Νέα
  • ΓΔ: 1392.62 +0.83%
  • Τζίρος: 120,44 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χ. Θεοχάρης: Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες

Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης στη παρουσίαση της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ / Πηγή: Intime
Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης στη παρουσίαση της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ / Πηγή: Intime

Συγκρατημένα αισιόδοξος εμφανίστηκε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης κατά την επίσημη παρουσίαση για την έναρξη της τουριστικής περιόδου με το σύνθημα «Ανοίγουμε πανιά». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην περιοχή του Σουνίου με φόντο τον Ναό του Ποσειδώνα.

Βασικό μήνυμα από την εκδήλωση ήταν ότι η Ελλάδα θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να παρέχει ασφάλεια στους τουρίστες και παράλληλα να περιφρουρήσει με κάθε κόστος την ποιότητα και το brand της χώρας. «Θέλουμε να ανοίξουμε με ασφάλεια», είπε ο υπουργός, «και θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα», χωρίς όμως να θέσει ποσοτικούς στόχους. Αρκέστηκε να πει ότι το 2021 θα είναι μια καλύτερη χρονιά από το 2020. Ειδική αναφορά έκανε στους Έλληνες τουρίστες και σημείωσε ότι θα υπάρξουν κίνητρα για να πάνε διακοπές φέτος.

Τα πρωτόκολλα για διακοπές στην Ελλάδα

Αναφερόμενος στα πρωτόκολλα, ο υπουργός σημείωσε ότι τα περισσότερα είναι ήδη έτοιμα και έχουν δοθεί στους ενδιαφερομένους φορείς. Χαρακτηριστικά σημείωσε ότι θα υπάρχουν μπουφέδες, αφού σύμφωνα με τους επιστήμονες ο ιός δεν μεταδίδεται από τις επιφάνειες, αλλά από τον αέρα και τα σταγονίδια. Οι κανόνες θα είναι βέβαια αυστηροί, σημείωσε, με το προσωπικό να φορά γάντια και μάσκες.

Ο Χάρης Θεοχάρης τόνισε χαρακτηριστικά ότι «είναι γεγονός. Ανοίγουμε την τουριστική βιομηχανία. Επαναφέρουμε την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο προσκήνιο, ως τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια».

Ανέφερε επίσης ότι «ανοίγουμε με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας. Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με 5 διαφορετικές ζώνες:

  1. Πρωτόκολλο εισόδου
  2. Λειτουργία στοχευμένης δειγματοληψίας
  3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας
  4. Εφαρμογή νέων πρωτοκόλλων
  5. Επιτάχυνση εμβολιασμών

Αναφορικά με τα πρωτόκολλο εισόδου, προβλέπονται τα εξής:

  • Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν από την αναχώρηση
  • Πιστοποιητικό εμβολιασμού
  • PCR test έως και 72 ώρες πριν
  • Πιστοποιητικό ανάρρωσης
  • Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06

«Θερμό ενδιαφέρον για τη χώρα μας στο εξωτερικό»

Ο υπουργός τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα δύσκολο στοίχημα. Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχθήκαμε τους επισκέπτες της χώρας μας με ασφάλεια. Εξάλλου, γι' αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Τουρισμού, το WTTC, σαν πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουριστικού κλάδου το 2020».

Αναφορικά με τη μάχη που έδωσε όλο το προηγούμενο διάστημα για την προσέλκυση τουριστών, ο Χάρης Θεοχάρης τόνισε ότι «πριν από μόλις μερικές ώρες βρισκόμουν στη Βρετανία. Και πιο πριν στη Γερμανία και την Πολωνία. Προηγουμένως επισκέφτηκα τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Ρωσία, τη Σερβία, τη Ρουμανία. Σε κάθε χώρα είχα συνομιλίες με κρατικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς. Πολλές διαφορετικές χώρες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. Το τελικό συμπέρασμα είναι ένα: Το θερμό και έντονο ενδιαφέρον για τον ελληνικό τουρισμό».

Ειδική αναφορά έγινε στο σχέδιο «Γαλάζια Ελευθερία» για τους καθολικούς εμβολιασμούς στα νησιά. Όπως σημείωσε, «μας φέρνει πιο κοντά στην απελευθέρωση. Γι' αυτό παλεύει σύσσωμος ο τουριστικός κλάδος: Για να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος, για να αφήσουμε πίσω τα μαύρα σύννεφα του φόβου και της ανασφάλειας. Και θα τα καταφέρουμε».

Αναφορικά με τα άλλα εμβόλια, όπως το ρωσικό και το κινέζικο, ο υπουργός είπε ότι θα γίνονται αποδεκτά.

«Αll you want is Greece»

Παρουσιάζοντας τη φετινή καμπάνια του ΕΟΤ, ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης, τόνισε πως δημιουργήθηκε το 2020 μια πολύ σημαντική παρακαταθήκη, συμβάλλοντας στην «καλή φήμη της χώρας».

Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το «Αll you want is Greece - Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα», ανέφερε ο Δ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι «οι άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».

«Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής τα τελευταία 10 χρόνια, μια καμπάνια έξι μηνών», συνέχισε ο γ.γ. του ΕΟΤ. «Έχουμε αναλάβει και θα παρουσιάσουμε και άλλες πρωτοβουλίες», τόνισε χαρακτηριστικά.

Δείτε τα 5 βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ:

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότερα