ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέα ψηφιακή εφαρμογή για τους πελάτες της αλυσίδας

 Μια νέα ψηφιακή εφαρμογή της ΑΒ Βασιλόπουλος με αναβαθμισμένη τεχνολογία λανσάρεται το 2024 για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών των πελατών της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι αναβαθμισμένες λειτουργίες αφορούν από τις λίστες προϊόντων έως και το «check out», έχοντας σχεδιαστεί για να προσφέρουν στους καταναλωτές άνεση και ευκολία.

 Το νέο mobile app, που θα ενσωματώσει η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στο 2024, αντιπροσωπεύει μια ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας εφαρμογής, βασισμένη σε νέα τεχνολογία (React Native), που δίνει τη δυνατότητα να εφαρμοστούν σύγχρονες λειτουργίες πιο μεθοδικά και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι πελάτες θα χρειαστεί μόνο να κάνουν μια αναβάθμιση στην εφαρμογή τους, όταν τους ζητηθεί, αποκτώντας μια νέα διεπαφή χρήστη, που θα τους επιτρέψει να περιηγηθούν στην εφαρμογή και να χρησιμοποιήσουν τις υπάρχουσες λειτουργίες με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σε επόμενο στάδιο, θα ενσωματωθούν νέες δυνατότητες στο online εμπόριο, καθώς και στη χρήση κάρτας πιστότητας.

 Η νέα εφαρμογή έχει λανσαριστεί στην Τσεχία μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Albert, μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize, ενώ σταδιακά μέσα στο 2024 θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου.

 Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της ΑΒ Βασιλόπουλος θα διευκολύνει τις ηλεκτρονικές αγορές ενώ θα επιτρέψει τη δημιουργία πιο ασφαλών και ευέλικτων ψηφιακών εφαρμογών.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς