Νέα
  • ΓΔ: 860.06 +1.03%
  • Τζίρος: 79,81 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

​​​​​​​Αγγελάκης: Τα σχέδια εντός και εκτός Ελλάδας και το νέο επενδυτικό πλάνο των 10 εκατ.

Θάνος Αγγελάκης
Θάνος Αγγελάκης / Πηγή: aggelakis.gr

Με άνοδο του τζίρου γύρω στο 10% έκλεισε η περυσινή χρονιά για την Αγγελάκης, καθώς η περιορισμένη έκθεση της πτηνοτροφικής επιχείρησης στο κανάλι του HoReCa της στοίχησε μόνο ένα ποσοστό της ανάπτυξής της.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, τα περιοριστικά μέτρα που μπήκαν στην εστίαση σε σημαντικό μέρος της προηγούμενης χρονιάς κατέβασαν τον πήχη ανάπτυξης της Αγγελάκης από το +15% που βρισκόταν στο πρώτο δίμηνο του 2020 προς την περιοχή του 10%. Θυμίζουμε ότι η εταιρεία έχει στρατηγικές και αποκλειστικές συνεργασίες με ισχυρά brands στο foodservice, όπως π.χ. τα KFC και τα Friday’s, καθώς επίσης και με ορισμένες αλυσίδες-σουβλακερί.

Οι κινήσεις εκτός Ελλάδας

Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές «πάγωσαν» τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ωστόσο επιχειρείται restart της προωθούμενης συνεργασίας. Αντίθετα πολύ καλά πήγαν οι πωλήσεις για το Ελαιοπουλάκι σε Τσεχία και Σλοβακία, ενώ ξεπέρασε τις προσδοκίες και η υποδοχή που είχε το προϊόν-«σηματωρός» της εξωστρέφειας της εταιρείας, στην αγορά της Ουγγαρίας όπου η Αγγελάκης μπήκε μέσω ενός μεγάλου e-shop με premium προϊόντα. Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να μπει το Ελαιοπουλάκι και στην αυστριακή αγορά. Γενικότερος στόχος της ευβοϊκής πτηντροφικής εταιρείας είναι να μπαίνει με επώνυμο προϊόν σε ξένες αγορές που διαθέτουν ισχυρά e-shops.

Τριετές επενδυτικό πλάνο

Αναφορικά με τις επενδύσεις ύψους 1,8 εκατ. ευρώ, που αφορούσαν σε νέες γραμμές παραγωγής και σε εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων, έχει ήδη ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος τους και απομένουν λίγες ακόμα εργασίες, ωστόσο σύντομα μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσει ένα νέο τριετές επενδυτικό πρόγραμμα (2021-2023) ύψους 10 εκατ. ευρώ, το οποίο θα αφορά την καθετοποίηση της εταιρείας, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων:

  • νέες φάρμες εκτροφής
  • νέες γραμμές παραγωγής στο πτηνοσφαγείο
  • εκσυγχρονισμό στο εργοστάσιο ζωοτροφών

Λανσαρίσματα

Ιδιαίτερη κινητικότητα δείχνει η εταιρεία στο λανσάρισμα νέων προϊόντων. Σύμφωνα με πληροφορίες της imerisia.gr, η εταιρεία πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά κοτόπουλο πανέ από ατόφιο φιλέτο στήθος με φρέσκια εμφάνιση και προσανατολισμό τα παιδιά.

Στα νέα προϊόντα περιλαμβάνεται ακόμη ένα μπιφτέκι κοτόπουλο (Ελαιοπουλάκι) με βρώμη, το οποίο πήρε δύο βραβεία στα πρόσφατα Healthy Diet Awards, ενώ θα ακολουθήσει σύντομα ένα ακόμη νέο premium προϊόν και ένα κεμπάμπ κοτόπουλο.

Σημειώνεται ακόμη ότι από τον περασμένο Νοέμβριο η εταιρεία επαναλανσάρισε το ρολό κοτόπουλο χωρίς γλουτένη, το οποίο ήδη διατίθεται σε My market και e-fresh και σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλες αλυσίδες. Παράλληλα από την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινάει η νέα τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας με πρωταγωνιστή το Ελαιοπουλάκι.

Νέες καταναλωτικές συνήθειες

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας «η πανδημία έχει επιφέρει αλλαγές όχι μόνο στα μερίδια αγοράς μεταξύ των διαφόρων καναλιών, αλλά και στις καταναλωτικές συνήθειες. Οι καταναλωτές πλέον είναι πιο συνειδητοποιημένοι, επιθυμούν πιο υγιεινές προτάσεις και μεγαλύτερη ευκολία. Στρέφονται κυρίως σε συσκευασμένα προϊόντα, ενώ ασχολούνται περισσότερο με το μαγείρεμα λόγω της απομακρυσμένης πρόσβασης και της απουσίας του foodservice».

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ