Τις νέες συσκευασίες των αναψυκτικών από γυαλί και αλουμίνιο (can) παρουσιάζει η Βίκος στη φετινή HORECA, με κεντρικό μήνυμα το «Cans are here, let’s raise our glasses» με «όχημα» την Pink Grapefruit Soda.
Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην κατηγορία του pink grapefruit, καθώς σχεδόν ένα χρόνο μετά την επίσημη είσοδό της στην αγορά, έχει καταφέρει να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο της κατηγορίας.
«Το Pink Grapefruit είναι η απάντηση της Βίκος στην νέα τάση της αγοράς, η οποία ήρθε να καλύψει το κενό που υπήρχε στην αγορά για ένα εναλλακτικό αναψυκτικό. Η Pink Grapefruit Soda της Βίκος πήγε πάρα πολύ καλά το καλοκαίρι στο κανάλι του super market», σημείωσε ο marketing manager της ηπειρώτικης βιομηχανίας, Κωσταντίνος Σεπετάς.
►Διαβάστε επίσης: Λ. Σκαράκης (Coca-Cola HBC) στην «Η»: Διεκδικούμε μεγαλύτερο μερίδιο μιας πίτας €400 εκατ.
Στα €4,75 εκατ. ο τζίρος του 2022
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία του Pink Grapefruit στο οργανωμένο λιανεμπόριο «έτρεξε» το 2022 με ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία της τάξεως του 38% συγκριτικά με το 2021, φθάνοντας τα €4,75 εκατ., όπως προκύπτει από στοιχεία της IRI.
Εξίσου έντονα ανοδικά κινήθηκε και ο όγκος πωλήσεων του ίδιου καναλιού, στο +47,1% κλείνοντας την περυσινή χρονιά σε 2,465 εκατ. λίτρα.
Πωλήσεις σε αξία (σε €χιλ.)
- 2022: 4.749
- 2021: 3.441
- 2020: 1.940
Πωλήσεις σε όγκο (σε χιλ. λίτρα)
- 2022: 2.465
- 2021: 1.676
- 2020: 890
Θυμίζουμε ότι το 9μηνο του 2022 είχε κλείσει με μερίδια (σε όγκους)
- Coca Cola 3E: 57,2%
- Ολυμπιακή Ζυθοποιία: 14,2%
- Βίκος: 12,3%
- Green Cola: 5,5%
- ΕΨΑ: 1,6%
►Διαβάστε επίσης: Γιατί Carlsberg και Pepsico μεταφέρουν μέρος της παραγωγής τους στην Ελλάδα
Το μεγάλο στοίχημα
Μεγάλο στοίχημα της Βίκος είναι η αγορά της Αττικής και για το κανάλι HoReCa.
Ο κ. Σεπετάς εξήγησε ότι η εταιρεία, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών, έχει ξεκινήσει δυναμικά την τοποθέτηση των όλων των νέων συσκευασιών και του portfolio στο επαγγελματικό κανάλι και θα δοθεί έμφαση στις τουριστικές περιοχές, θέλοντας να ενισχύσει περαιτέρω το μερίδιο της Βίκος τη νέα σεζόν.
Η επένδυση των €22 εκατ.
Αναφορικά με τη νέα επένδυση, συνολικού ύψους €22 εκατ. που ολοκλήρωσε στο Καλπάκι, θυμίζουμε ότι αυτή αφορά στη δημιουργία δύο γραμμών παραγωγής για αναψυκτικά σε συσκευασίες.
- Από γυαλί: με παραγωγική δυναμικότητα 20.000 φιαλών την ώρα
- Από αλουμίνιο: με παραγωγική δυναμικότητα 42.000 φιαλών την ώρα
Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, η νέα επένδυση θα χαρίσει και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα προϊόντα, βοηθώντας και τις εξαγωγές της εταιρείας, η οποία έχει παρουσία σε:
- Κύπρο
- Γερμανία
- ΗΠΑ
- Χώρες με ισχυρό στοιχείο ομογένειας