Δραστική μείωση στα πράσινα κυμαινόμενα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος ανακοίνωσε η ΔΕΗ για τον Σεπτέμβριο, ρίχνοντας την τιμή του δημοφιλέστερου τιμολογίου της, του κυμαινόμενου Γ1/Γ1Ν στα 0,129€/kWh, από 0,15153€/kWh τον Αύγουστο. Η τιμή του Σεπτεμβρίου είναι η δεύτερη χαμηλότερη τιμή τους τελευταίους 12 μήνες για το πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ, με αποτέλεσμα να ρίξει και τους λογαριασμούς ρεύματος για τα νοικοκυριά. Υπενθυμίζεται ότι η τιμή του πράσινου τιμολογίου τον Σεπτέμβριο του 2024 ήταν 0,1594 €/kWh.
Επιπλέον, στις ζώνες χαμηλής χρέωσης, η τιμή του πράσινου τιμολογίου για τον Σεπτέμβροο μειώνεται σε 0,1148 €/kWh, από 0,1279 €/kWh τον Αύγουστο, και έτσι οι πελάτες της ΔΕΗ που έχουν διζωνικούς μετρητές, μπορούν να επωφελούνται από επιπλέον χαμηλότερες τιμές τις ώρες χαμηλότερης χρέωσης.
Η τιμή του κίτρινου κυμαινόμενου τιμολογίου ΔΕΗ myHome4all μειώνεται σημαντικα για τον Σεπτέμβριο στα 0,104 €/kWh, από 0,13898 €/kWh τον Αύγουστο, που αποτελεί τη χαμηλότερη τιμή του κίτρινου τιμολογίου της ΔΕΗ τους τελευταίους 12 μήνες.
Τα μπλε της ΔΕΗ
Στα μπλε τιμολόγια, η ΔΕΗ διατηρεί και για τον Σεπτέμβριο σταθερές και ανταγωνιστικές τιμές. Η τιμή του 12μηνου προγράμματος myHomeEnter διαμορφώνεται στα 0,145€/kWh, ενώ το ψηφιακό πρόγραμμα myHomeOnline διατίθεται στα 0,142€/kWh. Για τους πελάτες με διζωνικό μετρητή, το πρόγραμμα myHomeEnterTwo προσφέρει τιμή 0,095€/kWh στις ώρες χαμηλής χρέωσης.
Χωρίς προϋποθέσεις, με χαμηλό πάγιο και δυνατότητα περαιτέρω εξοικονόμησης μέσω των ζωνών χαμηλής κατανάλωσης, τα μπλε τιμολόγια της ΔΕΗ παραμένουν σταθερή και αξιόπιστη επιλογή για κάθε νοικοκυριό.
Διαβάστε επίσης: ΔΕΗ: Κεντρικός ο ρόλος της Ρουμανίας στην αναπτυξιακή της στρατηγική - Οι επενδύσεις σε ΑΠΕ και αέριο
Πελατοκεντρική φιλοσοφία
Όπως σημειώνουν πηγές της εταιρείας, με τη νέα αναπροσαρμογή τιμών, η ΔΕΗ επιχειρεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες των νοικοκυριών που βλέπουν το ενεργειακό κόστος να παραμένει βασικό βάρος στον οικογενειακό προϋπολογισμό. Η στρατηγική της εταιρείας κινείται σε τρεις άξονες:
Διαφάνεια: απλές και ξεκάθαρες χρεώσεις, με σαφείς διαφορές ανάμεσα στα προϊόντα.
Ευελιξία: επιλογές κυμαινόμενων ή σταθερών τιμολογίων ανάλογα με το προφίλ κατανάλωσης.
Ψηφιακή εμπειρία: αναβαθμισμένα εργαλεία εξυπηρέτησης και δυνατότητα online διαχείρισης συμβολαίων.
«Η ΔΕΗ τοποθετεί σταθερά τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο, προσφέροντας ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, πελατοκεντρική εξυπηρέτηση μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια, αλλά και μία ολοκληρωμένη, πολυεπίπεδη ψηφιακή εμπειρία, με εργαλεία και υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητα», αναφέρουν πηγές της εταιρείας.