Νέα
  • ΓΔ: 860.32 +1.29%
  • Τζίρος: 37,98 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Εργα ΣΔΙΤ: Ποιοι όμιλοι συμμάχησαν για το Flyover και τον άξονα Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη

Με δυνατές συμμαχίες πραγματοποιήθηκε η υποβολή των προσφορών για δύο από τα μεγαλύτερα οδικά έργα που δημοπρατούνται με ΣΔΙΤ.

Η ΑΒΑΞ συνασπίστηκε με την Μυτιληναίος και στα δύο έργα, ενώ στο έργο Καλαμάτα-Μεθώνη είδαμε μια εντυπωσιακή συμμαχία μεταξύ της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και της  ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Flyover Περιφερειακής Θεσσαλονίκης

Στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για τη «Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης» (FlyOver) υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές τα ακόλουθα σχήματα:

  • INTRAKAT ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
  • ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
  • ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι η σύμπραξη της ΑΒΑΞ με την Μυτιληναίος που αρχικά συμμετείχαν ξεχωριστά.

Το έργο ύψους 373 εκατ. ευρώ αφορά στην κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ, το λεγόμενο Flyover), μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο αρχές του έτους και θα ξεκινήσει η κατασκευή του εντός του 2022.

Οδικός άξονας Καλαμάτα-Μεθώνη

Στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για το «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη» ύψους 251 εκατ. ευρώ υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές τα ακόλουθα σχήματα:

  • ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
  • ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Εδώ έχουμε δύο σημαντικά νέα. Την απουσία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από τη μία. Από την άλλη έχουμε την συμπόρευση και πάλι της ΑΒΑΞ με την Μυτιληναίος και την συμμαχία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις με την ΙΝΤΡΑΚΑΤ, μία ένωση με ξεχωριστή σημασία.

Το έργο περιλαμβάνει τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ υφιστάμενων οδών, την κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χλμ, τη προσαρμογή και βελτίωση 14 χλμ κάθετου οδικού δικτύου, την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 41,4 χλμ, την κατασκευή 12 γεφυρών και πολλών συνοδευτικών τεχνικών έργων (ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κα.). Το έργο αναμένεται να έχει προσωρινό ανάδοχο αρχές του έτους και θα ξεκινήσει η κατασκευή του εντός του 2022.

Μικρή μετάθεση για ΒΟΑΚ

Για τις 24 Ιανουαρίου μετατέθηκε η κατάθεση των προσφορών για το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη που ήταν προγραμματισμένο επίσης για σήμερα 30 Δεκεμβρίου. 

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα καταθέσουν τις δεσμευτικές προσφορές τους για το τμήμα μήκους 22,5 χιλιομέτρων που αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ Ηρακλείου και Αγίου Νικολάου.

Το πρώτο εξάμηνο του 2022 αναμένεται να δοθούν οι προσφορές για το κεντρικό τμήμα του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο. 

Θέμα χρόνου είναι όμως και η δημοπράτηση ως δημόσιου έργου και το τρίτο τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος με κόστος περίπου 140 εκατ. ευρώ.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ