Click away - αγορές: Πώς θα κάνετε αλλαγές και επιστροφές προϊόντων

Διευκρινήσεις για τα δικαιώματα των καταναλωτών δίνει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε ότι αφορά τη νέα μέθοδο αγορών click away.

Σύμφωνα με το υπουργείο, σε περίπτωση που ένας καταναλωτής θέλει να επιστρέψει κάποιο προϊόν που αγόρασε με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away) έχει το δικαίωμα.

Συγκεκριμένα στην ερώτηση: «Ποια δικαιώματα έχω  σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;» η απάντηση που δίνεται είναι η εξής:

«Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.»

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς