Νέα
  • ΓΔ: 828.33 +0.40%
  • Τζίρος: 28,20 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΣΠΑ: Στην τελική ευθεία η επιχορήγηση 5.000 ευρώ σε μικρομεσαίους για δημιουργία e-shop

Καταστήματα/ Πηγή: Intime
Φωτογραφία αρχείου / Πηγή: Intime

Στην τελική ευθεία μπαίνει το πρόγραμμα για επιχορήγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων από το ΕΣΠΑ με ποσό έως 5.000 ευρώ για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Μάλιστα, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων προχώρησε απόψε στην προδημοσίευση του οδηγού της δράσης ενώ ο αρμόδιος υφυπουργός, Γιάννης Τσακίρης αναμένεται να υπογράψει την προκήρυξη ως τα τέλη του μήνα.

Το πρόγραμμα, σύμφωνα με την προδημοσίευση του «e-Λιανικό», αποσκοπεί στην στήριξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και στη διασφάλιση της οικονομικής δραστηριότητας χωρίς συνωστισμό στους εσωτερικούς χώρους των καταστημάτων.

Αναλυτικότερα:

  • Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.
  • Ο προϋπολογισμός της δράσης είναι 80.000.000 ευρώ.
  • Δικαιούχοι της δράσης είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  1. Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019
  2. Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.
  3. Η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα ημέρες.

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα δράση, απαιτείται η υποβολή αίτησης χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της αναλυτικής πρόσκλησης της δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

  • Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr
  • Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης
  • Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. ηλεκτρονική διεύθυνση)
  • Φωτογραφίες του φυσικού καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ