Νέα
  • ΓΔ: 1452.24 +0.26%
  • Τζίρος: 112,42 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΙΟΝ: Η συνταγή της επιτυχίας πίσω από το ισχυρό brand – Τα νέα προϊόντα και οι στόχοι

Πηγή: ion.gr
Πηγή: ion.gr

Η διαχρονική συνέπεια στην ποιότητα, στο γευστικό αποτέλεσμα όλων των μαρκών, στην ταυτότητα της κάθε μάρκας και τελικά στο όνομα και τις αξίες της εταιρείας αποτελεί τη βασική πρακτική προκειμένου να διατηρηθεί η αναγνωρισιμότητα του brand, τόνισε στο 2o Ετήσιο Συμπόσιο Δημιουργικής Ηγεσίας του Κέντρου Αριστείας ΣΕΒ ο αντιπρόεδρος της ΙΟΝ, Στάθης Λοΐζος.

Ο ρόλος της καινοτομίας

Ακόμη ο κ. Λοΐζος υπογράμμισε ότι «είναι εξαιρετικά σημαντική η καινοτομία, ειδικά σε ό,τι αφορά το τεχνολογικό σκέλος. Αυτή επιτρέπει ουσιαστικά την προϊόντική εξέλιξη όλων των μαρκών. Αυτό βέβαια το επιτυγχάνεις μέσω επενδύσεων. Στη δική μας εταιρεία το να κάνουμε επενδύσεις ήταν ένας από τους πολύ πολύ σημαντικούς μας στόχους, διαχρονικά. Από την άλλη πλευρά, η καινοτομία επιτρέπει την εξέλιξη της ίδιας της επικοινωνίας, τόσο σε επίπεδο μορφής και περιεχομένου, όσο -και περισσότερο θα έλεγα εγώ- και σε επίπεδο μέσων και ακόμη περισσότερο σε επίπεδο επαφής με το καταναλωτικό κοινό».

Πρόσθεσε ωστόσο πως «η καινοτομία από μόνη της δεν λέει τίποτα, ούτε μπορεί διαχρονικά να διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα τη ζήτηση για την οποιαδήποτε μάρκα, αν πίσω από αυτήν δεν υπάρχει η δημιουργική σκέψη. Η δημιουργία είναι αυτή που δίνει πνοή στην καινοτομία. Και ως δημιουργία εμείς τουλάχιστον ορίζουμε τη διαρκή προσπάθεια ανεύρεσης του καινούργιου, τον πειραματισμό και την ανάληψη λελογισμένου ρίσκου».

O αντιπρόεδρος της ΙΟΝ, Στάθης Λοΐζος.

Οι διεθνείς τάσεις

Σχετικά με τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στις διατροφικές τάσεις, όπου όλο και περισσότεροι καταναλωτές σε Ελλάδα και εξωτερικό αναζητούν προϊόντα με λιγότερη ή και καθόλου ζάχαρη, ο αντιπρόεδρος της ΙΟΝ υπογράμμισε: «Παρακολουθούμε όλες τις διεθνείς τάσεις στον κλάδο μας. Στο εξωτερικό έχουμε αναπτύξει όλα τα προηγούμενα χρόνια πολυποίκιλες και πολυμορφικές συνεργασίες. Επίσης διατηρούμε μια πολύ στενή συνεργασία με πανεπιστήμια του εξωτερικού και με εξειδικευμένα ινστιτούτα».

Συμπλήρωσε ακόμη ότι «έχουμε και μια πολύ τακτική επαφή και συνεργασία με τους προμηθευτές μας, οι οποίοι παρακολουθούν τα τεκταινόμενα και έχουν μια πιο σφαιρική οπτική αντίληψη των εξελίξεων στην αγορά. Συμμετέχουμε σε εκθέσεις, ενώ έχουμε και ορισμένες ξένες αγορές-πιλότους στις οποίες στέλνουμε τα προϊόντα μας σε σούπερ μάρκετ, σε μαγαζιά, και παρακολουθούμε τι γίνεται, ποια είναι τα προϊόντα που βρίσκονται κάθε στιγμή στον… αφρό, ποια είναι αυτά που φαινομενικά έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση».

Στοχευμένες έρευνες

Σε ό,τι αφορά το ελληνικό κοινό και τις διατροφικές τάσεις στη χώρα ο κ. Λοΐζος ανέφερε ότι «τις παρακολουθούμε με τον πολύ κλασικό τρόπο, δηλαδή μέσω στοχευμένων ερευνών, τις οποίες κάνουμε πολύ τακτικά. Δεν περιοριζόμαστε σε ό,τι εισπράττουμε από τους ανθρώπους της αγοράς, δηλαδή από τους ίδιους τους πωλητές μας, αλλά πηγαίνουμε ένα βήμα πιο πέρα. Τα αποτελέσματα των ερευνών αξιολογούνται, συζητούνται και κατόπιν προχωράμε στο επόμενο πλάνο δράσης».

Ο αντιπρόεδρος της ΙΟΝ σημείωσε ότι «η μειωμένη κατανάλωση ζάχαρης ή η μηδενική κατανάλωση ζάχαρης είναι ένα trend που υπάρχει εδώ και πάρα πολλά χρόνια και το οποίο παρακολουθούμε από την πρώτη μέρα διότι μας αφορά άμεσα. Στο πλαίσιο αυτό κάναμε πολλές δοκιμές, παρακολουθήσαμε και τα πράγματα πώς λειτουργούν στο εξωτερικό και στο τμήμα του R&D -για το οποίο περηφανευόμαστε καθώς είναι ένα πολύ προηγμένο τμήμα στον κλάδο της σοκολατοποιίας-, προσπαθήσαμε να βγάλουμε ένα προϊόν χωρίς ζάχαρη. Να μην αφορά μόνο τους διαβητικούς, αλλά το σύνολο του καταναλωτικού κοινού».

Στέβια και λιγότερη ζάχαρη

Μετά από αρκετές δοκιμές και πολλή σκέψη η εταιρεία αποφάσισε να εντάξει τη στέβια στις παραδοσιακές της σοκολάτες. «Βγάλαμε δηλαδή στέβια αμυγδάλου που ήταν σχεδόν 100% από γευστικής άποψης ίδια με την παραδοσιακή σοκολάτα. Το ίδιο κάνουμε τώρα και με τη σοκολάτα γάλακτος με 30% λιγότερη ζάχαρη. Μέχρι στιγμής το εγχείρημά μας έχει αποδειχθεί απόλυτα πετυχημένο. Είμαστε οι leaders και σε αυτή την κατηγορία».

Εκτιμά ότι «στο ορατό μέλλον δεν πρόκειται ποτέ να υποκαταστήσει το οποιοδήποτε κλασικό προϊόν. Ωστόσο υπάρχει ένα ολοένα αυξανόμενο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού που διατρέχει ολόκληρο το ηλιακό φάσμα για προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη».

Οι στόχοι

Αναφορικά με τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας, ο κ. Λοΐζος αναφέρθηκε στους εξής:

  • Εξελίσσουμε την εταιρεία οργανωτικά.
  • Συνεχίζουμε τις επενδύσεις για να είμαστε up to date τεχνολογικά.
  • Θέλουμε να διατηρήσουμε ή και να αυξήσουμε τις θέσεις μας στην αγορά και να συνεχίσουμε να βγάζουμε ενδιαφέροντα νέα προϊόντα, που πάντα είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι διότι πρέπει να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες, αλλιώς καθίστανται σχετικά γρήγορα αποτυχημένα.
  • Πολύ σημαντικός στόχος είναι να αναπτύξουμε περαιτέρω τις διεθνείς μας δραστηριότητες, τόσο μέσω της θυγατρικής μας εταιρείας στη Βουλγαρία, η οποία καλύπτει Βαλκάνια και Ανατολική Ευρώπη, όσο και μέσω των εξαγωγών μας.
  • Να συνεχίσουμε να έχουμε καλά αποτελέσματα, αφού σε τελική ανάλυση για αυτό αξιολογούμαστε στο τέλος της ημέρας.

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ