Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fattal: Απόβαση Ισραηλινών στην Ελλάδα με 200 εκατ. - Τα 5άστερα NYX και οι επόμενοι προορισμοί μετά τη Θεσσαλονίκη

Απόβαση των Ισραηλινών επενδυτών στην Ελλάδα, μία από τις ομορφότερες χώρες του κόσμου, όπως τη χαρακτήρισε ο Roni Aloni, διευθύνων σύμβουλος της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean.

Ο ξενοδοχειακός όμιλος Fattal Hotels, μέσω της θυγατρικής του Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, ενισχύει δυναμικά την παρουσία του στη χώρα με νέες επενδύσεις ύψους 80 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνουν την εξαγορά ξενοδοχείου στη Χαλκιδική. Κεντρικό σημείο της στρατηγικής επέκτασης αποτελεί το νέο 5στερο ξενοδοχείο NYX Hotel Thessaloniki, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του την 1η Σεπτεμβρίου, σηματοδοτώντας την είσοδο του ομίλου στη Βόρεια Ελλάδα.

Με τη νέα αυτή προσθήκη, οι συνολικές επενδύσεις του ομίλου στην ελληνική αγορά αγγίζουν πλέον τα 200 εκατομμύρια ευρώ, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Fattal για μακροπρόθεσμη παρουσία και ανάπτυξη στον ελληνικό τουριστικό χάρτη.

Από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και από τη Ρόδο στη Χαλκιδική

Η παρουσία της Fattal Hotels στην Ελλάδα ξεκίνησε  το 2018, φτάνοντας σήμερα σε τέσσερις μονάδες (και επτά στην Κύπρο), ενώ έως το 2026 ο στόχος είναι 15 ξενοδοχεία συνολικά σε Ελλάδα και Κύπρο. Η επόμενη μεγάλη προσθήκη είναι το NYX Hotel Thessaloniki, που ανοίγει τον Σεπτέμβριο στην καρδιά της πόλης, επί της οδού Τσιμισκή. Το project αγγίζει τα 25 εκατ. ευρώ, με 130 δωμάτια και πληρότητα που αναμένεται να ξεπεράσει το 70% από το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας. Ήδη δημιουργούνται 90 νέες θέσεις εργασίας, με τον αριθμό να ξεπερνά τις 190 έμμεσες και άμεσες θέσεις συνολικά, όπως είπε η Άντρη Κλεάνθους, Director of Sales & Marketing της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean.

Στο τραπέζι βρίσκεται και η εξαγορά ξενοδοχείου στη Χαλκιδική, με συμφωνία που αναμένεται να «κλειδώσει» εντός του Ιουλίου. Παράλληλα, ο όμιλος εξετάζει κινήσεις σε Κρήτη, Κέρκυρα, Κω, αλλά και μικρότερα νησιά με μακρά τουριστική περίοδο.

Η Άντρη Κλεάνθους, Director of Sales & Marketing της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean

Στρατηγική βάθους δεκαετίας και γαστρονομική διαφοροποίηση

Όπως υπογράμμισε ο κ. Aloni, οι επενδύσεις του ομίλου έχουν ορίζοντα απόσβεσης 8-10 ετών και βασίζονται στη λογική του ξενοδοχείου-προορισμού. Δεν πρόκειται απλώς για τουριστικά καταλύματα, αλλά για εμπειρίες με ξεχωριστή ταυτότητα. Η γαστρονομία, η αισθητική ταυτότητα και η τοπική κουλτούρα αποτελούν βασικά στοιχεία κάθε μονάδας. Ήδη, σε δύο από τα ξενοδοχεία τους έχουν δημιουργηθεί οικογενειακά lounge, ενώ το επόμενο βήμα είναι η ενίσχυση των γαστρονομικών εμπειριών στα θέρετρα.

Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τουρισμός στην Ευρώπη, λόγω του πληθωρισμού και των υψηλών επιτοκίων, ο ίδιος παραμένει αισιόδοξος: «Αν επενδύεις σε ποιότητα και ταυτότητα, ξεχωρίζεις, και στις καλές και στις δύσκολες εποχές. Βλέπουμε το μέλλον, όχι το επόμενο τρίμηνο», τόνισε.

Το αποτύπωμα της Fattal στην Ελλάδα

Η δραστηριότητα του ομίλου ξεκίνησε με την εξαγορά του Mistral στη Ρόδο (νυν Leonardo Kolymbia Resort) το 2018, και συνεχίστηκε με το NYX Athens στην οδό Σταδίου το 2023 (το πρωην Esperia Palace), σε ένα ιστορικό κτίριο που ανακαινίστηκε ριζικά και πλέον λειτουργεί με πληρότητα 90% την υψηλή περίοδο. Το ξενοδοχείο φιλοξενεί πάνω από 100.000 επισκέπτες, ενώ αναπτύσσεται με ρυθμό αύησης 8% ετησίως. Ακολούθησε το SEAFOS Resort & Spa στο Ναύπλιο, το οποίο επίσης θα επεκταθεί. 

Ποιοι είναι οι νέοι στόχοι

Η στρατηγική της Leonardo Hotels εστιάζει στην προσέλκυση city breakers, ψηφιακών νομάδων, τουριστών υψηλού εισοδήματος από αγορές όπως η Τουρκία, τα Βαλκάνια, η Κύπρος, η Γερμανία, η Ιταλία και το Ισραήλ, καθώς και στην αναβίωση του εγχώριου τουριστικού ενδιαφέροντος για αστικούς προορισμούς όπως η Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με την Άντρh Κλεάνθους, το NYX Θεσσαλονίκης απαντά στην ανάγκη της πόλης για «κάτι τολμηρά διαφορετικό, που απευθύνεται τόσο στον Έλληνα όσο και στον διεθνή επισκέπτη».

Το διεθνές αποτύπωμα

Ο όμιλος Fattal, εισηγμένος στο χρηματιστήριο του Τελ Αβίβ, διαθέτει πάνω από 305 ξενοδοχεία σε 21 χώρες, με περισσότερα από 53.000 δωμάτια. Στα σχέδια περιλαμβάνεται περαιτέρω ανάπτυξη στην Ισπανία, το Μαυροβούνιο, τη Μάλτα, την Αλβανία και την Κροατία, με σταθερό προσανατολισμό στην τουριστική διαφοροποίηση και τη μακροπρόθεσμη αξία.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ