Το ορόσημο των 50 καταστημάτων My market Local έφτασε η Metro ΑΕΒΕ, συμφερόντων της οικογένειας Παντελιάδη, τέσσερα χρόνια μετά την πιλοτική έναρξη του concept στην Κυψέλη. Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται στη χονδρική (Metro Cash & Carry) και στο λιανεμπόριο τροφίμων μέσω της αλυσίδας My Market, συνεχίζει τη στοχευμένη ανάπτυξη του μοντέλου γειτονιάς, επεκτείνοντας το αποτύπωμά της σε αστικά κέντρα και τουριστικούς προορισμούς.
Την ανακοίνωση έκανε ο CEO της εταιρείας, Αριστοτέλης Παντελιάδης, μέσω ανάρτησής του στο LinkedIn, χαρακτηρίζοντας την πορεία του δικτύου ως αποτέλεσμα στρατηγικής υπομονής. «Μπήκαμε αργά στο σύστημα δικαιόχρησης, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και παρ’ όλα αυτά δεν βιαστήκαμε ποτέ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος σημείωσε ότι τα Local stores προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία ανάπτυξης, καθώς πρόκειται για μικρότερα καταστήματα με απλούστερες διαδικασίες αδειοδότησης και κατασκευής. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, το 35% των σημείων My market Local ξεπερνά ήδη –από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας– τους πιο αισιόδοξους επιχειρησιακούς στόχους.
Στο αναπτυξιακό πλάνο του 2025 περιλαμβάνεται η προσθήκη νέων καταστημάτων, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 70. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη Θεσσαλονίκη, όπου προγραμματίζεται να λειτουργούν 14 σημεία, καθώς και σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων επιλεγμένων νησιών.
Το μοντέλο My market Local εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Metro για ενίσχυση της παρουσίας της σε τοπικές αγορές, με στόχο την κάλυψη καθημερινών αναγκών των καταναλωτών σε σημεία υψηλής επισκεψιμότητας και πυκνής κατοίκησης.