Νέα
  • ΓΔ: 1381.07 +1.13%
  • Τζίρος: 104,37 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Η Alltours προβάλλει την Κέρκυρα στη γερμανική αγορά

Να ανακαλύψουν τις ομορφιές της Κέρκυρας προσκλήθηκαν συνολικά 120 ταξιδιωτικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από τα γερμανικά ΜΜΕ το περασμένο Σαββατοκύριακο από την Alltours, μία εκ των κορυφαίων γερμανικών tour - operators.

Η Alltours, η οποία συνεργάζεται στην Κέρκυρα με τη Danaos Travel, διακινεί πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες παγκοσμίως ετησίως και έχει 45χρονη παρουσία στην Ελλάδα με στρατηγικές συνεργασίες στους κύριους ελληνικούς προορισμούς αλλά και επενδύσεις σε ιδιόκτητα ξενοδοχεία την Κρήτη, οργάνωσε το συγκεκριμένο ταξίδι προβολής προκειμένου να προωθήσει τον προορισμό της Κέρκυρας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία.

Η Κέρκυρα η οποία παρά τις φυσικές ομορφιές της της και την πλούσια ιστορία, υπολείπεται αρκετά σε κρατήσεις εφέτος στη Γερμανία, σε σχέση με άλλους ελληνικούς προορισμούς, αποτέλεσε χώρο έμπνευσης για τους ξεχωριστούς προσκεκλημένους που αναμένεται να συμβάλουν στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος.

Το ταξίδι που είχε ως θέμα «Ανακαλύψτε τις ομορφιές της Κέρκυρας» ξεκίνησε αεροπορικώς από το Ντίσελντορφ, με πτήση της Condor, διάρκεσε 2 μέρες (17 - 18.07) και συμπεριλάμβανε επισκέψεις στις ομορφιές του νησιού (Παλιά Πόλη, Παλαιοκαστρίτσα και άλλες) από στεριά και θάλασσα, καθώς και επισκέψεις σε επιλεγμένα ξενοδοχεία που αποτελούν στρατηγικούς συνεργάτες της Alltours στο νησί.

To χαρτοφυλάκιο της Alltours στην Κέρκυρα περιλαμβάνει πάνω από 80 ξενοδοχεία, 8 εκ των οποίων αποτελούν αποκλειστικές συνεργασίες για τη γερμανική αγορά, όλων των τύπων και κατηγοριών. Από μικρά οικογενειακά μπουτικ ξενοδοχεία μέχρι πολυτελή θέρετρα και συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες, όπως Grecotel, Mayor, Ikos και Marbella.

«Η Alltours που προωθεί εδώ και δεκαετίες με συνέπεια τους ελληνικούς προορισμούς συνεχίζει να το κάνει με στοχευμένες ενέργειες ακόμα και μέσα στην πανδημία. Δεν υπάρχει καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος να προβληθεί ο κάθε προορισμός και η ελληνική φιλοξενία από το να δοθεί η ευκαιρία σε κάποιον να τη βιώσει και να μεταφέρει την εμπειρία του. Μετά την πετυχημένη περσινή αντίστοιχη δράση στην Κρήτη, φέτος είχε σειρά η Κέρκυρα να αναδειχθεί στους επαγγελματίες του Γερμανικού τουρισμού και ΜΜΕ και είμαστε σίγουροι ότι η προσπάθεια θα λειτουργήσει θετικά», σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχ. Βαμιεδάκης - Σύμβουλος Ανάπτυξης της Danaos Travel (τοπικός συνεργάτης της Alltours σε Κέρκυρα).

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότερα