Νέα
  • ΓΔ: 1422.35 +0.33%
  • Τζίρος: 108,35 εκ €
Δείκτες / Μετοχές
Οικονομικό Φόρουμ Δελφών 2024

Google - Apple: Πόλεμος για τις εξατομικευμένες διαφημίσεις

Apple-Google
Πηγή: Pexels

Η Apple δημιούργησε ένα νέο λογισμικό, το οποίο θα προειδοποιεί τους χρήστες της για την καταγραφή της δραστηριότητάς τους στο διαδίκτυο. Το λογισμικό συνδέεται με το IDFA, ένα εργαλείο που προσφέρει στις διαδικτυακές εταιρείες τη δυνατότητα να προβάλουν εξατομικευμένες διαφημίσεις, ανάλογα με την ιντερνετική δραστηριότητα του κάθε χρήστη. Η Google, προκειμένου να αποφύγει το συγκεκριμένο λογισμικό, σταματά από τις εφαρμογές της στις συσκευές της Apple (Google Maps, ΥouTube κ.ά.) τη χρήση του IDFA. Η ανακοίνωση από την Alphabet έρχεται μόλις λίγες μέρες πριν το «δαγκωμένο μήλο» επιβάλει νέους κανόνες σχετικά με την καταγραφή των δεδομένων των χρηστών.

Εδώ και πολλά χρόνια, η Apple χρησιμοποιεί το ψηφιακό αναγνωριστικό με την ονομασία IDFA, το οποίο είναι μοναδικό για κάθε χρήστη, σε πολλές εφαρμογές. Το εργαλείο αυτό καθορίζει ποιες διαφημίσεις θα προβάλλονται στον χρήστη και καταγράφει αν αυτός πραγματοποίησε κάποια αγορά. Η εταιρεία έχει καταστήσει σαφές ότι από φέτος θα απαιτεί από τις εφαρμογές να εμφανίζουν στους χρήστες ένα αναδυόμενο μήνυμα, με το οποίο θα ζητούν τη συγκατάθεση τους για πρόσβαση στο IDFA τους.

►Facebook: Γιατί πέταξε έξω εκατομμύρια κατόχους iPhone

Ο διαδικτυακός κολοσσός, Google έχει αναπτύξει παρόμοιο λογισμικό παρακολούθησης με το IDFA, το οποίο τον καθιστά ικανό να καταγράφει την περιήγηση των χρηστών που έχουν κάνει log in στη δημοφιλή διαδικτυακή πλατφόρμα.

Σημειώνεται πως οι περισσότεροι χρήστες που χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης, είναι συνδεδεμένοι με τον προσωπικό τους λογαριασμό, γεγονός, που όπως σημειώνει η εταιρεία, σημαίνει ότι δεν θα επηρεαστεί η βασική διαφημιστική της δραστηριότητα από τις αλλαγές της Apple.

Το Facebook από τη μεριά του, έχει δηλώσει ότι προτίθεται να εμφανίζει το αναδυόμενο παράθυρο, με το οποίο θα ζητάει τη συγκατάθεση των χρηστών του. «Η Apple έχει καταστήσει σαφές ότι εάν δεν χρησιμοποιήσουμε το μήνυμα της θα αποκλείσει το Facebook από το App Store. Αυτή η εξέλιξη θα έβλαπτε ακόμα περισσότερο τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που βασίζονται στις υπηρεσίες μας κάθε μήνα», υπογράμμιζε σε ανακοίνωσή της

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Περισσότερα