Νέα
  • ΓΔ: 1441.52 -0.50%
  • Τζίρος: 8,52 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΘΕΟΝΗ (AHB Group) Επενδυτικό πλάνο των €10 εκατ. - Σχέδια για αναψυκτικά

Συνεχίζεται η αναπτυξιακή πορεία για την AHB Group (Θεόνη) και το 2022, όπως ανέφερε ο πρόεδρος & CEO της εταιρείας, Δημήτρης Τσέλιος, στο περιθώριο χθεσινής εκδήλωσης που είχε θέμα την κατάκτηση περισσότερων από 60 Διεθνών Βραβείων Ποιότητας και Γεύσης από το φυσικό μεταλλικό νερό το οποίο παράγεται στα Άγραφα του νομού Καρδίτσας.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, ο τζίρος αναμένεται να ξεπεράσει φέτος τα €26 εκατ., δηλαδή με μια ανάπτυξη της τάξης του 20% περίπου. Ο κ. Τσέλιος σημείωσε ότι η συνεχής κατάκτηση όλο και μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς από το Θεόνη μέσα σε λιγότερα από 10 χρόνια λειτουργίας «είναι αποτέλεσμα μεθοδικών κινήσεων, αλλά και των ιδιαίτερων ποιοτικών χαρακτηριστικών του νερού, το οποίο επιβεβαιώνεται από τα 60+ διεθνή βραβεία που έχει αποσπάσει».

Αναφορικά με την πορεία της εταιρείας, σημειώνεται ότι η AHB Group εμφάνισε πέρυσι τζίρο €21,6 εκατ., αυξημένο κατά 34% από το 2020, ενώ το μεικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε €10,43 εκατ. από €8,5 εκατ. το 2020 (+23%).

Μειωμένη ωστόσο ήταν η κερδοφορία λόγω της σημαντικής αύξησης του κόστους. Τα EBITDA υποχώρησαν κατά 15%, στα €1,92 εκατ., τα κέρδη προ φόρων κατά 60%, στις €575 χιλ. και τα καθαρά κέρδη κατά 78%, στις€250 χιλ.

Έμφαση στην εξωστρέφεια

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται, σύμφωνα με τον κ. Τσέλιο, στις διεθνείς αγορές, οι οποίες σήμερα καλύπτουν περίπου το 25% του συνολικού τζίρου της AHB Group, με βασικότερους προορισμούς τις ΗΠΑ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Σαουδική Αραβία, καθώς και χώρες της Ευρώπης όπως Κύπρο, Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία κ.ά.

Η Κίνα και η Αυστραλία αποτελούν τις πιο πρόσφατες αγορές που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για το νερό Θεόνη, ενώ στόχος της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια το 30% – 40% της παραγωγής να κατευθύνεται προς το εξωτερικό.

Ανατιμήσεις 10% - 15%

Ο επικεφαλής της καρδιτσιώτικης βιομηχανίας παραδέχτηκε ότι το κόστος των πρώτων υλών αλλά και της ενέργειας έχει αυξηθεί σε πολύ υψηλά ποσοστά, μέρος του οποίου κάλυψε με ανατιμήσεις της τάξης του 10% -15%. Οι οποίες όμως, όπως τόνισε, είναι πολύ περιορισμένες σε σχέση με την αύξηση του κόστους, αφού ήταν συνειδητή επιλογή να απορροφήσει η εταιρεία το μεγαλύτερο μέρος του, υπογραμμίζοντας ότι το εμφιαλωμένο νερό είναι ένα προϊόν το οποίο πωλείται εδώ και πολλά χρόνια σε χαμηλές τιμές λόγω και του αυξημένου ανταγωνισμού.

Το επενδυτικό πλάνο

Θυμίζουμε ότι η εταιρεία υλοποιεί ένα νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους €10 εκατ., το οποίο αφορά τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής (€5,5 εκατ.) και νέου κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics άνω των 7.000 τ.μ.(€4,5 εκατ.) στον Ελληνόπυργο Μουζακίου. Σύμφωνα με τη διοίκηση της βιομηχανίας, η νέα γραμμή θα αυξήσει τον όγκο παραγωγής κατά 130%.

Μέσα στο 2023 αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή με βιοδιασπώμενο μπουκάλι που "εξαρθρώνεται" σε 35 μέρες, όπως και η λειτουργία του νέου logistics center.

Η χάρτινη συσκευασία

Ιδιαίτερη αναφορά στην εκδήλωση έγινε στη χάρτινη συσκευασία Θεόνη, η οποία είναι 100%ανακυκλώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον. Μάλιστα, αυτή η συσκευασία απέσπασε στα Environmental Αwards 2022 το Bronze βραβείο στην κατηγορία Sustainable Product. Οι συσκευασίες αυτές κατευθύνονται σε συγκεκριμένα κανάλια διανομής, κυρίως HoReCa, όπως ανέφερε ο κ. Τσέλιος, ενώ έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στις ξένες αγορές.

Σχέδια για αναψυκτικά

Σημειώνεται ακόμη ότι τον περασμένο Ιούλιο η εταιρεία τροποποίησε το καταστατικό της ώστε να έχει τη δυνατότητα για την παραγωγή αναψυκτικών ποτών, αεριούχων και μη, με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ