Νέα
  • ΓΔ: 1377.94 -0.23%
  • Τζίρος: 21,32 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δημόσιο: Από αύριο η υποβολή αιτήσεων για μεταθέσεις και αποσπάσεις

Ανοίγει αύριο ο β' κύκλος κινητικότητας για το 2022 στο Δημόσιο, καθώς την Τετάρτη η αρμόδια επιτροπή ενέκρινε συνολικά 14.563 αιτήματα φορέων για κάλυψη ισάριθμων θέσεων μέσω μεταθέσεων και αποσπάσεων.

Οι αιτήσεις  των ενδιαφερόμενων υπαλλήλων θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά από αύριο, 5 Δεκεμβρίου έως και τις 14 Δεκεμβρίου, στην πλατφόρμα https://hr.apografi.gov.gr, όπου θα μπορούν να δηλώνουν αιτήματα για συνολικά δέκα θέσεις έως και τριών φορέων.

Συμμετοχή 805 φορέων 

Στον β' κύκλο συμμετείχαν τελικά 805 φορείς, τα αιτήματά των οποίων αφορούσαν στην κάλυψη 15.157 θέσεων (13.415 μόνιμες με μεταθέσεις, 1.742 προσωρινές με αποσπάσεις).

Τα περισσότερα αιτήματα (4.813 ή 32% του συνόλου) υποβλήθηκαν από τους 218 δήμους που συμμετείχαν στην διαδικασία, 142 φορείς ΝΠΔΔ αιτήθηκαν 3.805 θέσεις (25%) και τα υπουργεία 1.841 (12% επί του συνόλου).

Στον δεύτερο κύκλο κινητικότητας κάθε έτους δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο οι φορείς, των οποίων δεν ικανοποιήθηκαν τα αιτήματα μετατάξεων που υπέβαλαν στον πρώτο κύκλο και όσων δεν καλύφθηκαν τα αιτήματα πρόσληψης τακτικού προσωπικού στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων.

Από τις θέσεις που ενέκρινε η Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας του υπουργείου Εσωτερικών, οι 12.998 είναι για μετάταξη και οι 1.565 για απόσπαση.

Ιδιαίτερη προσοχή, δόθηκε στην ικανοποίηση των αιτημάτων φορέων με επιβεβαιωμένες ανάγκες, όπως των ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού και των νομικών προσώπων τους, των φορέων παροχής υπηρεσιών υγείας (Νοσοκομεία, Θεραπευτήρια, ΕΚΑΒ, κ.α.), των φορέων δικαστικής λειτουργίας, των ανεξάρτητων αρχών, του e-ΕΦΚΑ, των περιφερειακών υπηρεσιών των φορέων, κ.ά.

Οι θέσεις ανά κατηγορία εκπαίδευσης

Από τις εγκεκριμένες θέσεις, οι 5.419 είναι κατηγορίας Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΔΕ), οι 3.839 απαιτούν πανεπιστημιακό πτυχίο (κατηγορία ΠΕ), οι 2660 προορίζονται για πτυχιούχους ΤΕΙ (κατηγορία ΤΕ), οι 2.585 είναι κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) και άλλες 58 θέσεις είναι για Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό.

Οι προϋποθέσεις συμμετοχής

Προϋπόθεση για τη συμμετοχή των υπαλλήλων στο σύστημα κινητικότητας είναι η συμπλήρωση διετίας από τον διορισμό ή των προβλεπόμενων χρόνων παραμονής σε μια θέση, όπως ισχύει σε παραμεθόριες και νησιωτικές περιοχές.

 Με διάταξη του υπουργού Εσωτερικών Μάκη Βορίδη, πλέον για την μετάταξη δημοτικού υπαλλήλου σε άλλο φορέα θα απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του δημάρχου. Κάτι αντίστοιχο ισχύει για τους υπαλλήλους των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας, η μετάταξη ή απόσπαση των οποίων απαιτεί έως τα τέλη του 2023 τη σύμφωνη γνώμη του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Οι υπάλληλοι καθαριότητας των δήμων δεν μπορούν να λάβουν μέρος στην κινητικότητα τα πρώτα επτά χρόνια από την πρόσληψή τους. Εξαιρούνται οι αποσπάσεις για λόγους υγείας και συνυπηρέτησης, καθώς και οι αμοιβαίες μετατάξεις.

Ποιοι εξαιρούνται

Από την διαδικασία εξαιρούνται επίσης οι υπάλληλοι των ΟΤΑ που προέκυψαν από διασπάσεις το 2019, και συγκεκριμένα των Δήμων Μυτιλήνης, Δυτικής Λέσβου, Ανατολικής Σάμου, Δυτικής Σάμου, Βόρειας Κέρκυρας, Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων, Νότιας Κέρκυρας, Αργοστολίου, Ληξουρίου, Σάμης, Σερβίων και Βελβεντού.

Το ίδιο ισχύει προσωρινά και για το προσωπικό όλων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων της χώρας (λόγω covid), καθώς και για τους υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ και του Ελληνικού Κτηματολογίου (λόγω φόρτου εργασίας).

Αντίθετα η εξαίρεση από την κινητικότητα που ίσχυε για το προσωπικό των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων άρθηκε και πλέον μπορεί να συμμετάσχει στη διαδικασία.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ