Τους 15.0000 χρήστες έφτασαν οι χρήστες – πελάτες της Snappi, της πρώτης ελληνικής neobank με άδεια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και προστασία καταθέσεων ως 100.000 ευρώ, που έκανε πρεμιέρα στις 8 Σεπτεμβρίου 2025.
Προφίλ χρηστών και ελκυστικά επιτόκια
Σύμφωνα με τα στοιχεία των τριών πρώτων εβδομάδων, οι ηλικίες των πελατών είναι μεταξύ 18-55 ετών, γεγονός που καταδεικνύει ότι και οι μεγαλύτεροι, και όχι μόνο οι εκπρόσωποι της νέας γενιάς, αναζητούν εναλλακτικές τραπεζικές επιλογές. Αυτό, σε κάθε περίπτωση, όπως αναφέρουν πηγές, αποτελεί ένα πολύ καλό νέο. Άλλωστε, το επιτόκιο το 3% για καταθέσεις για τα πρώτα 1.000 ευρώ και οι μηδενικές χρεώσεις αποτελούν πολύ ισχυρό δέλεαρ για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας.
Παράλληλα, οι άνθρωποι της Snappi «τρέχουν» συνεχές πρόγραμμα βελτίωσης του app, που θα κάνει ακόμα πιο γρήγορη και ευχάριστη την εμπειρία των χρηστών.
Συνεργασία με Vodafone CU
Στο πλαίσιο της προσπάθειας για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη και ταχύτερη διείσδυση στην αγορά, η Snappi προχώρησε σε συνεργασία με τη Vodafone – ξεκίνησε την 1η Οκτωβρίου – και χαρίζει 15 ευρώ στον νέο Snappi Λογαριασμό των συνδρομητών Vodafone CU. Έτσι, μπορούν να ζουν κάθε στιγμή στο φουλ, χωρίς κρυφές χρεώσεις, πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια, με ένα απλό snap. Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία στο πλαίσιο ανάπτυξης της Snappi και εμπλουτισμού των υπηρεσιών προς τους πελάτες της, και στο αμέσως προσεχές διάστημα αναμένονται και συνεργασίες που αφορούν στην υπηρεσία Buy Now Pay Later.
Σημειώνεται ότι το Vodafone CU έχει περί τους 700.000 συνδρομητές, και ακόμα και ένα 5% αυτών να ανοίξουν λογαριασμό Snappi (δηλαδή περί τους 35.000 πελάτες), θα φέρουν την ελληνική neobank πιο κοντά στο στόχο για 100.000 πελάτες μέχρι το τέλος του χρόνου. Η Snappi θα έχει επεκταθεί διεθνώς μέχρι το 2027 και μέχρι το τέλος του 2028 στοχεύει σε 1,9 εκ. πελάτες, 2,5 δισ. ευρώ καταθέσεις και χορηγήσεις δανείων ύψους 600 εκ. ευρώ.
Δηλώσεις διοίκησης
«Η Snappi έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι συμπεριληπτική και υποστηρικτική προς τους νέους ανθρώπους. Τους εξυπηρετούμε και τους διευκολύνουμε. Η συνεργασία μας με το Vodafone CU αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού του οράματος. Μέσω της συνεργασίας θα παρέχουμε ολοκληρωμένες χρηματοοικονομικές λύσεις που δημιουργούν απτά οφέλη για τους πελάτες» δήλωσε η CEO της Snappi, Gabriella Kindert.
Από την πλευρά της, η Zohar Weitz, διευθύντρια Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδος, υπογράμμισε ότι «η συνεργασία μας με τη Snappi δεν είναι απλώς μια στρατηγική συμμαχία, αλλά μια κοινή δέσμευση να προσφέρουμε στα νέα άτομα τα εργαλεία που χρειάζονται για να διαμορφώσουν το μέλλον τους».
«Μαζί, δημιουργούμε έναν νέο, ψηφιακό δρόμο που ενώνει την επικοινωνία με τις χρηματοοικονομικές λύσεις, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δύναμη και την ανεξαρτησία της νέας γενιάς» ανέφερε η Z. Weitz.