Νέα
  • ΓΔ: 1422.35 +0.33%
  • Τζίρος: 108,35 εκ €
Δείκτες / Μετοχές
Οικονομικό Φόρουμ Δελφών 2024

Lidl Ελλάς: Ενισχύει συνεχώς την γκάμα ελληνικών προϊόντων στα ράφια – Στο 60% του τζίρου της

Lidl / Πηγή: Intime
Lidl / Πηγή: Intime

Ολοένα αυξανόμενη είναι η συμμετοχή των ελληνικών προϊόντων στα ράφια της Lidl Ελλάς, καθώς η αλυσίδα discount δίνει ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια σε προϊόντα που παράγονται από εγχώριους παραγωγούς σε όλη την περιφέρεια.

Εκτιμάται ότι καλύπτουν πλέον πάνω από το 60% του συνολικού της τζίρου όταν προ πενταετίας το ποσοστό αυτό ανερχόταν περίπου σε 50%, ενώ στόχος της διοίκησης είναι να αυξηθεί περαιτέρω η συμμετοχή των ελληνικών προϊόντων τα επόμενα χρόνια.

Όπως είχε δηλώσει άλλωστε σε συνέντευξη που είχε δώσει τον προηγούμενο μήνα στην Ημερησία ο Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, «είμαστε υπερήφανοι που τα PL προϊόντα μας προέρχονται από αναγνωρισμένους, ποιοτικούς παραγωγούς και ξεχωρίζουν για τις υψηλές διατροφικές προδιαγραφές τους. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων «Γάλπο» και φυσικά η σειρά τοπικών προϊόντων γεωγραφικής προέλευσης «Νώμα». Ειδικά τα τελευταία διακρίνονται για το ιδανικό ταίριασμα της τεχνογνωσίας, της ποιότητας, της αυθεντικής παραγωγής και βέβαια της ιστορίας του τόπου προέλευσης. Αυτά και πολλά άλλα είναι προϊόντα που τιμάνε την ελληνική παραγωγή και φέρνουν τις τοπικές γεύσεις στο πιάτο μας».

►Διαβάστε επίσης: Τρόφιμα: Σε ποιες χώρες της Ευρώπης σαρώνει η ακρίβεια - Με καταιγίδα ανατιμήσεων μπήκε το 2023

Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς

Εμφαση στο locality

Η Lidl Hellas δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ελληνικότητα και στο locality των προϊόντων της καθώς προμηθεύεται το σύνολο σχεδόν των φρούτων και λαχανικών από την Ελλάδα, εκτός από κωδικούς που δεν παράγονται στην εγχώρια αγορά - όπως είναι για παράδειγμα οι μπανάνες (πλην μικρής ποσότητας) ο ανανάς ή το μάνγκο - αλλά και συγκεκριμένα λαχανικά.

Αναφορικά με την σειρά «Νώμα» η οποία περιλαμβάνει 100 ενεργούς κωδικούς από προϊόντα από όλη την Ελλάδα με έμφαση στην υψηλή ποιότητα και εντοπιότητα, η Lidl Ελλάς ετοιμάζει νέες προσθήκες. Ειδικότερα εξετάζει το λανσάρισμα τριών νέων κωδικών στις κατεψυγμένες πίτες όπως για παράδειγμα πίτα με σουσάμι και μέλι, αλλά και στην κατηγορία των παξιμαδιών με νέο βιολογικό κρητικό παξιμάδι, όπως επίσης και high protein προϊόντα.

Αυστηρές προϋποθέσεις

Οι προϋποθέσεις που θέτει η Lidl Ελλάς για τις πιστοποιήσεις των προμηθευτών είναι ιδιαίτερα αυστηρές, θέλοντας να εξασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων που βάζει στα ράφια της. Και αυτό το επιτυγχάνει μέσα από επαναλαμβανόμενους ελέγχους και αναλύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Παράλληλα, όπως αναφέρθηκε σε σχετικά events που διοργάνωσε η αλυσίδα στις κρητικές εταιρείες AcroCreta και Kreta Food - οι οποίες προμηθεύουν την Lidl με αβοκάντο και ΠΓΕ εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο στη σειρά Νώμα, αντίστοιχα - οι συνεργαζόμενοι προμηθευτές έχουν εστιάσει στην πιστοποίηση των προϊόντων τους προκειμένου να καταφέρουν να μπουν στη Lidl.

Για παράδειγμα, ελληνικές εταιρείες του αγροδιατροφικού τομέα εφαρμόζουν το πρότυπο Globalgap για ορθές γεωργικές τεχνικές, για την παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων για τον καταναλωτή.

►Διαβάστε επίσης: Ακρίβεια: Συνεχίζεται η «μάχη» κυβερνήσεων και retailers με τον πληθωρισμό

Κρήτη

Στην Κρήτη η Lidl Ελλάς συνεργάζεται με έξι αγροτικούς συνεταιρισμούς - παραγωγούς για φρούτα - λαχανικά:

  1. Αγροτικός Συνεταιρισμός Παραγωγών Κηπευτικών Κουντούρας (Χανιά)
  2. ΑΣΟΠ Ελαφονησίου (Χανιά)
  3. AgroCreta (Χανιά)
  4. Αγροτικός Συνεταιρισμός Κάμιρος (Ιεράπετρα)
  5. Minoan Fruits (Ηράκλειο)
  6. Έλενα (Χανιά)

Συνεργάζεται με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές

Συνολικά στη χώρα μας η Lidl Ελλάς, όπως είχε αναφέρει ο κ. Brandenburger, συνεργάζεται με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές προϊόντων, για τους οποίους «ασχέτως συγκυριών, παραμένουμε, ο πιο συνεπής και αξιόπιστος εταίρος».

Εδώ και πολλά χρόνια η Lidl αναδεικνύει τις ελληνικές επιχειρήσεις και τα εκλεκτά προϊόντα τους προωθώντας και ενισχύοντας την προοπτική τους όχι μόνο εντός συνόρων, αλλά και σε 30 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ. H συνολική αξία της προώθησης αυτής υπερβαίνει τα €180 εκατ.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ