Τα συχνότερα παράπονα των συνδρομητών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας: Χρεώσεις, βλάβες, κακές υπηρεσίες

Αμφισβητήσεις χρεώσεων, καθυστερήσεις στην αποκατάσταση βλαβών, αλλά και δέματα που δεν έφτασαν ποτέ ήταν οι βασικοί λόγοι για τους οποίους οι πολίτες κατέφυγαν το 2022 στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιώνκαι Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) προκειμένου να υποβάλλουν καταγγελία.

Τα συχνότερα παράπονα των συνδρομητών στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, συνολικά καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς η Επιτροπή δέχτηκε 9.733 καταγγελίες καταναλωτών εκ των οποίων οι 8.461 αφορούσαν ηλεκτρονικές επικοινωνίες και οι 1.272 ταχυδρομικές υπηρεσίες. Ποσοστό 79% των πρωτογενών καταγγελιών αφορούσαν στη συνδυαστική σταθερή τηλεφωνία (τηλεφωνία, Διαδίκτυο ή/και συνδρομητική τηλεόραση), 19% την κινητή τηλεφωνία και 2% άλλες υπηρεσίες, όπως υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης και υπηρεσίες πληροφοριών καταλόγου.

Αναφορικά με τη θεματολογία η πλειονότητα των καταγγελιών σχετιζόταν με αμφισβήτηση χρεώσεων (32%), αναφορά συνεχιζόμενης βλάβης (22%) και κακής ποιότητας υπηρεσία (15%). Έπονται η άρνηση παροχής/ καθυστέρηση παροχής υπηρεσίας (14%), η αυθαίρετη, δηλαδή εκτός σύμβασης, ενεργοποίηση υπηρεσίας (6%), η μη απόδοση συμφωνηθείσας προσφοράς (4%) και η αυθαίρετη απόρριψη φορητότητας (1%).

Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr

 

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς