Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Θ. Αγγελάκης: Γιατί άλλαξε το σήμα του Αλ. Φασιανού, το deal με Jackaroo και η «χορηγία» του μοσχαριού στο κοτόπουλο

O CEO της Αγγελάκης, κ. Θάνος Αγγελάκης

Σε μια στιγμή που η τιμή του μοσχαριού «πετάει» και, όπως είπε χαριτολογώντας ο Θάνος Αγγελάκης, αποτελεί τον «μεγαλύτερο χορηγό» του κοτόπουλου, η Αγγελάκης ΑΕ μπαίνει στη νέα της εποχή με παράλληλες κινήσεις που αλλάζουν την εικόνα και τον ρυθμό ανάπτυξης της εταιρείας.  Αλλαγή  του ιστορικού σήματος που είχε φιλοτεχνήσει ο Αλέκος Φασιανός, νέο brand «Taste Good Life», επένδύσεις σε νέες μονάδες και προιόντα, αλλά και συνεργασίες, όπως το με το Jackaroo, που ανοίγει πόρτα σε ένα νεανικό, ταχύτατα αναπτυσσόμενο κοινό.

Ερχονται συνεχώς νέα πράγματα τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύβολος κ. Θάνος Αγγελάκης, μιλώντας σε δημοσιογράφους, εξηγώντας πως το στοίχημα για το 2026 είναι το «Ready to Cook» και «Ready to Cook»

Το μοσχάρι ο μεγαλύτερος μας «σπόνσορας»

Απαντώντας σε ερώτηση της «Η», αν θα επεκταθει στο μοσχαρίσιο κρέας ο κ. Θ. Αγγελάκης ήταν κατηγορηματικός: «Όχι φυσικά, θα ήταν ανοησία αν το έκανα. Διότι θα μου αποσπούσε την προσοχή. Έχουμε τεράστιο πεδίο ανάπτυξης στην πτηνοτροφία».

Ωστόσο η αύξηση τιμών στο μοσχάρι, ευνοεί τις πωλήσεις στο κοτόπουλο. Όπως χαρακτηριστικά είπε «Το μοσχάρι είναι ο μεγαλύτερος μας σπόνσορας. Για το κοτόπουλο είναι ο μεγαλύτερος σπόνσορας και χορηγός, λόγω αύξησης τιμών».

Όπως τόνισε το κοτόπουλο έχει τρομερή ανάπτυξη πλέον. «Πριν 10 χρόνια στην Ελλάδα η κατά κεφαλήν κατανάλωση ήταν 22 με 23 κιλά, ενώ σήμερα έχει φτάσει 32 με 33 κιλά. Να είστε βέβαιοι ότι την επόμενη πενταετια θα έχουμε πάνω από 40 κιλά. Από μόνο του αυτό μας δίνει μία αγορά χωρίς να αυξηθεί πληθυσμιακά η χώρα, μι καινούργια αγορά κατανάλωσης Οι ΗΠΑ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έχουν 70 κιλά».

Παράλληλα, σημείωσε ότι η Αγγελάκης ΑΕ έχει στόχο να κρατήσει τις τιμές σταθερές.«Χτίζω μία σχέση με τον καταναλωτή που είναι ειλικρινής και δεν είναι ευκαιριακή αντιμετώπιση, η οποία δεν αρμόζει σε εταιρείες σαν τη δική μου. Το να ανεβάσω τις τιμές χωρίς να έχει ανέβει το κόστος ιδιαίτερα είναι ευκαιριακή προσέγγιση και αντιμτώπιση, η οποία δεν αρμόζει σε μια εταιρεία σαν τη δική μου».

Επενδύσεις ύψους 45 εκατ. ευρώ 

Η Αγγελάκης ΑΕ διανύει την πιο δυναμική περίοδο της ιστορίας της, μπαίνοντας σε μια φάση ουσιαστικής ανανέωσης και επενδυτικής επέκτασης που αλλάζει το μέγεθος και τον χαρακτήρα της εταιρείας. Με την ελληνική αγορά να ζητά περισσότερη ποσότητα και πιο σύγχρονα προϊόντα, η εταιρεία προχωρά σε κινήσεις που καλύπτουν ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής, από τα πτηνοτροφεία μέχρι τις νέες συσκευασίες.

Τρέχει ήδη το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα των 29,4 εκατ. ευρώ, το οποίο ξεκίνησε το 2023 και ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2026. Το σχέδιο περιλαμβάνει επέκταση των εγκαταστάσεων κατά 6.000 τ.μ., αναβάθμιση του εργοστασίου ζωοτροφών, ενίσχυση του εκκολαπτηρίου και δημιουργία νέων μονάδων εκτροφής. Παράλληλα συνεχίζονται οι εξαγορές πτηνοτροφικών μονάδων, που ενισχύουν ακόμη περισσότερο την παραγωγή.

Η δεύτερη φάση ανάπτυξης, ύψους 15 εκατ. ευρώ, έχει ήδη κατατεθεί σε αρμόδιους φορείς και αφορά δύο μεγάλα έργα: ένα εργοστάσιο επεξεργασίας υποπροϊόντων, που θα στηρίξει την κυκλική οικονομία της εταιρείας, και μια νέα γραμμή πτηνοσφαγής η οποία θα διπλασιάσει την παραγωγική δυνατότητα. Μαζί με τη μονάδα προψημένων προϊόντων που θα ξεκινήσει να λειτουργεί μέσα στο 2026.

Γιατί άλλαξε το σήμα του Αλ. Φασιανού

Με επενδύσεις που ξεπερνούν τα 45 εκατ. ευρώ μέχρι το 2028, νέα εικόνα, νέα προϊόντα και σαφή προσανατολισμό στην εξωστρέφεια, η Αγγελάκης ΑΕ αλλάζει κατηγορία. Όλη αυτή η αλλαγή αποτυπώνεται στο νέο πρόσωπο της εταιρείας. Το πλήρες rebranding και το σύνθημα «Taste Good Life» σηματοδοτούν μια δεκαετία όπου η γεύση, η ποιότητα και η καθημερινή ευκολία γίνονται το κέντρο της στρατηγικής της. 

Σύμφωνα με τον κ. Αγγελάκη, η νέα ταυτότητα είναι «η αρχή μιας δεκαετίας δημιουργίας», ενώ η ανανεωμένη συσκευασία αποτελεί το πιο χειροπιαστό παράδειγμα της αλλαγής.

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι η νέα συσκευασία χρειάστηκε δύο χρόνια δουλειάς, φέρνοντας αποτέλεσμα μοναδικό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Το προϊόν παραμένει καθαρό και σταθερό, ενώ η διάρκεια ζωής του από 7 έγινε 11 ημέρες – μια σημαντική διευκόλυνση για τα σούπερ μάρκετ και τους καταναλωτές.

Όσο για το ιστορικό λογότυπο που είχε φιλοτεχνήσει ο Αλέκος Φασιανός, ο κ. Αγγελάκης σημείωσε ότι δεν αποτελεί απόρριψη του έργου του καλλιτέχνη, αλλά αναγκαίο βήμα σε μια εταιρεία που μεγαλώνει και αλλάζει μορφή. «Ο Φασιανός ήταν φίλος μου, το σήμα ήταν δώρο. Δεν ξεχνιέται. Το αλλάξαμε όμως γιατί δεν χωρούσε το παλιό στη νέα μας συσκευασία. Μου αρέσει φοβερά να χαράζω νεόυς δρόμους όχι να ακολουθώ άλλους δρόμους, άλλων», είπε.

Εξαγωγές: Το βλέμμα σε Σιγκαπούρη και Σ. Αραβία

Το 2025 αναμένεται να κλείσει με τζίρο 55–56 εκατ. ευρώ και κέρδη περίπου 4 εκατ. ευρώ. Το 2026 ο στόχος ανεβαίνει πάνω από τα 70 εκατ. ευρώ, με τη διοίκηση να εκτιμά ότι η ολοκλήρωση των έργων θα διπλασιάσει την κερδοφορία.

Οι εξαγωγές, που σήμερα καλύπτουν περίπου το 10% του τζίρου, πραγματοποιούνται ήδη σε περισσότερες από δέκα χώρες, ενώ στον σχεδιασμό βρίσκονται νέες αγορές όπως η Σιγκαπούρη και η Σαουδική Αραβία. Με την ολοκλήρωση της μονάδας προψημένων, θα μπορούν πλέον να ταξιδέψουν στο εξωτερικό και τα έτοιμα προϊόντα – κάτι αδύνατο μέχρι σήμερα λόγω περιορισμένης παραγωγικής δυνατότητας.

Οι δυνατές συνεργασίες

Η εταιρεία έχει χτίσει ένα από τα πιο σταθερά δίκτυα συνεργασιών στην Ελλάδα: συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με διεθνείς αλυσίδες όπως τα KFC και τα TGI Fridays, ενώ πρόσφατα ενίσχυσε την παρουσία της στο casual dining μέσω της συνεργασίας με το Jackaroo, που κάνει θραυση στη νέα γενιά. 

Παράλληλα, τα προϊόντα της συμπεριλαμβάνονται στο μενού αεροπορικών εταιρειών πρώτης θέσης, αναβαθμίζοντας την εικόνα της και στο εξωτερικό.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ