Νέα
  • ΓΔ: 893.76 +2.05%
  • Τζίρος: 87,65 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Lidl: Λανσάρει εύκολα και υγιεινά γεύματα – Αρχή από Κύπρο, ακολουθεί η Ελλάδα

Lidl
Κατάστημα Lidl / Πηγή: Intime

Στην εισαγωγή εύκολων και υγιεινών γευμάτων προχώρησε η αλυσίδα Lidl στην Κύπρο, ακολουθώντας τη γενικότερη τάση σε παγκόσμιο επίπεδο, για ένα νόστιμο και υγιεινό σνακ που μπορεί άμεσα να καταναλωθεί χωρίς μαγείρεμα. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, τα  προϊόντα που έχουν την επωνυμία Select & Go αποτελούν λύσεις για φαγητό στο γραφείο, στο σχολείο, στο δρόμο, στην παραλία, στην εκδρομή. Τα νέα προϊόντα τα οποία όπως επισημαίνεται «ξεχωρίζουν για τη φρεσκάδα και την ποιότητά τους, αλλά κυρίως για την ευκολία που προσφέρουν για ένα υγιεινό γεύμα στα γρήγορα» βρίσκονται σε ειδικά ψυγεία δίπλα στα ταμία.

Τι είναι τα προϊόντα Select & Go;

  • Σάντουιτς (πανίνι, μπαγκέτα ή tortilla με επιλογές από σολομό ή τόνο, τυρί γκούντα, ένταμ ή μοτσαρέλα, γαλοπούλα, φαλάφελ, κοτόπουλο, λούντζα – χαλούμι)
  • φρέσκες σαλάτες («του καίσαρα» με κοτόπουλο, «ελληνική», με τρυφερά φύλλα ρόκας), ενώ κάθε συσκευασία σαλάτας περιέχει τη δική της σως
  • κομμένα φρούτα ή γιαούρτι με φρούτα (μάγκο, ανανάς και καθαρισμένο ρόδι)
  • χυμοί φρέσκων φρούτων
  • σνακ λαχανικών με ντιπ
  • ροφήματα

Υψηλές προδιαγραφές με πιστοποίηση

Η ποικιλία των προϊόντων εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες γεύσεις και με τη χρήση εποχιακών πρώτων υλών. Τα προϊόντα παρασκευάζονται στην Κύπρο, με υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές, συσκευασμένα με ασφάλεια. Όλοι οι προμηθευτές της Lidl έχουν πιστοποίηση IFS Higher Level που σημαίνει ότι τηρούν τις υψηλότερες διεθνείς προδιαγραφές παραγωγής τροφίμων, με συνεχείς ελέγχους.

Μπαίνει πιλοτικά σε καταστήματα της Ελλάδας

Σύμφωνα με πληροφορίες ανάλογη κίνηση ήδη προωθεί η Lidl και στην Ελλάδα, με τον σχεδιασμό να αφορά την πιλοτική τοποθέτηση κάποιων αντίστοιχων εύκολων και υγιεινών γευμάτων σε ορισμένα καταστήματα της αλυσίδας και ανάλογα με την ζήτηση που θα υπάρξει θα αποφασιστεί επέκταση σε περισσότερα σημεία του δικτύου στη χώρα μας.

Το λανσάρισμα στην Κύπρο θεωρείται πιο εύκολο να εφαρμοστεί παντού δεδομένου του μικρού αριθμού καταστημάτων που λειτουργούν στο νησί, ωστόσο στην Ελλάδα, επειδή το δίκτυο της αλυσίδας (μετά και το τελευταίο άνοιγμα στο Κερατσίνι) φθάνει στα 227 καταστήματα, η λογική είναι να πάει το συγκεκριμένο project σταδιακά και εφόσον τύχει θετικής αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό.

Ο γερμανικός discounter έχει λανσάρει ανάλογα προϊόντα Select & Go  και σε άλλες χώρες όπως π.χ. σε Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Ρουμανία, Πολωνία κ.ά.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ