Νέα

ΚΟΣΜΟΣ

Renault: Σχέδιο εθελουσίας εξόδου για 3.000 εργαζομένους στο πλαίσιο μείωσης κόστους

Renault / Πηγή: AP Images
Renault / Πηγή: AP Images

Η Renault φέρεται να εξετάζει την κατάργηση περίπου 3.000 θέσεων εργασίας μέσω ενός προγράμματος εθελουσίας εξόδου, που θα αφορά εργαζόμενους σε υποστηρικτικούς τομείς της εταιρείας.

Όπως μετέδωσε το γαλλικό ενημερωτικό δελτίο L’Informe, το Σάββατο, η αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να μειώσει κατά 15% το προσωπικό που απασχολείται σε ανθρώπινους πόρους, οικονομικά και μάρκετινγκ, στο πλαίσιο ενός προγράμματος εξοικονόμησης κόστους με την ονομασία «Arrow».

Η εφαρμογή αυτού του σχεδίου θα μπορούσε να οδηγήσει σε περίπου 3.000 απολύσεις τόσο στην έδρα της Renault στο Boulogne-Billancourt του Παρισιού όσο και σε άλλες εγκαταστάσεις παγκοσμίως, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα.

Το ενημερωτικό δελτίο επικαλέστηκε πηγή εξοικειωμένη με το θέμα, σύμφωνα με την οποία η τελική απόφαση θα πρέπει να ληφθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Επιβεβαιώνει η Renault

Η Renault επιβεβαίωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο περικοπών δαπανών, αλλά ότι σε αυτό το στάδιο δεν έχει στοιχεία να ανακοινώσει, καθώς δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση.

«Δεδομένων των αβεβαιοτήτων στην αγορά αυτοκινήτων και του εξαιρετικά ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, επιβεβαιώνουμε ότι εξετάζουμε τρόπους απλοποίησης των λειτουργιών μας, επιτάχυνσης της εκτέλεσης και βελτιστοποίησης των σταθερών δαπανών μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Renault.

Στο τέλος του 2024, η Renault απασχολούσε 98.636 υπαλλήλους παγκοσμίως.

Η εταιρεία είχε ανακοινώσει τον Ιούλιο καθαρές ζημίες 11,2 δισ. ευρώ (13 δισ. δολάρια) για το πρώτο εξάμηνο, συμπεριλαμβανομένης μιας απομείωσης 9,3 δισ. ευρώ στη συνεργάτιδα Nissan.

Αν εξαιρεθεί η απομείωση, τα καθαρά έσοδα μειώθηκαν στα 461 εκατ. ευρώ, λιγότερο από το ένα τρίτο του επιπέδου του προηγούμενου έτους, λόγω της εξασθένισης της αγοράς φορτηγών, των δαπανών για τα ηλεκτρικά οχήματα και των εμπορικών πιέσεων σε ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Φρανσουά Προβόστ, ο οποίος διορίστηκε τον Ιούλιο μετά την αποχώρηση του Λούκα ντε Μεο για την Kering (ιδιοκτήτρια της Gucci), καλείται να αποκαταστήσει τα περιθώρια κέρδους, να ενισχύσει την πιστοληπτική ικανότητα της Renault και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που φέρνουν οι αμερικανικοί δασμοί και ο έντονος ανταγωνισμός από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, σύμφωνα με αναλυτές.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟΣ