Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

L’Oréal Hellas: Εσπασε... ταμεία στην αγορά καλλυντικών με τζίρο 250 εκατ. - Οι τιμές για το 2025

H Alessandra Delfini, Country Managing Director L’Oréal Hellas

Σε τροχιά εντυπωσιακής ανάπτυξης παραμένει η L’Oréal Hellas, ενισχύοντας περαιτέρω την κυρίαρχη θέση της στην ελληνική αγορά καλλυντικών. Η θυγατρική του γαλλικού πολυεθνικού Ομίλου κατέγραψε για το 2024 αύξηση πωλήσεων κατά 12%, υπερβαίνοντας κατά πολύ τη μέση διεθνή επίδοση του Ομίλου, η οποία διαμορφώθηκε στο 5,1%. Ο κύκλος εργασιών της ελληνικής θυγατρικής πλησίασε τα 250 εκατ. ευρώ, με τα καθαρά κέρδη να ανέρχονται σε 25,62 εκατ. ευρώ, από 19,82 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Θετικό πρόσημο και για το 2025

Η Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η ανοδική πορεία της ελληνικής αγοράς καλλυντικών θα συνεχιστεί και μέσα στο 2025, έστω και με συγκρατημένους ρυθμούς, προβλέποντας μονοψήφιο ποσοστό αύξησης. Όπως τόνισε, ο τομέας των καλλυντικών εμφανίζει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα, ακόμη και σε ένα διεθνές περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις.

Ισχυρό χαρτοφυλάκιο και δυναμική παρουσία

Η L’Oréal Hellas διαθέτει ένα εκτενές χαρτοφυλάκιο 27 brands από τα 37 που διαχειρίζεται ο Όμιλος παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται κορυφαία ονόματα όπως Lancôme, Maybelline και Kiehl’s. Η παρουσία της στην ελληνική αγορά ξεκινά ήδη από το 1937, ενώ από το 1970 δραστηριοποιείται μέσω της θυγατρικής. Η εταιρεία διανέμει τα προϊόντα της σε όλα τα βασικά κανάλια διανομής, ενώ έχει ενισχυθεί σημαντικά και από την τουριστική αγορά, η οποία αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης.

Σταθερή κερδοφορία και "χρυσά" μερίσματα

Η συνεχής άνοδος της κερδοφορίας αποτυπώνεται στα υψηλά μερίσματα που διανέμονται στη μητρική εταιρεία: το 2023 το μέρισμα ανήλθε σε 25,6 εκατ. ευρώ, ενώ το 2022 είχε διαμορφωθεί κοντά στα 20 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της εταιρείας ακολούθησαν παρόμοια πορεία, φτάνοντας τα 222 εκατ. ευρώ το 2023, από 186,78 εκατ. ευρώ το 2022 και 169,97 εκατ. ευρώ το 2021.

Τιμές

Αναφορικά με τις πληθωριστικές πιέσεις, η κα. Delfini επισήμανε ότι οι αποφάσεις για πιθανές ανατιμήσεις εξαρτώνται από το brand και την κατηγορία προϊόντος. Οι εκτιμήσεις για τον πληθωρισμό στην Ελλάδα το 2025 κυμαίνονται στο 2,3%–2,4%, επίπεδα σαφώς χαμηλότερα από τα προηγούμενα έτη, κάτι που αφήνει περιθώριο σταθερότητας στις τιμές.

Όσον αφορά την επέκταση του portfolio, δεν προβλέπεται η εισαγωγή νέων brands στην ελληνική αγορά το άμεσο διάστημα. Ωστόσο, η εταιρεία συνεχίζει να εμπλουτίζει τις υφιστάμενες σειρές της με νέα προϊόντα, ενισχύοντας τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες και τιμολογιακά επίπεδα.

Οικοσύστημα αξιών και βιώσιμης ανάπτυξης

Κατά την ετήσια εκδήλωση της εταιρείας, η οποία φιλοξενήθηκε στη Γαλλική Πρεσβεία, η επικεφαλής της L’Oréal Hellas υπογράμμισε τη στρατηγική της εταιρείας γύρω από τρεις βασικούς άξονες για τη βοωσιμότητας: καινοτομία, περιβαλλοντική υπευθυνότητα και κοινωνική δράση. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Σε έναν κόσμο που αλλάζει ταχύτατα, η σταθερότητα και οι αξίες αποκτούν ιδιαίτερη σημασία. Η L’Oréal δεν παράγει απλώς καλλυντικά – εκφράζει πρότυπα, στάση ζωής και δέσμευση προς ένα βιώσιμο μέλλον».

Ανθρώπινο δυναμικό και τοπική παρουσία

Η L’Oréal Hellas απασχολεί περίπου 695 εργαζομένους, κατανεμημένους στα κεντρικά γραφεία, το κέντρο διανομής στον Αυλώνα και τα καταστήματα λιανικής NYX Professional Makeup σε Αθήνα, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης. Η ανθρώπινη δυναμική παραμένει βασικός πυλώνας της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας στην Ελλάδα.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ