. από $5,8 εκατ. στο 9μηνο του 2022.

Τέλος, οι επενδύσεις της ΦΑΓΕ στο εννεάμηνο ανήλθαν σε $7,7 εκατ. εκ των οποίων τα $4 εκατ. αφορούσαν κεφαλαιουχικές δαπάνες για τις εγκαταστάσεις των ΗΠΑ, $2,1 εκατ. σχετίζονται με την επένδυσή της στη νέα μονάδα παραγωγής στην Ολλανδία, ενώ $1,6 εκατ. κατευθύνθηκαν στις εγκαταστάσεις της στην Ελλάδα.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
,6 εκατ. κατευθύνθηκαν στις εγκαταστάσεις της στην Ελλάδα.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς