Νέα
  • ΓΔ: 899.16 +0.17%
  • Τζίρος: 82,67 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Εθνική Τράπεζα: Οι 5 πυλώνες της ψηφιακής της μετάβασης

Πηγή: Eurokinissi
Πηγή: Eurokinissi

Κρίσιμος πυλώνας στην προσπάθεια να πραγματοποιήσει η Ελλάδα το ψηφιακό άλμα είναι η Εθνική Τράπεζα η οποία έχει περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.

Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΤΕ, η επίδοση αυτή δεν είναι τυχαία. Αναπτύσσοντας ένα νέο, σύγχρονο τραπεζικό μοντέλο, έχει προχωρήσει σε ένα άλμα ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας τα τελευταία 3 χρόνια και εξελίσσεται στην Τράπεζα Πρώτης Επιλογής για τους πελάτες της.

Τελευταίο παράδειγμα η εκδήλωση του Economist με θέμα την Τεχνολογία και την Καινοτομία στην οποία η Εθνική βραβεύτηκε με το «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award».

Το βραβείο παρέλαβε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος τόνισε ότι το βραβείο αυτό αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει συστηματικά να πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία.

Η Εθνική Τράπεζα ξεχώρισε και βραβεύτηκε για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες έξι από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές) που διακρίθηκαν σε αυτό το επίπεδο και ειδικότερα εν μέσω της πανδημίας, όταν η τεχνολογία απέκτησε ακόμη σημαντικότερη χρήση και αξία για τους πελάτες των επιχειρήσεων, τους εργαζόμενους και την οικονομία.

Το συγκεκριμένο βραβείο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά εξίσου σημαντικών βραβεύσεων και αναγνωρίσεων που έχει καταφέρει να αποσπάσει η Εθνική Τράπεζα το τελευταίο εξάμηνο, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο:

Η τράπεζα εφαρμόζει τώρα στρατηγική πέντε πυλώνων

  1. Ενημέρωση και εκπαίδευση πελατών για τις ψηφιακές δυνατότητες: Με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική» έδωσε τη δυνατότητα εκπαίδευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital banking. 
  2. Εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online μέσω ενός απλού και φιλικού customer journey, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο.
  3. Ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα μέσα από μια σειρά δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών, όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματισμός.
  4. Κάλυψη αναγκών με online προϊόντα και υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, κάθε στιγμή της ημέρας χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κατάστημα.
  5. Εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs μέσω συνεργασιών με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρίες και με customized υλοποιήσεις για μεγαλύτερες επιχειρήσεις.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ