Την ώρα που η Παπαστράτος καταγράφει χρυσές επιδόσεις, με τα καθαρά της κέρδη να προσεγγίζουν το μισό δισεκατομμύριο ευρώ, η εταιρεία στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα: τα παιδιά δεν είναι το κοινό της. Πιστή στις αρχές της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας, η εταιρεία προχωρά σε μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία με την εκστρατεία «Είναι στο χέρι μας να μην είναι στο χέρι τους», μέσα από την οποία επιδιώκει να αποτρέψει την πρόσβαση των ανηλίκων σε καπνικά προϊόντα.
Παρά το γεγονός ότi η Παπαστράτος, θυγατρική Philip Morris International, δραστηριοποιείται στην παραγωγή καπνικών προϊόντων (IQOS, Marlboro κ.λ.π.), η πολυεθνική εταιρεία διαμηνύει ότι αρνείται κατηγορηματικά να αποκομίσει έσοδα από ανήλικους και επενδύει στην υπεύθυνη κατανάλωση μόνο από ενήλικες.
«Παράγουμε προϊόντα καπνού και νικοτίνης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε να φτάνουν στα χέρια των παιδιών. Δεν μας αφορούν οι ανήλικοι ως καταναλωτές, ούτε τώρα, ούτε ποτέ. Θέλουμε τα προϊόντα μας να καταναλώνονται υπεύθυνα και αποκλειστικά από ενήλικες», υπογράμμισε με έμφαση ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος, Γιώργος Μαργώνης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πίσω από την πρωτοβουλία της Παπαστράτος για την προστασία των ανηλίκων βρίσκεται ένα ευρύτερο όραμα που διατρέχει τον όμιλο Philip Morris International: ένας κόσμος χωρίς τσιγάρο. Μπορείτε να φανταστείτε το τσιγάρο ως έκθεμα σε μουσείο; Ένα απομεινάρι του παρελθόντος; Αυτό ακριβώς επιδιώκει η PMI, ένα μέλλον όπου το παραδοσιακό κάπνισμα θα ανήκει στην ιστορία. Σε αυτό το πλαίσιο, η Παπαστράτος δεν περιορίζεται στην καταδίκη της χρήσης καπνικών προϊόντων από ανηλίκους, αλλά πρωτοστατεί στην ενεργή μετάβαση σε έναν κόσμο όπου το κάπνισμα δεν θα έχει πια θέση, όχι μόνο στα χέρια των παιδιών, αλλά ούτε καν στις συνήθειες των ενηλίκων.
Διαβάστε επίσης: Παπαστράτος: Πρωτοβουλία για την αποτροπή πρόσβασης ανηλίκων σε προϊόντα καπνού
Oι τρεις πυλώνες της καμπάνιας
Η καμπάνια στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την πρόληψη μέσω υπεύθυνων πρακτικών στη λιανική, την κοινωνική ευαισθητοποίηση και την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας για την επαλήθευση ηλικίας στις online αγορές.
Η στρατηγική:
- Υπεύθυνες πρακτικές στην αλυσίδα πώλησης: εκπαίδευση και πιστοποίηση περίπου 20.000 λιανοπωλητών και ειδική σήμανση στα σημεία πώλησης.
- Κοινωνική ευαισθητοποίηση: πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης υπό την αιγίδα των Υπουργείων Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
- Αξιοποίηση τεχνολογίας: ανάπτυξη «έξυπνων εργαλείων» για την αξιόπιστη επαλήθευση ηλικίας στις online αγορές, με τεχνολογικές λύσεις όπως το Gov.gr Wallet και το Kids Wallet.
«Προϊόντα καπνού και νικοτίνης δεν έχουν θέση στα χέρια των παιδιών. Η προστασία των ανηλίκων δεν είναι μόνο ευθύνη της Πολιτείας ή των γονιών – είναι υπόθεση όλων μας», επανέλαβε ο κ. Μαργώνης στην εκδήλωση για την παρουσίαση της καμπάνιας, ενισχύοντας το μήνυμα της Παπαστράτος ότι η επιχειρηματική επιτυχία δεν μπορεί να έρχεται σε βάρος των επόμενων γενεών.
Αν και δεν ανακοινώθηκε το κόστος της καμπάνιας, η Παπαστράτος έκανε σαφές ότι η εκστρατεία θα ενταθεί και θα ενισχυθεί το επόμενο διάστημα, με στόχο να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες. «Όσο περισσότερο επαναλαμβάνουμε ένα μήνυμα, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να αφήσει το αποτύπωμά του» κατέληξε ο κ. Μαργώνης.