Η Angelicoussis Group, υπέγραψε σύμβαση "ευνοούμενου πελάτη" με τη Seatrium, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στην ανανέωση του ενός τρίτου του στόλου του ομίλου για την ενίσχυση των ενεργειακών επιδόσεων των πλοίων της. Ο Όμιλος, ο οποίος διαθέτει στόλο 141 πλοίων που λειτουργούν υπό τις επωνυμίες Maran Gas, Maran Tankers και Maran Dry, ξεκινάει μια προσπάθεια-ορόσημο προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας.
Σύμφωνα με το μόλις υπογραφέν διετές συμβόλαιο με δικαίωμα ανανέωσης ενός έτους, η Seatrium θα αναβαθμίσει τα πλοία που αποτελούνται από μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου με ένα ευρύ φάσμα λύσεων χαμηλών εκπομπών άνθρακα, καθαρότερης ενέργειας και τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας. Το έργο προβλέπει την εκσυγχρονισμό 10 έως 15 πλοίων ετησίως.
"Είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συνεργασία θα αποτελέσει το σχέδιο για ένα επιτυχημένο μακροπρόθεσμο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του στόλου, ενισχύοντας έτσι την επιχειρησιακή μας αποτελεσματικότητα και ενσταλάζοντας τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, ασφάλειας και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας", δήλωσε ο Ανδρέας Σπέρτος, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Τεχνικός Διευθυντής της Maran Gas.
Η Angelicoussis τόνισε ότι επέλεξε τη Seatrium για να αναλάβει το έργο επειδή η εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη έχει επιδείξει ένα ισχυρό ιστορικό, παραδίδοντας πάνω από 70 μετασκευές για το στόλο από το 2012. Το έργο αυτό περιλαμβάνει τη μετασκευή 20 από τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου της Αγγελικούσης και την εγκατάσταση μιας σειράς καθαριστών στο στόλο των δεξαμενόπλοιων της.
"Αυτό το συμβόλαιο με τον αγαπημένο μας πελάτη δεν επιβεβαιώνει μόνο την ηγετική μας θέση στην παγκόσμια αγορά επισκευής πλοίων, αλλά και τη δέσμευσή μας να ξεκινήσουμε ένα κοινό ταξίδι ανάπτυξης, εμπιστοσύνης και αμοιβαίας επιτυχίας με τον νέο μας συνεργάτη", σημείωσε ο Alvin Gan, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Seatrium, επισκευές και αναβαθμίσεις.
Το έργο ανακατασκευής θα είναι το μεγαλύτερο του είδους του και καταδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ναυτιλιακές εταιρείες για την αντιμετώπιση των αναδυόμενων κανονισμών. Οι υπάρχοντες στόλοι απαιτούν νέες τεχνολογίες ή αλλαγές στο προφίλ λειτουργίας τους για να ανταποκριθούν στους νέους κανονισμούς για τον άνθρακα και τις εκπομπές, συμπεριλαμβανομένων του Δείκτη Ενεργειακής Αποδοτικότητας Υφιστάμενων Πλοίων (EEXI) του IMO και του ετήσιου λειτουργικού δείκτη έντασης άνθρακα (CII) και της βαθμολογίας CII.
Οι μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων ήταν επίσης μεταξύ των πρώτων που ανέλαβαν μεγάλα προγράμματα μετασκευών. Το πλοίο Maersk Halifax αναμένεται να φθάσει στην Κίνα την επόμενη εβδομάδα και θα ξεκινήσει την πρώτη μετασκευή ενός εν λειτουργία containership ώστε να καταστεί ικανό για χρήση μεθανόλης με δύο τύπους καυσίμων. Η Seaspan και η Hapag-Lloyd θα ξεκινήσουν ένα παρόμοιο πρόγραμμα το 2025 και σχεδιάζουν να μετατρέψουν έως και 60 πλοία σε μεθανόλη.
Η Angelicoussis επενδύει στη μετασκευή του πλοίου σε μια εποχή που ακολουθεί επίσης ένα ταχύ πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της, με 24 πλοία υπό κατασκευή. Οι νεότευκτες κατασκευές στα κορεατικά και κινεζικά ναυπηγεία περιλαμβάνουν πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και δεξαμενόπλοια Suezmax με κινητήρα LNG. Η εταιρεία μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταξύ των σχεδόν 700 Ελλήνων εφοπλιστών, με πλοία συνολικής χωρητικότητας 24 εκατομμυρίων dwt.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!