Νέα
  • ΓΔ: 951.65 +0.74%
  • Τζίρος: 60,08 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Β. Κικίλιας: Πληρότητα 100% στους δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς

Τουρίστες στην Ακρόπολη
Τουρίστες στην Ακρόπολη / Πηγή: Intime

Πληρότητα 100% εμφάνισαν τα καταλύματα σε δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς, με αφορμή την αργία της εθνικής μας εορτής αυτήν την εβδομάδα, όπως δήλωσε σε συνέντευξη του στην τηλεόραση του Ant1 ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

«Mε κόπο και προσπάθεια, με πολλή δουλειά από όλους, αρχίζουν και κινούνται ξανά και οι χειμερινοί προορισμοί και τα 12μηνης λειτουργίας ξενοδοχεία των πόλεων, που χτυπήθηκαν κατά κύριο λόγο από την πανδημία», είπε ο υπουργός Τουρισμού.

«Την ίδια στιγμή», επεσήμανε ο κ. Κικίλιας, «τα στοιχεία δείχνουν ότι πλησιάζουμε το 70% - 75% της τουριστικής κίνησης του 2019 και μάλιστα με πιο ποιοτικούς δείκτες, με ένα μέσο εισόδημα από τους επισκέπτες που ξεπερνάει πλέον τα 600 ευρώ και με τις περιοχές της χώρας που έχουν ακόμα ήπιο κλίμα, την Κρήτη, τη Ρόδο, αλλά και τις μεγάλες πόλεις μας, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, να παρουσιάζουν ακόμα και τώρα πολύ υψηλά ποσοστά πληρότητας».

«Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε ότι εξελίσσεται το τουριστικό μας προϊόν ακόμα και τώρα. Η γερμανική εταιρεία Condor έχει πτήσεις για όλο το Νοέμβριο και για την Κρήτη και για τη Ρόδο. Ζητούν να μείνει ανοιχτή η παλιά πόλη στη Ρόδο, προκειμένου να την επισκέπτονται», πρόσθεσε..

«Σε αυτούς οι οποίοι μου λένε ότι δεν αντέχουμε 30 ή 40 εκατομμύρια τουρίστες, λέω ότι αντέχουμε και 40 εκατομμύρια τουρίστες και 45, ενδεχομένως και παραπάνω, σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας μας, αρκεί να δώσουμε τη δυνατότητα στον κόσμο να μην πάει μόνο στους πολύ γνωστούς προορισμούς που όλοι γνωρίζουμε. Υπάρχουν τόσες πολλές ομορφιές, συγκριτικά πλεονεκτήματα και μοναδικές εμπειρίες στη χώρα. Για αυτό θα κάνουμε διπλή καμπάνια φέτος με τον ΕΟΤ. Μία τον χειμώνα για τους εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς και το city break, και μία νωρίς την άνοιξη για το καλοκαιρινό μας προϊόν. Βεβαίως το κύριο πλεονέκτημά μας είναι ο ήλιος και η θάλασσα, αλλά «φωτίζουμε» και όλες τις άλλες επιλογές που έχουμε στη χώρα» σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού.

Οι προτεραιότητες για τη νέα τουριστική περίοδο

Η νέα τουριστική περίοδος θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2022. «Η μία μετά την άλλη, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και οι τουριστικοί πράκτορες υπογράφουν με εμάς συμβόλαια και παρακαλώ να ετοιμαστούν οι επιχειρήσεις, οι ξενοδόχοι μας και τα επαγγέλματα γύρω από τον τουρισμό, γιατί φέτος το καλοκαίρι ξεκινάει την άνοιξη στη χώρα. Τέλη Μαρτίου, αρχές Απριλίου πρέπει να είμαστε όλοι έτοιμοι. Η τεράστια δύναμη του τουρισμού είναι ότι την επικοινωνία κάνουν και οι Δήμοι, οι Περιφέρειες, οι ιδιωτικοί φορείς, όπως η Marketing Greece του ΣΕΤΕ, ο ΕΟΤ και η κεντρική κυβέρνηση. Αυτό το οποίο ζήτησα από όλους είναι να στρέψουμε μαζί τις δυνάμεις μας ομογενοποιημένα, έτσι ώστε να υπερπολλαπλασιάσουμε τη δύναμη που έχουμε. Αξίζουν οι χειμερινοί προορισμοί μας να φωτιστούν και να αναδειχθούν, τα ξενοδοχεία μας στα μεγάλα αστικά κέντρα, η κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα», τόνισε ο κ. Κικίλιας.

Σταχυλογώντας τα στοιχεία που αφορούν την τρέχουσα τουριστική περίοδο, ο υπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι η Αθήνα «από 1,2 ημέρες διαμονής ανά επισκέπτη, έχει φτάσει πλέον τις 2,6», υπογράμμισε. Στο μεταξύ, «η Θεσσαλονίκη έχει 300% - 400% αύξηση στην κρουαζιέρα, όλες οι μεγάλες εταιρείες θέλουν να ξεκινήσουν, με home port το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και με το αεροδρόμιο Μακεδονία, να έρθουν, να γεμίσουν τα ξενοδοχεία μας, να πάνε στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος να φάνε, να περιηγηθούν στα αξιοθέατα» επεσήμανε ο υπουργός.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ