Νέα
  • ΓΔ: 1464.39 +0.45%
  • Τζίρος: 74,66 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Θα «αγγίξει» τα €100 εκατ. ο τζίρος της JYSK Ελλάδας – Τα νέα καταστήματα

Στο Μαρκόπουλο θα ανοίξει την ερχόμενη Πέμπτη το 56ο κατάστημα στην Ελλάδα η JYSK. Ο χώρος πωλήσεων του καταστήματος, το οποίο βρίσκεται στην Κωνσταντίνου Σωτηρίου και Λεωφόρο Σουνίου,  είναι πάνω από 900 τετραγωνικά μέτρα.

Για το νέο οικονομικό έτος που ξεκινάει την 1η Σεπτεμβρίου η JYSK έχει στο πλάνο της το άνοιγμα νέων καταστημάτων, τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Έως το τέλος του 2023 η JYSK σχεδιάζει να ανοίξει ακόμα δύο καταστήματα, ενισχύοντας περαιτέρω το δίκτυό της.

«Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η εταιρεία εκτιμά ότι το 2023 θα κλείσει με τζίρο που θα αγγίξει  τα €100 εκατ. - θυμίζουμε ότι στη χρήση 2021/2022 είχε εμφανίσει τζίρο €82,24 εκατ.  Η εταιρεία έχει «λοκάρει» δύο σημεία σε Τζιτζιφιές και Ταύρο, στα οποία αναμένεται να ανοίξουν τα επόμενα καταστήματα».

Το πλάνο

Το πλάνο της διεθνούς αλυσίδας από τη Δανία με όλα τα είδη για το σπίτι και τον ύπνο προβλέπει ένα πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 70 καταστήματα ή και περισσότερα αν βρεθούν τα κατάλληλα σημεία σε πόλεις της περιφέρειας ή δήμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης που δεν διαθέτουν ήδη κατάστημα.

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας «πλέον το brand JYSK έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των περισσότερων Ελλήνων καθώς ήδη μετράει 8 χρόνια παρουσίας στη χώρα μας – την οποία καλύπτει σε σημαντικό βαθμό - και δεν υπάρχει βιασύνη για την περαιτέρω επέκταση.

«Σε κάθε περίπτωση δεν πρόκειται να κανιβαλίσουμε το δίκτυό μας, ανοίγοντας ένα κατάστημα το οποίο βρίσκεται κοντά σε κάποιο άλλο της αλυσίδας» αναφέρει η ίδια πηγή η οποία προσθέτει ότι «ψάχνουμε να βρούμε τα σωστά σημεία, ώστε να μην έχουμε προβλήματα στο μέλλον».

Σημειώνεται ότι το οικονομικό έτος που ολοκληρώνεται στο τέλος Αυγούστου, στόχος της διοίκησης ήταν να προσθέσει 6 νέα καταστήματα, αλλά τελικά άνοιξε μόνο ένα (στην Άρτα), λόγω διάφορων θεμάτων που ενέσκηψαν π.χ. με τους ιδιοκτήτες, τις προδιαγραφές των ακινήτων κλπ.

►Διαβάστε επίσης: Όμιλος Goody’s: Δημιουργεί ισχυρό σχήμα στην εστίαση – Που στοχεύει το σχέδιο συγχώνευσης

Ανακαίνιση καταστημάτων

Ταυτόχρονα με το άνοιγμα νέων καταστημάτων η JYSK προχωράει στη ανακαίνιση όλων των καταστημάτων που άνοιξαν πριν το 2018 με βάση το νέο concept που εφαρμόζει παγκοσμίως. Το νέο concept έχει ήδη λανσαριστεί σε πολλά καταστήματα του δικτύου της JYSK (σε περίπου 15-20 αυτών που έχουν ανοίξει προ 2018) με πολύ θετικά αποτελέσματα ως προς την ανάπτυξη των πωλήσεών τους αλλά και ως προς την ικανοποίηση των πελατών. «Πλέον το μεγαλύτερο μέρος του εγχώριου δικτύου της JYSK έχει ενιαία εικόνα» τονίζεται, ενώ δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να δούμε και κάποια relocations σε καταστήματα, κάτι που εφαρμόζεται ήδη σε αγορές του εξωτερικού.

►Διαβάστε επίσης: Μπισκότα Παπαδοπούλου:H μειωμένη κερδοφορία και οι προβλέψεις για ισχυρές επιδόσεις

E-Shop & τμήμα B2B

Σημειώνεται ότι, η JYSK, η οποία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015, λειτουργεί παράλληλα το ηλεκτρονικό κατάστημα JYSK.gr (με σημαντική συνεισφορά σε συνδυασμό και με την υπηρεσία click & collect). Επίσης, η JYSK διαθέτει και εξιδεικευμένο τμήμα Β2Β για τους επαγγελματίες πελάτες της, όπως είναι π.χ. ξενοδοχεία, Airbnb, εστιατόρια, ταβέρνες κ.ά. το οποίο προσφέρει σημαντικό μερίδιο στη συνολική ανάπτυξη της εταιρείας, στα πέριξ του 14%.

Αξίζει τέλος να αναφέρουμε ότι η εταιρεία εφαρμόζει 360° στρατηγική marketing με διαφημίσεις στην τηλεόραση, προβολή στα ψηφιακά μέσα και το παραδοσιακά ισχυρό της «όπλο», το φυλλάδιο.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ