Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι ετοιμάζει η Coca-Cola 3Ε για το 2026 - Οι κινήσεις με νέα προϊόντα

AP Photo

Η Coca Cola 3E προγραμματίζει να ενισχύσει σημαντικά το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με νέες γεύσεις, καινοτόμα προϊόντα και ανανεωμένες συσκευασίες. Τον προηγούμενο μήνα, ο Όμιλος Coca Cola HBC ολοκλήρωσε μια επένδυση ύψους 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ελλάδα, ενισχύοντας τον ρόλο του ως κεντρικό κόμβο καινοτομίας για όλο το 24/7 χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.

Το R&D Centre, που βρίσκεται στην Κηφισιά, υποστηρίζει την έρευνα και ανάπτυξη σε προϊόντα όπως χυμοί, νερά, γάλα και σνακ, καλύπτοντας εμπορικά σήματα όπως Amita, Fruice, Deep River Rock Water, Λανίτης και Next, που διατίθενται σε Ελλάδα, Κύπρο, Ιρλανδία, Σερβία, Ιταλία και Αλβανία. Ιδιαίτερα για την ελληνική αγορά, το Κέντρο έχει ήδη συμμετάσχει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εμβληματικών προϊόντων της Coca Cola Τρία Έψιλον και συνεχίζει να υποστηρίζει σήματα όπως Amita, Amita Motion, Frulite, Avra και Tsakiris Chips. Η επένδυση περιλαμβάνει την εγκατάσταση σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού και προηγμένων υποδομών, δημιουργώντας τις βάσεις για την εξέλιξη και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Ο γενικός διευθυντής της Coca Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, Svetoslav Atanasov, χαρακτήρισε την επένδυση «καταλύτη ανάπτυξης», καθώς διευρύνει τις δυνατότητες της εταιρείας να δημιουργεί νέες ευκαιρίες σε περισσότερες κατηγορίες προϊόντων προς όφελος των πελατών της. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η ελληνική αγορά μη αλκοολούχων ποτών εμφανίζει διαφοροποιημένες τάσεις: η κατανάλωση εντός σπιτιού καταγράφει ανάπτυξη, με το οργανωμένο λιανεμπόριο να αναπτύσσεται σημαντικά, ενώ η κατανάλωση εκτός σπιτιού, κυρίως μέσω του καναλιού HORECA, αντιμετωπίζει έντονες προκλήσεις.

Η αλλαγή αυτή στα καταναλωτικά πρότυπα γίνεται εμφανής και στην πορεία των πωλήσεων, καθώς οι καταναλωτές προτιμούν να καταναλώνουν περισσότερα προϊόντα στο σπίτι, γεγονός που αντισταθμίζει σε μεγάλο βαθμό τις απώλειες της εστίασης. Ακόμα και η έντονη τουριστική κίνηση φέτος δεν οδήγησε σε αντίστοιχη αύξηση στην κατανάλωση, καθώς η αύξηση των επισκεπτών δεν μεταφράζεται πάντα σε μεγαλύτερες δαπάνες για τρόφιμα και ποτά.

Σύμφωνα με τον Σταύρο Μουρελάτο, γενικό διευθυντή της CocaCola Hellas για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, το 2025 ήταν μια απαιτητική χρονιά για το κανάλι HORECA, ενώ αντίθετα τα σούπερ μάρκετ παρουσίασαν θετική δυναμική, με ανάπτυξη γύρω στο 4-5%, γεγονός που λειτουργεί αντισταθμιστικά για το σύνολο της αγοράς. Στο πλαίσιο της στρατηγικής διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου, η εταιρεία στοχεύει στην εισαγωγή νέων γεύσεων και προϊόντων έως το καλοκαίρι του 2026.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ