Νέα
  • ΓΔ: 1377.05 +0.84%
  • Τζίρος: 48,34 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι είναι οι σούπερ χρήστες του e-commerce

Ηλεκτρονικό εμπόριο / Πηγή: Pixabay
Ηλεκτρονικό εμπόριο / Πηγή: Pixabay

Οκτώ στους 10 Έλληνες αγοραστές που επηρεάστηκαν από την Covid-19, μόλις πρόσφατα στράφηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) και τώρα χρησιμοποιούν το κανάλι αυτό ως και 2-3 φορές πιο συχνά από αυτούς που δεν έχουν επηρεαστεί από την πανδημία. Την ίδια στιγμή, 1 στους 2 αγοραστές μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα αγοράζουν μέσω των Social Media, διατηρώντας το Facebook στη θέση της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας για αγορές αγαθών, ελκύοντας μεγαλύτερης ηλικίας κοινό. Περίπου το 40% των διαδικτυακών αγορών γίνονται την Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, ενώ οι αγορές μέσω κινητού ακμάζουν, αφού 6 στους 10 χρησιμοποιούν έξυπνα κινητά για να αγοράζει αγαθά και προϊόντα μέσω διαδικτύου.

Αυτά είναι, μεταξύ άλλων, τα συμπεράσματα της έρευνας της NielsenIQ ανάμεσα σε 850 Έλληνες, διαδικτυακούς αγοραστές, που αποκαλύπτει τάσεις και ευκαιρίες ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. 

Στην Ελλάδα, περίπου 7 στους 10 διαδικτυακούς καταναλωτές, ένα ποσοστό 68%, επηρεάστηκαν κατά κάποιο τρόπο από την παγκόσμια πανδημία, με αποτέλεσμα σε διαφορετικά επίπεδα τη μείωση του εισοδήματός τους ή την αντιμετώπιση ζητημάτων υγείας για αυτούς, τις οικογένειες ή τους φίλους τους.

Με το δεύτερο κύμα αυστηρών περιοριστικών μέτρων και το πλήρες κλείσιμο των επιχειρήσεων ή και την παρατεταμένη υπολειτουργία μέσω εναλλακτικών μεθόδων click away, click in shop το προηγούμενο διάστημα, τα διαδικτυακά κανάλια έχουν γίνει βασικό σημείο αγορών για όλους τους καταναλωτές, αλλά ειδικότερα για αυτούς που έχουν επηρεαστεί από την πανδημία.

Σχεδόν το 1/5 (21%) των ερωτηθέντων από αυτή την ομάδα άρχισαν να ψωνίζουν διαδικτυακά πριν από λιγότερο από ένα χρόνο, αλλά για αυτούς το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει ένα νέο ήσυχο λιμάνι για έρευνα, σύγκριση τιμών και αναζήτηση για προσφορές μέσα από το ασφαλές περιβάλλον των σπιτιών τους. «Οι καταναλωτές που έχουν επηρεαστεί από την πανδημία είναι και αυτοί που για συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες έχουν γίνει "σούπερ χρήστες" των διαδικτυακών αγορών χρησιμοποιώντας τις διαδικτυακές δυνατότητες στο έπακρο. Προϊόντα ομορφιάς μέχρι και καθαριστικά σπιτιού είναι ενδεικτικά κατηγορίες που αγοράζονται σε σημαντικά μεγαλύτερο βαθμό από τους καταναλωτές που έχουν επηρεαστεί από την πανδημία, ενώ, ενώ το φυσικό κανάλι εξακολουθεί να βρίσκεται στις προτιμήσεις αυτών που δεν έχουν επηρεαστεί», αναφέρει η Ντορίνα Φυντάνη, Consumer Insights Leader NielsenIQ.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ