Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αβαξ: Επενδύει στην πολυτέλεια των γραφείων, διεκδικεί θέση στο Ελληνικό και τζίρο €10 εκατ.

Η οικογένεια Κόμη της Άβαξ. Από αριστερά, Δημήτρης Κόμης, Μιχάλης Κομης, Ντίνα Κομη, Λίζα Κόμη

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης κινείται η εταιρεία Άβαξ, ένας εκ των ηγετών στον χώρο των premium επίπλων και του interior design, επιδιώκοντας να κατακτήσει νέο έδαφος στο πεδίο του επαγγελματικού εξοπλισμού. Στόχος για το 2025 είναι ο κύκλος εργασιών να ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 7,5 εκατ. που κατέγραψε το 2024. Η νέα στρατηγική εκφράζεται μέσα από δύο πεδία: την επέκταση στην αγορά των γραφειακών χώρων και τις διαπραγματεύσεις με τη Lamda Development για τη συμμετοχή στο εμβληματικό project του Ελληνικού.

Ανασχεδιάζοντας το επαγγελματικό περιβάλλον

Η είσοδος της Άβαξ στην αγορά του επαγγελματικού interior design σηματοδοτείται από τη δημιουργία νέας επιχειρηματικής μονάδας που εστιάζει στον σχεδιασμό και εξοπλισμό επαγγελματικών χώρων, με τη συνεργασία της MillerKnoll – παγκόσμιου ηγέτη στον σχεδιασμό χώρων εργασίας, που εκπροσωπεί brands-σταθμούς όπως Herman Miller και Knoll. Η συνεργασία υλοποιείται ήδη μέσω showroom αποκλειστικά αφιερωμένου στον σχεδιασμό γραφείων στον Άλιμο, με τα εγκαίνια προγραμματισμένα για τις 18 Ιουνίου, παρουσία της αντιπροέδρου της MillerKnoll, Sandrine Cardinale.

Η Άβαξ φιλοδοξεί να μετασχηματιστεί σε έναν ολοκληρωμένο συνεργάτη για κάθε τύπο έργου interior design – από πολυτελείς κατοικίες μέχρι σύγχρονα γραφεία – με στόχο οι πωλήσεις από τον τομέα του επαγγελματικού εξοπλισμού να ξεπερνούν τα 2 εκατ. ευρώ μέσα στα επόμενα χρόνια (από 300.000 ευρώ σήμερα).

Στρατηγικές συμμαχίες στο Ελληνικό

Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες με τη Lamda Development και κατασκευαστικά γραφεία που συμμετέχουν στην ανάπτυξη του Ελληνικού. Εξετάζεται η ενδεχόμενη συμβολή της Άβαξ στον εξοπλισμό τόσο της γειτονιάς Little Athens, όσο και των πολυτελών παραθαλάσσιων βιλών στο παραλιακό μέτωπο, έργα που απευθύνονται σε υψηλών απαιτήσεων αγοραστές.

Επιχειρηματικό μοντέλο σε 4 πυλώνες

Το επιχειρηματικό μοντέλο της Άβαξ βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: λιανική πώληση, B2B πωλήσεις, συνεργασίες με αρχιτέκτονες και interior designers, καθώς και bespoke παραγωγή. Το 60% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από το οικιακό έπιπλο – τομέας στον οποίο έχει μακροχρόνια παρουσία – ενώ το υπόλοιπο 40% προέρχεται από έργα contract.

Η εταιρεία εξυπηρετεί ετησίως πάνω από 2.000 πελάτες και διαθέτει τρία καταστήματα σε Γλυφάδα, Κηφισιά και Άλιμο, καθώς και το αποκλειστικό flagship store της Roche Bobois στο Μαρούσι, ενώ απασχολεί 65 άτομα προσωπικό. Η παραγωγική της βάση και τα κεντρικά γραφεία βρίσκονται στις Αφίδνες Αττικής, σε εγκαταστάσεις 6.000 τ.μ.

Ανάπτυξη χωρίς δανεισμό, με επενδύσεις και εξωστρέφεια

Χωρίς τραπεζικό δανεισμό, με επενδύσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ σε ανακαινίσεις και υποδομές, η Άβαξ διατηρεί ρυθμούς ανάπτυξης 20-30% την τελευταία τετραετία και παραμέγύρισε κερδοφορία την τελευταία χρονιά. Στο πελατολόγιο της περιλαμβάνονται κορυφαία brands και developers όπως Grivalia, Aman, Mitsis, Temes, Four Seasons και Lamda.

Παρά τις απώλειες που υπέστη κατά την οικονομική κρίση, η εταιρεία επανέρχεται με ισχυρή παρουσία και βλέμμα στραμμένο στη διεθνή αγορά. Στον πενταετή της σχεδιασμό περιλαμβάνονται επέκταση στη Θεσσαλονίκη και διείσδυση σε αγορές της Κεντρικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Οι δασμοί Τραμπ

Με ιστορία που ξεκινά από τη δεκαετία του 1980 και ιδρυτή τον Μιχάλη και την Ντίνα Κόμη, η Άβαξ παραμένει οικογενειακή επιχείρηση με ξεκάθαρη στρατηγική: διαρκής επένδυση στην ποιότητα, συνεργασία με κορυφαίους σχεδιαστές και εκπροσώπηση διεθνών οίκων που επαναπροσδιορίζουν το design και τη βιωσιμότητα. Η συνεργασία με την MillerKnoll δεν επηρεάζεται από γεωπολιτικές αναταράξεις και τους δασμούς Τραμπ, καθώς η αμερικανική εταιρεία διαθέτει παραγωγικές βάσεις και στην Ευρώπη και την Ασία.

Στην πορεία προς τα 10 εκατομμύρια ευρώ το 2025, η Άβαξ διατηρεί τον χαρακτήρα boutique εταιρείας υψηλής αισθητικής, ενώ ετοιμάζεται να παίξει ρόλο-κλειδί σε μια μεταμορφούμενη αγορά που ζητά ολοκληρωμένες λύσεις στον χώρο του interior design – από την κατοικία μέχρι το γραφείο.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ