Νέα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ: Νέο «κεφάλαιο» στην εξυπηρέτηση πολιτών με το my1521

aade

Ξεκίνησε η λειτουργία του my1521, του νέου Ολοκληρωμένου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, που φιλοδοξεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με την ΑΑΔΕ. Το σύστημα συνενώνει σε μία ενιαία πλατφόρμα την τηλεφωνική γραμμή 1521 και την ψηφιακή υπηρεσία ερωτημάτων, προσφέροντας απλούστερη, ταχύτερη και πιο διαφανή εξυπηρέτηση.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σε συνέντευξη Τύπου, παρουσία του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη, και του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη.

Τι αλλάζει για πολίτες και επιχειρήσεις

Το my1521 λειτουργεί ως πανκαναλικό κέντρο επικοινωνίας, συγκεντρώνοντας σταδιακά όλες τις υπηρεσίες υποστήριξης. Με τον τρόπο αυτό:

  • Μειώνεται δραστικά ο χρόνος αναμονής και οι απαντήσεις δίνονται άμεσα και τεκμηριωμένα.
  • Οι φορολογούμενοι μπορούν να λύνουν ζητήματα τηλεφωνικά ή ψηφιακά, χωρίς επίσκεψη σε ΔΟΥ.
  • Κάθε αίτημα παρακολουθείται μέσα από «έξυπνο» σύστημα διαχείρισης (ticketing), που διασφαλίζει ότι δεν θα χαθεί καμία υπόθεση.

Δηλώσεις Χατζηδάκη και Πιερρακάκη

Ο Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι η νέα υπηρεσία ακολουθεί το μοντέλο του 1555:

«Το 1521 έχει τη φιλοδοξία να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων. Έχουμε υποχρέωση να μειώνουμε τους φόρους όσο μπορούμε, αλλά και να εξυπηρετούμε τους φορολογουμένους με τον καλύτερο τρόπο».

Από την πλευρά του, ο Κυριάκος Πιερρακάκης τόνισε τη σημασία της πολυκαναλικής εξυπηρέτησης:

«Το Δημόσιο δεν εξυπηρετεί τους πολίτες μόνο ψηφιακά. Απαιτείται η λεγόμενη “πολυκαναλική εξυπηρέτηση”. Η ΑΑΔΕ εδώ δείχνει τον δρόμο και καθημερινά χτίζεται μια μεταρρύθμιση που αγκαλιάζεται από τους πολίτες».

Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, έκανε λόγο για κομβική αλλαγή:

«Με το my1521 αφήνουμε πίσω μας αδυναμίες στην τηλεφωνική επικοινωνία και περνάμε στην εξυπηρέτηση νέας γενιάς. Καθημερινά διευρύνουμε τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε με τους πολίτες».

Πώς λειτουργεί το my1521

Το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων οργανώνεται σε τρία επίπεδα:

  1. Άμεση υποστήριξη: Εξειδικευμένοι εκπρόσωποι απαντούν σε απλά ερωτήματα.
  2. Σύνθετη διαχείριση: Στελέχη με ειδικές γνώσεις αναλαμβάνουν πιο απαιτητικές περιπτώσεις.
  3. Εξειδικευμένες υπηρεσίες: Οι αρμόδιες διευθύνσεις της ΑΑΔΕ εμπλέκονται στα πιο περίπλοκα ζητήματα.

Το τηλεφωνικό κέντρο 1521 λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, αρχικά (έως 12/9) από 07:30 έως 17:00 και από 15/9 και εφεξής από 07:00 έως 20:00. Παράλληλα, η ψηφιακή πλατφόρμα webchannel.1521.aade.gr θα είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο.

Με την έναρξη του my1521, η ΑΑΔΕ επιχειρεί να δώσει μια πιο ανθρώπινη διάσταση στη σχέση φορολογουμένων και κράτους, ενισχύοντας τη διαφάνεια και μειώνοντας τη γραφειοκρατία. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη στρατηγική ψηφιοποίησης των υπηρεσιών, με στόχο μια αποτελεσματική και φιλική δημόσια διοίκηση.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ