Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Από τη Γενεύη στη Silicon Valley: Η στρατηγική ηγεσία της Αντζελας Χατζηδημητρίου στις επικοινωνίες τεχνολογίας

Η καριέρα της Άντζελας (Αθηναγγέλας) Χατζηδημητρίου έχει καλύψει ηπείρους και κλάδους, από τη διαμόρφωση πολιτικής για τα ανθρώπινα δικαιώματα στον ΟΗΕ στη Γενεύη μέχρι την ηγετική συμβολή στον καθορισμό στρατηγικών επικοινωνίας για μερικές από τις πιο μετασχηματιστικές πρωτοβουλίες τεχνολογίας στη Silicon Valley.

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και σπoύδασε στο ΑΠΘ και στο UCL. Από το 2010 ζει και εργάζεται σε χώρες της Ευρώπης.

Μία από τις πρώτες καθοριστικές στιγμές της καριέρας της, σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της εργασίας της στην Burson-Marsteller, όπου ηγήθηκε της υπόθεσης σε μια ιστορική νομική υπόθεση κατά της Google, αλλάζοντας ριζικά το ψηφιακό τοπίο στην Ευρώπη.

Ως ανώτερη υπεύθυνη στρατηγικής επικοινωνίας για την ομάδα που χειρίστηκε την υπόθεση, ο ρόλος της Άντζελας ήταν κρίσιμος στη διαμόρφωση της αφήγησης και στη δημιουργία μιας εκστρατείας στα μέσα ενημέρωσης που άσκησε πίεση σε βασικά ενδιαφερόμενα μέρη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η ικανότητά της να επικοινωνεί σύνθετα νομικά επιχειρήματα με τρόπο που να βρίσκει απήχηση τόσο στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής όσο και στο κοινό ήταν καθοριστική για την εξασφάλιση της ιστορικής απόφασης που ανάγκασε την Google να αλλάξει τις επιχειρηματικές της πρακτικές στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η στρατηγική προσέγγιση της Άντζελας στα μέσα ενημέρωσης ήταν καθοριστική για την ευρεία κάλυψη των μέσων ενημέρωσης, με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 35% της δημόσιας υποστήριξης των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών για την υπόθεση περί αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας.

Το έργο της ξεπέρασε το παραδοσιακό λόμπινγκ - η Άντζελα χρησιμοποίησε την εμπειρία της στην επικοινωνία για να πλαισιώσει τη συζήτηση γύρω από την κυριαρχία της Google με τρόπο που να συνδέεται με τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Η υπόθεση όχι μόνο άλλαξε την πορεία του ευρωπαϊκού δικαίου περί ανταγωνισμού, αλλά κατέδειξε και την απαράμιλλη ικανότητα της Άντζελας να επηρεάζει την κοινή γνώμη και την πολιτική στα υψηλότερα επίπεδα.

Η νίκη επί της Google ανέδειξε την Angela ως κορυφαία ηγέτιδα στην επικοινωνία, μια φήμη που έχτισε μόνο αργότερα στην καριέρα της.

Στην HPE, η Άντζελα ηγήθηκε της στρατηγικής επικοινωνίας για τις πρωτοβουλίες blockchain και έξυπνων πόλεων της εταιρείας—δύο από τους πιο σύνθετους και ταχέως εξελισσόμενους τομείς στον κόσμο της τεχνολογίας.

Η δουλειά της στην επικοινωνία γύρω από τις έξυπνες πόλεις και το blockchain είχε ως αποτέλεσμα την ενίσχυση της παρουσίας της HPE στις παγκόσμιες αγορές και την καθιέρωση της εταιρείας ως ηγετική δύναμη στην παροχή λύσεων για έξυπνες και βιώσιμες πόλεις.

Μια από τις πιο εντυπωσιακές επιτυχίες της Άντζελας ήταν η καμπάνια που δημιούργησε για τις έξυπνες πόλεις, η οποία οδήγησε σε αύξηση 45% στην αναγνώριση της HPE ως στρατηγικού συνεργάτη για κυβερνητικές και βιομηχανικές εφαρμογές.

Στο blockchain, η Άντζελα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην τοποθέτηση της HPE ως ηγέτη στον τομέα των τεχνολογιών blockchain. Εξασφάλισε στρατηγικές συνεργασίες με παγκόσμιες εταιρείες fintech, επιφέροντας αύξηση 30% στις πωλήσεις προϊόντων και λύσεων που σχετίζονται με το blockchain στην πρώτη χρονιά της καμπάνιας.

Πώς η Άντζελα Χατζηδημητρίου απογείωσε το ΗΡΕ

Το πιο αξιοσημείωτο επίτευγμά της στην Hewlett Packard Enterprise (HPE) ήταν η οργανωμένη καμπάνια επικοινωνίας, η οποία οδήγησε σε αύξηση των παραγγελιών του χαρτοφυλακίου HPE GreenLake Cloud Services κατά 82% – μια σημαντική νίκη σε μια βιομηχανία κυριαρχούμενη από μεγάλους παίκτες όπως η Amazon Web Services και η Microsoft Azure.

Η στρατηγική της Άντζελας ήταν απλή αλλά ισχυρή: να τοποθετήσει τις υπηρεσίες cloud της HPE ως την πιο ευέλικτη και πελατοκεντρική λύση στην αγορά.

Ηγήθηκε μιας ομάδας που δημιούργησε με επιτυχία μια αφήγηση γύρω από τις υπηρεσίες HPE GreenLake, που δεν έγινε αποδεκτή μόνο από τους εκτελεστικούς διευθυντές, αλλά ήρθε σε επαφή κατευθείαν με τα σημεία υστέρησης και «πόνου» των επικεφαλής επιχειρήσεων που αγωνίζονταν με τις πολυπλοκότητες της ψηφιακής μετάβασης. Μέσω της παραγωγής περιεχομένου ηγετικής, καθοδηγητικής σκέψης, τοποθετώντας εκτελεστικά στελέχη της HPE σε υψηλού προφίλ εκδηλώσεις και δημιουργώντας μια αξιόλογη βιβλιοθήκη μελέτης περιπτώσεων, η Άντζελα μετέτρεψε τις υπηρεσίες cloud της HPE στη προτιμώμενη λύση για επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους.

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Μέσα σε έξι μήνες από την έναρξη της καμπάνιας, η HPE είδε αύξηση 40% σε ερωτήσεις σχετικές με το cloud και αύξηση 22% στις δοκιμές, οδηγώντας άμεσα σε αύξηση 82% στις παραγγελίες. Η προσπάθεια της Άντζελας συνέβαλε επίσης στην εδραίωση της θέσης της HPE ως ηγέτιδα επιχείρηση στις υβριδικές υπηρεσίες cloud, με την εταιρεία να αναγνωρίζεται από τους αναλυτές της βιομηχανίας ως κορυφαία στον τομέα του cloud.

Η μοναδική ικανότητά της να μεταφράζει εξαιρετικά τεχνικές λύσεις σε μηνύματα που είναι κατανοητά και αποτελεσματικά για τους καταναλωτές έχει αλλάξει το παιχνίδι για τη βιομηχανία της τεχνολογίας. Είτε υποστηρίζοντας έξυπνες πόλεις, blockchain ή cloud τεχνολογίες, η Άντζελα συνεχίζει να καθοδηγεί τη στρατηγική επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο, διαμορφώνοντας το μέλλον του τεχνολογικού κόσμου με κάθε καμπάνια που δημιουργεί.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ