Νέα
  • ΓΔ: 817.03 +1.77%
  • Τζίρος: 75,65 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

Τουρισμός: Αυτοί είναι οι τρεις πυλώνες του ανοίγματος

Τουρίστες στη Σαντορίνη / Πηγή: Pixabay
Τουρίστες στη Σαντορίνη / Πηγή: Pixabay

Με τη βεβαιότητα ότι αυτή η χρονιά θα είναι καλύτερη από την περυσινή για τον ελληνικό τουρισμό, εμφανίστηκε ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης στη 13η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού. Στη συνεδρίαση συζητήθηκε η εφαρμογή του στρατηγικού σχεδιασμού σύμφωνα με το 10ετές πλάνο, ενώ ο κ. Θεοχάρης ενημέρωσε τους συνομιλητές του για τις σημαντικές διακρατικές επαφές και τις νέες συνεργασίες στον τομέα του τουρισμού, καθώς και για τα αποτελέσματα της πρόσφατης επίσκεψής του στο Ισραήλ. Επίσης, αναφέρθηκε στην έναρξη της στρατηγικής του 10ετούς πλάνου του Υπουργείου, εν μέσω μίας ιδιαίτερα δύσκολης χρονιάς από την άποψη των προκλήσεων και του ανταγωνισμού.

«Τώρα είναι η ευκαιρία να αξιοποιήσουμε το επιτυχές άνοιγμα του τουρισμού και την καλή εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοχάρης. Τόνισε ότι «η φετινή χρονιά θα είναι καλύτερη από την περσινή, καθόσον θα προχωρά παράλληλα και ο εμβολιασμός. Κεφαλαιοποιούμε την περσινή μας επιτυχία. Σε αυτήν την κατεύθυνση κινούνται οι επαφές που κάνουμε με άλλες χώρες, από τις οποίες υπάρχει έκδηλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα ως τουριστικού προορισμού στη Μεσόγειο και στη Νότια Ευρώπη. Βασικός στόχος μας, τόσο για το 2021 όσο και μακροπρόθεσμα, είναι η προσέλκυση όλων των αγορών και η άμβλυνση της εποχικότητας».

Σε ό,τι αφορά στο στρατηγικό σχεδιασμό, ειδικά για την τρέχουσα χρονιά, ο κ. Χάρης Θεοχάρης εξήγησε ότι «οι τρεις πυλώνες του ανοίγματος του τουρισμού είναι:

  1. ο προωθητικός, μέσω της καμπάνιας του ΕΟΤ
  2. τα εσωτερικά υγειονομικά πρωτόκολλα, τα οποία και θα βελτιώσουμε διορθώνοντας τις όποιες δυσλειτουργίες για την ακόμα καλύτερη λειτουργία των επιχειρήσεων
  3. τα πρωτόκολλα μετακίνησης».

Επισήμανε τη σημασία του μοντέλου των Οργανισμών Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών (DMMOs) στην περαιτέρω αναβάθμιση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, μέσω της συνεργασίας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα σε βάθος χρόνου, με κύριους άξονες τη στρατηγική και την προώθηση.

Από την πλευρά της, η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη με τη δική της εισήγηση ανέδειξε τις πρωτοβουλίες οι οποίες αναλαμβάνονται από μέρους του Υπουργείου σε θέματα τουριστικής εκπαίδευσης, καθώς και ειδικών μορφών τουρισμού στο γεμάτο προκλήσεις -αλλά και ευκαιρίες- 2021. Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία του συντονισμού των ενεργειών των Περιφερειών με το Υπουργείο και τον ΕΟΤ σε ενιαία στρατηγική κατεύθυνση, με έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία θα προσελκύσουν τον ταξιδιώτη σε όλους τους προορισμούς της χώρας. Όπως είπε η κυρία Ζαχαράκη, «ο στόχος αυτός θα πρέπει να επιτευχθεί χωρίς διακρίσεις, μέσω της προσφοράς ενός συνδυαστικού, ποιοτικού τουριστικού προϊόντος, που θα χαρακτηρίζεται από αυθεντικότητα και μοναδικότητα».

Στη διάρκεια της συνεδρίασης έγινε επίσης αναφορά στην ανάπτυξη της εφαρμογής «Visit Greece app», η οποία θα διευκολύνει τους τουρίστες στην άμεση παροχή πληροφοριών μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότερα