Νέα
  • ΓΔ: 1435.19 -0.94%
  • Τζίρος: 133,27 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Wadata: Σε λειτουργία το online marketplace - Τι προσφέρει σε επιχειρήσεις και καταναλωτές

Ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες η wadata, ένα online marketplace, το οποίο συνδέει καταναλωτές και μέλη loyalty προγραμμάτων με εταιρείες λιανικής πώλησης.

Οπως δήλωσε στην «Η» o Χρήστος Παπανδρόπουλος, Co-founder της wadata, η οποία ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2021, στόχος της εταιρείας είναι να ενισχύσει την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή.

Πώς λειτουργεί Η Wadata

Εχει δημιουργήσει ένα ψηφιακό πορτοφόλι προγραμμάτων επιβράβευσης, που επιτρέπει στα μέλη της πλατφόρμας να ενοποιούν, να μεταφέρουν και να ανταλλάσσουν πόντους μεταξύ προγραμμάτων και φίλων. Τα μέλη του wadata marketplace μπορούν, επίσης, να εξαργυρώνουν τους πόντους τους σε vouchers άλλων επιχειρήσεων του δικτύου.

Σε όλες τις περιπτώσεις, ο χρήστης της πλατφόρμας μετατρέπει τους πόντους του ή τις αγορές του σε ψηφιακά «wadata coins», τα οποία μπορεί να ανταλλάξει με premium vouchers εκεί που πραγματικά επιθυμεί.

Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τον κ. Παπανδρόπουλο, εκτός από τα προφανή οφέλη για τον καταναλωτή, ο οποίος μπορεί να αξιοποιήσει τους πόντους από προγράμματα επιβράβευσης, αγοράζοντας προϊόντα και υπηρεσίες που πραγματικά έχει ανάγκη, η εφαρμογή προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα και στις επιχειρήσεις.

Πρώτον, οι επιχειρήσεις που δίνουν κουπόνια, κερδίζουν, στην ουσία, πελάτες που διαφορετικά δεν θα είχαν. Δεύτερον, οι επιχειρήσεις που ανταμείβουν τους πελάτες με coins, χτίζουν ένα μίνι πρόγραμμα επιβράβευσης, αποκτώντας πληροφορίες για τους πελάτες τους και τις ανάγκες που έχουν. Τρίτον, οι μεγάλες εταιρείες που έχουν προγράμματα επιβράβευσης, μπορούν, μέσα από τη διασύνδεση, να «ξεφορτωθούν» ανοιχτούς πόντους που έχουν τα μέλη τους, γλιτώνοντας το κόστος.

Εταιρική κοινωνική ευθύνη

Επίσης, η wadata δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να εξαργυρώνει σε κουπόνια, κάνοντας δωρεές σε τέσσερις ΜΚΟ.

Εδραίωση στην Ελλάδα με το… βλέμμα στο εξωτερικό

Η wadata, αυτή τη στιγμή έχει εγγεγραμμένους στην πλατφόρμα περίπου 50-70 εταιρείες και 2.000-2.500 μέλη. Προς το παρόν, σύμφωνα με τον κ. Παπανδρόπουλο, η εταιρεία θέλει να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά, ωστόσο ,κοιτάζει και προς το εξωτερικό, με πρώτους στόχους την Ιταλία, τη Ρουμανία και τη Σερβία.

Επίσης, μέσα στον πρώτο χρόνο η εταιρεία ευελπιστεί να προσθέσει και άλλες υπηρεσίες στην πλατφόρμα.

Τέλος, στους μελλοντικούς στόχους της Wadata βρίσκεται η χρήση του «wadata coin» ως εναλλακτικού νομίσματος, το οποίο θα μπορεί ο χρήστης να χρησιμοποιεί μέσω κάρτας ή Mobile App απευθείας στα POS ή ePOS φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ