Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ikea: Πως θα προσελκύσει πελάτες - Οι μειώσεις τιμών έως 50% και τα δωρεάν γεύματα σε παιδιά

ikea
Πηγή: Associated Press

Εως και 50% τις τιμές θα μειώσει σε πληθώρα προϊόντων φαγητού στα εστιατόριά της παγκοσμίως η Ikea, σε μια κίνηση που απευθύνεται σε καταναλωτές με περιορισμένα οικονομικά περιθώρια.

Οι ριζικές μειώσεις είναι προσωρινές και σχεδιάστηκαν να υποστηρίξουν το αγοραστικό κοινό σε περίοδο οικονομικής αβεβαιότητας και αυξημένου κόστους διαβίωσης, χωρίς να έχει ανακοινωθεί η ακριβής ημερομηνία έναρξης των προσφορών – συνοδεύονται, μάλιστα, από δωρεάν γεύματα για παιδιά.

Όπως δήλωσε ο Tolga Öncü, COO της Ikea Retail, στο CNBC, η πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης έχει επηρεάσει τη συμπεριφορά των αγοραστών και τους αναγκάζει να συγκρατούν τα χρήματά τους. Ο όμιλος είχε ήδη μειώσει κατά μέσο όρο 15% τις χονδρικές τιμές πέρυσι, επιτρέποντας έτσι στα καταστήματα να περικόψουν το κόστος στους καταναλωτές.

58 νεα καταστήματα το 2025

Το κόστος των πρωτοβουλιών για μεγαλύτερη προσιτότητα ανήλθε στα 2,1 δισ. ευρώ πέρυσι, παρά τη μείωση εσόδων κατά 9% και τζίρου κατά 5,3%. Παράλληλα, η Ikea σκοπεύει να ανοίξει 58 νέα καταστήματα παγκοσμίως μέσα στη φετινή οικονομική χρήση, με πρώτο ένα κατάστημα Σεούλ από τον Απρίλιο.

Η στρατηγική των βαθιών μειώσεων διαφοροποιεί την Ikea από μεγάλες λιανικές εταιρείες της Δύσης, όπως Walmart, Target, Costco και Nike, που αντιμετωπίζουν αυξημένο κόστος λόγω νέων δασμών στις εισαγωγές και μετακυλύουν την επιβάρυνση στους πελάτες τους.

Η Ikea, ωστόσο, μείωσε τον αντίκτυπο των υψηλότερων δασμών στις ΗΠΑ χωρίς να το μετακυλύσει πλήρως στους καταναλωτές, ενώ παραδέχεται ότι το οικονομικό περιβάλλον στην Κίνα, ένα σημαντικό της παγκόσμιο κομμάτι, απαιτεί επιθετική τιμολογιακή πολιτική λόγω χαμηλής καταναλωτικής ζήτησης. Στην Κίνα διαθέτει 39 καταστήματα, με το μερίδιο των πωλήσεων να υποχωρεί στο 3,5% την τρέχουσα χρήση.

Σύμφωνα με τον John Mercer, της Coresight Research, ενώ η μείωση τιμών δεν αποτελεί μαγική λύση σε ένα αβέβαιο περιβάλλον, μπορεί να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς. Οι Κινέζοι καταναλωτές συνεχίζουν να ξοδεύουν σε τμήματα εκτός online – όπως στο φαγητό – και η Ikea σχεδιάζει να αξιοποιήσει την αύξηση της silver economy (καταναλωτές άνω των 50) με νέες σειρές επίπλων και λευκών ειδών.

Τέλος, η εταιρεία προετοιμάζεται να λανσάρει στο μενού των εστιατορίων της νέα προϊόντα ασιατικής κουζίνας, όπως φαλάφελ, με στόχο να προσελκύσει 8 εκατομμύρια νέους πελάτες.

Αυτή η κίνηση της Ikea αποδεικνύει τη δέσμευσή της να προσαρμόζεται στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας ποιότητα και προσβασιμότητα ακόμα και σε περιόδους κρίσης.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ