Σε μια κίνηση που ενισχύει περαιτέρω τη δραστηριότητά της στον χώρο της ψυχαγωγίας, η Sony αποκτά πλειοψηφικό μερίδιο στην εταιρεία που διαχειρίζεται το εμβληματικό franchise των Peanuts, με πρωταγωνιστές τον Snoopy και τον Charlie Brown.
Ο ιαπωνικός όμιλος ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι οι θυγατρικές του Sony Music Entertainment (Japan) και Sony Pictures Entertainment κατέληξαν σε συμφωνία για την εξαγορά του 41% που κατείχε η καναδική εταιρεία μέσων ενημέρωσης WildBrain στην Peanuts Holdings LLC. Το τίμημα της συναλλαγής ανέρχεται σε 630 εκατ. καναδικά δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί σε περίπου 457 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
Η νέα μετοχική δομή
Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, οι δύο θυγατρικές της Sony, σε συνδυασμό με το υφιστάμενο ποσοστό περίπου 39% που κατέχει ήδη η Sony Music Entertainment (Japan), θα ελέγχουν συνολικά 80% της Peanuts Holdings. Η εταιρεία θα ενταχθεί πλέον ως ενοποιημένη θυγατρική στον όμιλο Sony.
Το υπόλοιπο 20% θα παραμείνει στην κατοχή της οικογένειας του Charles M. Schulz, δημιουργού των Peanuts, διασφαλίζοντας τη συνέχεια της δημιουργικής κληρονομιάς του.
Ρόλος διοίκησης και στρατηγική συνεργασία
Την ηγεσία στη διαχείριση της Peanuts Holdings θα αναλάβει η Sony Music Entertainment (Japan), σε στενή συνεργασία με τη Sony Pictures Entertainment, ενώ προβλέπεται και η συνέχιση της συνεργασίας με τη WildBrain σε επιλεγμένους τομείς.
Ανακοινώνοντας τη συμφωνία, η Sony χαρακτήρισε την Peanuts ως «παγκόσμιας κλάσης πνευματική ιδιοκτησία». Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sony Music Entertainment (Japan), Shunsuke Muramatsu, τόνισε ότι η εταιρεία συμμετέχει από το 2018 στη συνεργασία γύρω από το brand Peanuts, το οποίο διαθέτει ιστορία 75 ετών.
Όπως ανέφερε, η αύξηση του ποσοστού ιδιοκτησίας επιτρέπει στον όμιλο Sony να ενισχύσει περαιτέρω την αξία της μάρκας, αξιοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο και τη συλλογική τεχνογνωσία του. Παράλληλα, υπογράμμισε τη δέσμευση της Sony στη διατήρηση της κληρονομιάς του Charles Schulz και της οικογένειάς του, με στόχο η Peanuts να παραμείνει αγαπητή και επίκαιρη για τις επόμενες γενιές.
Η διαχρονική επιτυχία των Peanuts
Τα κόμικς των Peanuts έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση το 1950 σε αμερικανικές εφημερίδες και έκτοτε εξελίχθηκαν σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα franchises παγκοσμίως. Σήμερα, οι σειρές κινουμένων σχεδίων προβάλλονται μέσω του Apple TV, ενώ το brand υποστηρίζεται από συνεχή έκδοση κόμικς και εκτεταμένη γκάμα εμπορευμάτων.
Το επίσημο κανάλι του Snoopy στο YouTube αριθμεί περίπου 750.000 συνδρομητές, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή απήχηση των χαρακτήρων στο νεότερο κοινό.
Κινηματογραφική επιστροφή και εμπορική επιτυχία
Η ταινία κινουμένων σχεδίων «The Peanuts Movie», που κυκλοφόρησε το 2015, αποτέλεσε την πρώτη κινηματογραφική παραγωγή του franchise έπειτα από 35 χρόνια. Η ταινία σημείωσε παγκόσμιες εισπράξεις 246,2 εκατ. δολαρίων, επιβεβαιώνοντας την εμπορική δυναμική των χαρακτήρων του Schulz.
Εκκρεμότητες για την ολοκλήρωση της συναλλαγής
Η ολοκλήρωση της συμφωνίας τελεί υπό την αίρεση ορισμένων τυπικών όρων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και οι απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις.
Mε πληροφορίες από WSJ