Η Renault Group καταγράφει σταθερή ανοδική τάση στην ελληνική αγορά, με τη θετική αυτή δυναμική να αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου για τις δύο μάρκες που εκπροσωπεί. Με συνολικό μερίδιο άνω του 9%, σχεδόν 1 στους 10 αγοραστές νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα επέλεξε ένα Renault ή Dacia.
Ισχυρή παρουσία Dacia και Renault στην κατάταξη
Η Dacia, με 636 ταξινομήσεις, κατέκτησε την 6η θέση στις συνολικές πωλήσεις, ενώ η Renault, με 595 πωλήσεις, βρέθηκε στην 8η θέση. Σημαντικό είναι ότι η Dacia στην ελληνική αγορά ακολούθησε την ευρωπαϊκή δυναμική της, φτάνοντας στην 4η θέση στις λιανικές πωλήσεις.
Τα best sellers που ενισχύουν την αγορά
Από πλευράς μοντέλων, το Renault Clio βρέθηκε στην 6η θέση των συνολικών πωλήσεων όλων των κατηγοριών και καναλιών διάθεσης. Αντίστοιχα, το Dacia Sandero κατέκτησε την 9η θέση, με αποτέλεσμα τα δύο best sellers να εδραιώνουν ακόμη περισσότερο τη θέση των Renault και Dacia στην ελληνική αγορά.