Νέα
  • ΓΔ: 1435.19 -0.94%
  • Τζίρος: 133,27 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

BIC - Βιολέξ: Μετά το εντυπωσιακό 2019... φρένο λόγω πανδημίας

Πηγή: BicViolex

Ξεπέρασαν τα 200 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις της Bic Βιολέξ το 2019, καταγράφοντας εντυπωσιακή ανάπτυξη (19,2%) σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο έτος, ενώ ακόμη πιο εμφατική ήταν η άνοδος της κερδοφορίας η οποία διαμορφώθηκε στα 28,6 εκατ. (προ φόρων) από 10,9 εκατ. το 2018 (+162,4%). 

Η σημαντική αύξηση του τζίρου των εξαγωγών κατά 21%, οφείλεται κυρίως στην αύξηση των πωλήσεων των ξυριστικών προϊόντων και γενικότερες ανακατατάξεις των πωλήσεων του ομίλου στην παγκόσμια αγορά, ενώ οι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 2,9% σε σχέση με το 2018. Η αύξηση αυτή προήλθε από όλες σχεδόν τις κατηγορίες προϊόντων και εμπορευμάτων, που διακινεί η εταιρεία στην Ελλάδα. 

Το επενδυτικό πλάνο 

Αναφορικά με τις επενδύσεις, στις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις αναφέρεται ότι η εταιρεία το 2019 επένδυσε για πάγιο εξοπλισμό 16 εκατ. ευρώ. Ο προγραμματισμός της για το 2020 προέβλεπε περαιτέρω επενδύσεις άνω των 20 εκατ. ευρώ, κυρίως σε μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς και 16 εκατ. ευρώ για δαπάνες επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας.
  
Ερευνητικά Έργα  

  • Ανάπτυξη Λεπίδας 
  • Ανάπτυξη Μηχανών 
  • Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων 
  • Διεργασίες Πλαστικών και Βιομηχανοποίηση 

 
Οι επιπτώσεις της πανδημίας 

Σχετικά με τη φετινή πορεία της εταιρείας επισημαίνεται ότι στο οκτάμηνο του 2020 έχουν μειωθεί οι εξαγωγές προϊόντων, με τη διοίκηση να εκτιμά πως ο κύκλος εργασιών της αναμένεται να επηρεασθεί αρνητικά μέχρι το τέλος του έτους. Σημειώνεται πως οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά εμφανίζουν μικρότερη μείωση, με την κατηγορία των γραφικών να έχει πληγεί περισσότερο, κυρίως λόγω του κλεισίματος των σχολείων και της μειωμένης επιχειρηματικής δραστηριότητας. 
 
Η μικρή λιανική 


Οι πωλήσεις προϊόντων BIC® ενδέχεται να επηρεαστούν δυσμενώς, λόγω της ενοποίησης των καταστημάτων λιανικής μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου και των πιθανών αλλαγών σε τιμολογιακές πολιτικές με λιανοπωλητές και προωθητικά προγράμματα απευθείας στα κανάλια καταναλωτών. Αν και ο πλήρης αντίκτυπος της επιδημίας COVID-19 παραμένει δύσκολο να εκτιμηθεί, η εταιρεία εκτίθεται με διάφορους τρόπους, και συγκεκριμένα λόγω μειωμένης καταναλωτικής δραστηριότητας και ζήτησης ή με κλείσιμο καταστημάτων σε χώρες, που έχουν πληγεί από την πανδημία πελατών, κυρίως για τα παραδοσιακά κανάλια και τα mini markets. 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ