Νέα
  • ΓΔ: 1484.28 +0.48%
  • Τζίρος: 66,71 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Sonel: Πέτυχε αύξηση τζίρου 30% εν μέσω πανδημίας - Οι νέες συνεργασίες

Πηγή: sonel.gr
Πηγή: sonel.gr

Μία από τις εταιρείες που κατάφεραν να ενισχύσουν τη θέση τους εν μέσω της πανδημίας ήταν η Sonel. Η οικογενειακή επιχείρηση εμπορίας ειδών σουπερμάρκετ, η οποία συμπεριλήφθηκε στην έκδοση «Χρυσές Επέτειοι 2020» της ICAP εκτιμάται ότι έκλεισε το 2020 με έναν τζίρο 10,5-11 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 25%-30% σε σχέση με το 2019, εκμεταλλευόμενη της συγκυρίας, κατά την οποία πελάτες της από τον χώρο του τροφίμου, αλλά και των προϊόντων υγείας και υγιεινής είχαν αυξημένη ζήτηση, λόγω κορονοϊού.

Ως ειδικός συνεργάτης, αντιπροσωπεύει ηγέτιδες εταιρείες στον κλάδο τους, όπως Ελαΐς - Unilever, Upfield, Reckitt Benckiser Health, Reckitt Benckiser Hygiene Home, Johnson & Johnson, L'oreal, Fromagerie Bel, Optima και Nestle.

Χαλβατζής και Χριστοδούλου

Μιλώντας στο imerisia.gr, η chief operation officer της εταιρείας, Νέλλη Ιωακειμοπούλου, ανέφερε ότι «δύο από τις τελευταίες μας συνεργασίες είναι στον κλάδο του F&B και αφορούν την Χαλβατζής Μακεδονική και τους Χυμούς Χριστοδούλου, οι οποίες πάνε πολύ καλά».
Εξηγώντας τον ρόλο της εταιρείας ως ειδικού συνεργάτη, δηλαδή του μεσολαβητή από τον retailer στον χονδρέμπορο, η κ.  Ιωακειμοπούλου υπογράμμισε ότι «η Sonel προσφέρει μία καθετοποιημένη ολοκληρωμένη λύση στους πελάτες μας, αναλαμβάνοντας π.χ. το κλείσιμο συμφωνιών, προωθητικές ενέργειες, τοποθετήσεις νέων κωδικών, merchandising, picking κ.ά».

Τα οφέλη για τους πελάτες

Μέσω των προσφερόμενων υπηρεσιών από τους ειδικούς συνεργάτες (όπως είναι η Sonel), οι οποίοι εκτιμάται ότι είναι «υπεύθυνοι» για περίπου το 15% του συνολικού τζίρου, που γίνεται στα σουπερμάρκετ, τα οφέλη για τους πελάτες τους είναι ποικίλα όπως η ενίσχυση των πωλήσεων, η καινοτομία σε διαδικασίες/ υπηρεσίες, η μείωση του λειτουργικού κόστους, η  αξιοποίηση δεδομένων (data analytics )και η  βελτίωση του customer service.

Νέο δίκτυο πωλήσεων

Παράλληλα, η Sonel έχει δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο πωλήσεων, το οποίο, όπως σημειώνει η Νέλλη Ιωακειμοπούλου «αφορά την door-to door παραγγελιοληψία, το merchandising και παράδοση για λογαριασμό μικρομεσαίων αλυσίδων σουπερμάρκετ, όπως είναι η Πέντε (Γαλαξίας), η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, η OK Anytime Markets! και η Market In, ενώ βρισκόμαστε πολύ κοντά σε συμφωνία και με την Bazaar».
Η εταιρεία συνεργάζεται και με άλλες μικρότερες αλυσίδες, όπως είναι ο Θανόπουλος, ο Μπαλάσκας και ο Γέγος, ενώ ακόμη στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται μικρότερα σημεία πώλησης (mini markets και περίπτερα), χονδρέμποροι (τροφίμων, χάρτου και καλλυντικών), HoReCa και καταστήματα καλλυντικών.

Το προφίλ της Sonel

Η SonelA.E. ιδρύθηκε το 1995 από τον κ. Καλύβη Ιωακειµόπουλο µε κύρια δραστηριότητα την αποκλειστική αντιπροσώπευση πολυεθνικών και εγχώριων εταιρειών. Αποτελεί τη φυσική συνέχεια της ΝΕΛΦΗ Α.Ε., η οποία ιδρύθηκε από τον ίδιο επιχειρηµατία το 1980, όντας από τις πρώτες εταιρείες που ανέλαβαν τον ρόλο του Ειδικού Συνεργάτη στην Ελλάδα. Σήµερα η SONEL διαθέτει υπερσύγχρονες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 10.000 τ.µ. στο ΒΙΟ.ΠΑ Μαρκοπούλου, χωρητικότητας 6.000 παλετοθέσεων ξηρού και ψυχόµενου φορτίου.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ