Νέα
  • ΓΔ: 898.63 -0.74%
  • Τζίρος: 96,60 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

L’artigiano: Αντέχει στην πανδημία – Τα επόμενα σχέδια του Χρήστου Βιτσικάνου

Ο επικεφαλής της l’artigiano, Χρήστος Βιτσικάνος
Ο επικεφαλής της l’artigiano, Χρήστος Βιτσικάνος

Ο επικεφαλής της l’artigiano, Χρήστος Βιτσικάνος, σε συνέντευξη που έδωσε στην imerisia.gr αναλύει την πορεία της αλυσίδας αλλά και γενικότερα του κλάδου της εστίασης την χρονιά που σημαδεύτηκε από την πανδημία του κορoνοϊού. Παράλληλα, αποκαλύπτει τα σχέδια της l’artigiano στο νέο τοπίο που έχει διαμορφωθεί και πιο συγκεκριμένα στο δίκτυο, στο μενού και τις νέες υπηρεσίες της αλυσίδας.

Τι αλλαγές έφερε η πανδημία στον κλάδο της εστίασης;

Η πανδημία έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στο χώρο της εστίασης, και παρότι ακόμα δεν είμαστε σε θέση για ακριβείς προβλέψεις ακόμα και για το κοντινό μέλλον, όλα δείχνουν ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε πρωτόγνωρα δεδομένα και καταστάσεις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας οι πωλήσεις ήταν μετριασμένες λόγω του φόβου και των καταναλωτικών συνηθειών του κοινού που μεταβλήθηκαν, επιλέγοντας κυρίως τα σούπερ μάρκετ.  Ωστόσο μετά τη λήξη της καραντίνας και των περιοριστικών μέτρων επικράτησαν ρυθμοί κανονικότητας που έδωσαν και πάλι ώθηση στις πωλήσεις της l’artigiano. Το δεύτερο κύμα της πανδημίας βρήκε τους καταναλωτές περισσότερο «προετοιμασμένους» με αποτέλεσμα να επιλέγουν περισσότερο, σε σχέση με το πρώτο lockdown, το delivery φαγητό. Τα δεδομένα δείχνουν ότι ο τζίρος του 2020 έκλεισε στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2019.

Ποια ήταν η πορεία της αλυσίδας το 2020;

Το 2020 ήταν μια δυναμική χρονιά για τη l’artigiano σε όλα τα επίπεδα. Παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας που είχαν αντίκτυπο στις πωλήσεις της για κάποιους μήνες, η χρονιά έκλεισε στα ίδια επίπεδα με τα περσινά. 

To κατάστημα της l’artigiano στη Νίκαια

Μέσα στο 2020 το brand επέκτεινε το δίκτυό του με το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων, στα Μελίσσια και πιο πρόσφατα στην Αργυρούπολη, αριθμώντας πλέον 21 καταστήματα συνολικά. Παράλληλα, το κατάστημα της Νίκαιας μεταφέρθηκε σε νέο, ανανεωμένο χώρο και αποτελεί το δεύτερο dine-in κατάστημα της l’artigiano, μετά από αυτό της Ακρόπολης, που άνοιξε τις πύλες του στο κοινό τον Ιούνιο του 2019. Η χρονιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο για τη l’artigiano αφού η κριτική Επιτροπή των Estia Awards 2021 της χάρισε 3 βραβεία για την εξυπηρέτηση των πελατών, τις αφράτες πίτσες της και τη δυναμική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για το 2021 είναι στο πλάνο μας το άνοιγμα 1-2 νέων καταστημάτων στην Αθήνα.

Τι άλλο σχεδιάζετε για τη φετινή χρονιά;

Αυτό που έχει σημασία είναι η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία. Στη l’artigiano παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στην αγορά και για αυτό είμαστε σε θέση να προχωράμε με τα σχέδια μας θέλοντας να δώσουμε το δικό μας μήνυμα αισιοδοξίας. Ακολουθούμε πάντοτε προσεκτικό σχεδιασμό των βημάτων μας και αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι με τη σταθερή προτίμησή τους έχουν αναδείξει το brand στα κορυφαία της αγοράς.

Βλέπουμε ότι παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η εστίαση η  l' artigiano παραμένει ενεργή με διαγωνισμούς και υπηρεσίες, όπως το contactless delivery, προκειμένου να διευκολύνει τους καταναλωτές σε αυτήν τη συγκυρία.

Η προσαρμοστικότητα και οι τάσεις της αγοράς αποτελούν κλειδί για την επιτυχή πορεία μιας εταιρίας ανεξαρτήτως του κλάδου δραστηριοποίησής της. Η παράδοση χωρίς επαφή ήταν μια υπηρεσία που πολύ νωρίς εφαρμόσαμε, από την αρχή της πρώτης πανδημίας, σεβόμενοι τα μέτρα της Πολιτείας και προσφέροντας στον καταναλωτή την ασφαλέστερη παράδοση των προϊόντων μας. Επίσης, σαν brand εφαρμόζουμε αυστηρά και με προσοχή όλα τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας σε όλες τις διαδικασίες που ακολουθούμε για τη δημιουργία του φαγητού κατά την παραγγελία του πελάτη. Η συνεχής και αυστηρή τήρηση των μέτρων αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές που σταθερά μας προτιμούν με την επιλογή τους. Κι εμείς από τη πλευρά μας, ανταποδίδουμε αυτή την αγάπη και την πιστότητα τους μέσα από διαγωνισμούς, τους οποίους συνεχώς διευρύνουμε και εμπλουτίζουμε. Αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε και μελλοντικά, προσφέροντας ακόμα περισσότερους διαγωνισμούς με χρήσιμα δώρα για το κοινό.

Ποια είναι τα σχέδια για τον εμπλουτισμό του Menu; Τι καινούργιο να περιμένουμε;

Στόχος μας είναι να διευρύνουμε περαιτέρω τις περιστάσεις απόλαυσης του αυθεντικού ιταλικού φαγητού της l’artigiano για αυτό και στα σχέδιά μας είναι να επενδύσουμε σε προτάσεις για όλες τις ώρες της ημέρας, στο σπίτι ή στο γραφείο. Παράλληλα σχεδιάζουμε την ανάπτυξη νεών κατηγοριών τόσο σε προϊόντα όσο και σε ποσότητες, δίνοντας βαρύτητα στο νέο vegan menu που μόλις κυκλοφόρησε.

Τι ακριβώς σχεδιάζετε στη vegan κατηγορία;

Το 2021 η l’artigiano παρουσιάζει σε συνεργασία με την Garden Gourmet ένα νέο, ολοκληρωμένο, vegan menu στον κατάλογό της, με μια μεγάλη ποικιλία επιλογών σε πίτσες, burgers και ζυμαρικά που φτιάχνονται από εκλεκτά φυτικά συστατικά, υψηλής πρωτεϊνικής αξίας. Οι ανάγκες της εποχής αλλά και η δέσμευση του brand για συνεχή πρωτοπορία οδήγησαν στη δημιουργία του vegan menu που είναι ιδανικό για το vegan κοινό αλλά και για όποιον θέλει να ελαττώσει την κατανάλωση κρέατος και να ακολουθήσει μια πιο υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η προσπάθεια της l’artigiano για την είσοδό της στη vegan κατηγορία προϊόντων στέφεται με επιτυχία, όπως όλα δείχνουν, χάρη στην ξεχωριστή γεύση και τη νοστιμιά των πιάτων που παρουσιάζει.

To vegan menu

Στόχος της εταιρίας, εφόσον το επιτρέπουν και οι συνθήκες της αγοράς, είναι να συνεχίσει να πρωτοπορεί λανσάροντας καινούρια προϊόντα αλλά και να ενισχύσει την ανάπτυξη του δικτύου της ή τη μετεγκατάσταση υπαρχόντων καταστημάτων.

Τέλος, αναφορικά με το τελευταίο εγχείρημά σας, το Croccante, ποια είναι η πρώτη εικόνα που έχετε σχηματίσει, δεδομένων και των ιδιαίτερων συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία;

Σχεδόν ένα χρόνο πριν άνοιξε το Croccante κοντά στο μετρό της Δάφνης θέλοντας να συστήσει στο κοινό την 100% χειροποίητη πίτσα scrocchiarella και να δημιουργήσει ένα νέο food trend, που όλο και περισσότερο κερδίζει την προτίμηση του κοινού. Οι pizzaioli του Croccante δουλεύουν καθημερινά με μοναδικό «εργαλείο» τα χέρια τους για να δημιουργήσουν τη φρέσκια ζύμη, που περνά μέσα από μια 48ωρη διαδικασία ωρίμανσης, μέχρι να πάρει το σχήμα και την όψη της αφράτης και τραγανής πίτσας scrocchiarella.

Οι pizzaioli δημιουργούν με το ίδιο μεράκι και άλλα προϊόντα, επίσης χειροποίητα, τραγανά και νόστιμα, τα οποία ευελπιστούμε να εμπλουτίσουμε από την επόμενη χρονιά προσφέροντας ακόμα περισσότερες απολαυστικές επιλογές σε όσους προτιμούν τις ξεχωριστές γευστικές εμπειρίες. Επιδίωξή μας είναι να υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη του Croccante καθώς  και σχετικό πλάνο υπάρχει και η απαραίτητη τεχνογνωσία.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ