Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Protergia λανσάρει το Picasso: Ρεύμα με σταθερή συνδρομή κάθε μήνα

Ενα νέο μοντέλο πληρωμής για το ρεύμα φέρνει η Protergia, μετατρέποντας την ενέργεια σε «συνδρομητική υπηρεσία» και δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να γνωρίζουν κάθε μήνα τι θα πληρώσουν.

Η Protergia παρουσιάζει στην ελληνική αγορά το νέο της τιμολόγιο με την ονομασία Picasso, ένα καινοτόμο προϊόν που σπάει τα παραδοσιακά πρότυπα της χρέωσης με βάση την κιλοβατώρα και εισάγει τη μηνιαία σταθερή συνδρομή.

Ρεύμα χωρίς εκπλήξεις στον λογαριασμό

Το σκεπτικό είναι απλό: Ο πελάτης επιλέγει ένα από τα εννέα διαθέσιμα πακέτα, ανάλογα με τις ανάγκες του σε κατανάλωση, και πληρώνει κάθε μήνα το ίδιο ποσό. Οι τιμές ξεκινούν από 29,99 ευρώ και φτάνουν έως τα 499,99 ευρώ, ανάλογα με την κατανάλωση ενέργειας σε ετήσια βάση. Με αυτόν τον τρόπο, αποφεύγονται οι εκπλήξεις στους λογαριασμούς, ειδικά σε περιόδους υψηλής ζήτησης ή αύξησης των τιμών.

Η κατανάλωση υπολογίζεται σε ετήσια βάση, με ένα περιθώριο 5% υπέρβασης χωρίς επιπλέον χρέωση. Αν κάποιος ξεπεράσει αυτό το όριο, η επιπλέον κατανάλωση τιμολογείται στο τέλος του χρόνου. Από την άλλη, αν κάποιος καταναλώσει λιγότερο από ό,τι προβλέπει το πακέτο του, του επιστρέφεται η διαφορά.

Τα πακέτα της Protergia με μια ματιά

Η εταιρεία διαχωρίζει τα πακέτα σε τρεις βασικές κατηγορίες:

  • Οικονομικά πακέτα (29,99€ – 54,99€) για μικρά νοικοκυριά.
  • Μεσαία πακέτα (69,99€ – 139,99€) για οικογένειες ή μεγαλύτερα διαμερίσματα.
  • Πακέτα υψηλής κατανάλωσης (274,99€ – 499,99€) που απευθύνονται σε επαγγελματικούς χώρους ή μεγάλες κατοικίες.

Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ρυθμιστικές χρεώσεις αλλά όχι δημοτικά τέλη, ΦΠΑ ή την εισφορά υπέρ ΕΡΤ.

Ενέργεια με... ευφυΐα και έλεγχο

Το μοντέλο που προτείνει η Protergia φέρνει τον καταναλωτή στο επίκεντρο, δίνοντάς του περισσότερα εργαλεία να ελέγχει τη χρήση και τα έξοδά του. Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει να εμπλουτίσει το Picasso με επιπλέον υπηρεσίες στο μέλλον, όπως προγράμματα επιβράβευσης και πακέτα πολλαπλών παροχών, ενισχύοντας το προφίλ της ως ψηφιακής πλατφόρμας ενέργειας και όχι απλώς ενός κλασικού παρόχου.

Στόχος: το 30% της λιανικής αγοράς

Η Protergia, θυγατρική του Ομίλου Μυτιληναίος, συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της στην ενεργειακή αγορά. Το 2024 προσέθεσε πάνω από 68.000 νέες παροχές, ενώ πλέον ξεπερνά το 21% της λιανικής κατανάλωσης. Επόμενος στόχος: η κατάκτηση του 30% και η περαιτέρω διείσδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ενέργειας.

Η Protergia που δραστηριοποιείται από την παραγωγή και αποθήκευση, μέχρι τη διανομή και το energy management, είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα με μερίδιο που ξεπερνά το 18% της συνολικής κατανάλωσης.Έχει ισχυρή παρουσία στις αγορές ενέργειας 10 χωρών, χτίζοντας ισχυρές διασυνδέσεις μέσω ενός δυναμικού και ευέλικτου συστήματος ενεργειακής διαχείρισης και εμπορίας.

Το 2024, η Protergia απέκτησε 68.255 νέες παροχές, εδραιώνοντας τη θέση της ως ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο.

Σήμερα, σπάει το φράγμα του 21% στη λιανική και με οργανική ανάπτυξη οδεύει στο επόμενο ορόσημο: το 30%.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ