O Βaby Υoda και το Office στη μάχη του streaming

Το αμερικανικό Netflix έχασε στην αρχή της χρονιάς ένα από τα μεγάλα του «όπλα»: τη σειρά The Office. Οι φίλοι της σειράς αν θέλουν να συνεχίσουν να βλέπουν τον Michael Scott και την παρέα του θα πρέπει να αποκτήσουν συνδρομή στην πλατφόρμα Peacock της Comcast. Η απώλεια της σειράς The Office αποτέλεσε μεγάλο χτύπημα για το Netflix, καθώς ήταν ίσως η δημοφιλέστερη στην συνδρομητική πλατφόρμα.

► Το streaming νέος βασιλιάς της τηλεόρασης – 2 δισ. ενεργές συνδέσεις έως το 2025

Και αυτό συμβαίνει την ώρα που η Disney εμπλουτίζει συνεχώς το περιεχόμενό της με σκοπό να προσελκύσει ακόμα περισσότερους συνδρομητές. Η Disney μετρά ήδη πάνω από 87 εκατ. λογαριασμούς παγκοσμίως. Πολυτιμότερο «διαμάντι» στην ταινιοθήκη της για τη χρονιά που μας πέρασε ήταν η σειρά The Mandalorian, η οποία απέσπασε διθυραμβικές κριτικές, ενώ, στις αρχές Δεκεμβρίου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μέσα στα επόμενα χρόνια αναμένεται να κάνουν πρεμιέρα 10 σειρές Star Wars, 10 σειρές Marvel και 30 live action και animated ταινίες και σειρές από τις Disney, Disney Animation και Pixar. Ωστόσο, η επιτυχία της Disney φαίνεται να είναι περισσότερο αποτέλεσμα καλού μάρκετινγκ, καθώς παρά την εξαιρετική προώθηση της σειράς, εκατομμύρια τηλεθεατές σκόπευαν να εγγραφούν στη συνδρομητική πλατφόρμα, πολύ πριν ανακοινωθεί η σειρά με τον Baby Yoda. 

Ο ανταγωνισμός φαίνεται να είναι σκληρός για την πλατφόρμα της Comcast, η οποία ανακοίνωσε την εγγραφή 26 εκατ. συνδρομητών μέχρι τον προηγούμενο μήνα. Ο αριθμός είναι ικανοποιητικός, ωστόσο υπάρχει εκκωφαντική... ησυχία σχετικά με το υλικό που θα προστεθεί στην ταινιοθήκη της πλατφόρμας, και οι επενδυτές τηρούν στάση αναμονής. 

► Disney+: Εφτασε τους 86 εκατομμύρια συνδρομητές και... αυξάνει τη συνδρομή

Και ενώ το πλεονέκτημα του Netflix σε σχέση με τους ανταγωνιστές του είναι ότι χάρη στη μεγάλη βάση συνδρομητών του και το πλήθος στοιχείων για τους χρήστες - μετρά τουλάχιστον 197 εκατομμύρια παγκοσμίως- μπορεί να διαχειριστεί το διαθέσιμο μπάτζετ πιο αποτελεσματικά, η Comcast χρειάστηκε να πληρώσει 500 εκατ. δολάρια για να αποκτήσει τα δικαιώματα του The Office. Αυτό σημαίνει ότι το Netflix δεν χρειάζεται να ξοδέψει υπερβολικά χρήματα για να αποκτήσει νέες εκπομπές, όταν οι υπόλοιπες εταιρείες καλούνται να δαπανήσουν υπέρογκα ποσά προκειμένου να προσελκύσουν νέο κοινό.

 


 
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς