Η Renault εστιάζει στρατηγικά στις λιανικές πωλήσεις, οι οποίες αποτελούν πλέον πάνω από το 56% του συνολικού της όγκου. Παρά τις πιέσεις που δέχεται αυτό το κανάλι το τελευταίο διάστημα, το γκρουπ διατηρεί σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, με διαφορά άνω των 15 ποσοστιαίων μονάδων από τον μέσο όρο της αγοράς. Επιπλέον, τέσσερα μοντέλα του συγκαταλέγονται στα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, το γκρουπ κατέγραψε αύξηση 1,3% στις συνολικές του πωλήσεις συγκριτικά με την ίδια περίοδο το 2024, αγγίζοντας τις 1.169.773 ταξινομήσεις. Το Renault Clio ξεχώρισε ως το δημοφιλέστερο μοντέλο στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως κατηγορίας ή διαύλου πώλησης.
Το Dacia Sandero, με 151.948 μονάδες παγκοσμίως, διατηρεί τη θέση του ως το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Dacia στην Ευρώπη, τόσο συνολικά όσο και ειδικά στις λιανικές πωλήσεις, όπου παραμένει πρωτοπόρο από το 2017.
Ισχυρή επίδοση στην ελληνική αγορά
Στην Ελλάδα, το γκρουπ Renault αύξησε το μερίδιό του κατά 60,5%, αγγίζοντας το 5,7%, με 4.459 πωλήσεις σε σχέση με 2.778 ταξινομήσεις το πρώτο εξάμηνο του προηγούμενου έτους.
Ξεχωριστές επιδόσεις για Renault και Dacia
Αναλυτικότερα, η Renault ανέβασε το μερίδιό της στο 2,6% από 1,8% πέρυσι (αύξηση 47,6%), ενώ η Dacia ενίσχυσε σημαντικά τη θέση της στην αγορά, φτάνοντας 3,1% από 1,8%, σημειώνοντας άνοδο 73,5%.